AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Noen som har vært innom de fleste av slike butikker med frukt, grønt og tørkede bønner, og som kan anbefale topp 3 butikker i Bergen/Oslo ? Og hvilke butikker unngår dere? Anonymkode: 53eef...bb8
Mynona Skrevet 19. mai 2018 #2 Skrevet 19. mai 2018 Den store på Grønland Torg i Oslo er veldig bra. Stort utvalg og rimelige priser. Ellers liker jeg den som er rett ved Gunerius, i Storgata (det er vel en ved folketeateret også, men den har jeg ikke vært i, den på andre siden jeg mener), den er også stor og med mye utvalg.
T-Rex Skrevet 19. mai 2018 #3 Skrevet 19. mai 2018 Jeg skal ikke prøve å skryte på meg noen totaloversikt, men kan anbefale denne ved Botanisk Hage på Tøyen: https://www.yelp.no/biz/asia-supermarket-oslo Den har bra utvalg av thaimat-ting, også ferske grønnsaker og krydder. De som skal ha ingredienser til pakistansk eller indisk mat, bør kanskje heller besøke butikker på Grønland. I forholdsvis mange tyrkiske butikker har jeg opplevd å bli forsøkt snytt på pris, så disse unngår jeg, om jeg kan. Alternativt følger jeg med som en smed når varene skal betales. 1
Gjest AnonGangerTo Skrevet 21. mai 2018 #4 Skrevet 21. mai 2018 Global Food over veien fra Bergen Bystasjonen. Ren, bra utvalg og hyggelig betjening. Savner den mye siden jeg flyttet til Sandnes.
domimik Skrevet 21. mai 2018 #5 Skrevet 21. mai 2018 Den ved trikkestoppet i Brugata, den på Grønland torg og den vietnamesiske ovenfor Gunerius. 1
Ichiko Skrevet 21. mai 2018 #6 Skrevet 21. mai 2018 On 5/19/2018 at 6:07 PM, T-Rex said: Jeg skal ikke prøve å skryte på meg noen totaloversikt, men kan anbefale denne ved Botanisk Hage på Tøyen: https://www.yelp.no/biz/asia-supermarket-oslo Den har bra utvalg av thaimat-ting, også ferske grønnsaker og krydder. De som skal ha ingredienser til pakistansk eller indisk mat, bør kanskje heller besøke butikker på Grønland. I forholdsvis mange tyrkiske butikker har jeg opplevd å bli forsøkt snytt på pris, så disse unngår jeg, om jeg kan. Alternativt følger jeg med som en smed når varene skal betales. Signerer denne! Ellers er det bra utvalg av østasiatisk hos ScanAsia i Storgata, A Food Market er bedre i Osterhaus' gate enn i Brugata, Torget Frukt & Grønt i Brugata er også bra. I disse butikkene finner jeg så og si alt jeg trenger av mat, og handler der til vanlig.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #7 Skrevet 21. mai 2018 14 minutter siden, AnonGangerTo said: Global Food over veien fra Bergen Bystasjonen. Ren, bra utvalg og hyggelig betjening. Savner den mye siden jeg flyttet til Sandnes. Bare leit at de ikke selger ferske grønnsaker! Ellers har de mye spennende der. Anonymkode: 67d9e...e8f
Gjest AnonGangerTo Skrevet 21. mai 2018 #8 Skrevet 21. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker said: Bare leit at de ikke selger ferske grønnsaker! Ellers har de mye spennende der. Anonymkode: 67d9e...e8f Jo, de selger ferske grønnsaker og frukt. Før du kommer i kassen, ta til høyre, forbi ris - og instant suppeavdelingen og du finner de bak plastgardinene. Si ifra om du ikke finner de.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #9 Skrevet 21. mai 2018 1 hour ago, AnonGangerTo said: Jo, de selger ferske grønnsaker og frukt. Før du kommer i kassen, ta til høyre, forbi ris - og instant suppeavdelingen og du finner de bak plastgardinene. Si ifra om du ikke finner de. What the hell. Har aldri sett grønnsaker der. Har sett noen flastgardiner, men trodde alt bak der bare var for ansatte... jaja, så feil kan man ta! Anonymkode: 67d9e...e8f
Gjest AnonGangerTo Skrevet 21. mai 2018 #10 Skrevet 21. mai 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: What the hell. Har aldri sett grønnsaker der. Har sett noen flastgardiner, men trodde alt bak der bare var for ansatte... jaja, så feil kan man ta! Anonymkode: 67d9e...e8f Hihi! Ansattkroken er på høyresiden før du kommer til plastgardinene, dvs rett etter instantsuppene. Kos deg!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #11 Skrevet 21. mai 2018 I Bergen finner du disse innvandrerbutikkene; Eksotisk mat på landås, også finnes det en innvandrer butikk til, rett over gaten til Eksotisk mat men husker ikke hva det heter, ellers har du Global Food rett over veien av Bergen Storsenter/bystasjon, Global food finnes også i Åsane men vet ikke hvordan utvalget er. Det finnes flere andre innvandrer butikker i Bergen sentrum men husker ikke hva de heter. Anonymkode: 3cbbc...98e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå