AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 For ett år siden så hadde jeg en greie med en fyr, jeg ville gjerne vi skulle bli kjærester men han var så av og på. Så kom det for en dag at han lå med andre. Da orka jeg selfølgelig ikke mer og avsluttet hele opplegget. Vi har beholdt en god tone siden vi er i samme vennegjeng. For noen uker siden kyssa vi litt på byen men det ble med det. Han er ikke en snill person og ligger med det som er mulig for han. Men her er greia. For noen dager siden fikk jeg en super like på Tinder. Hans bestevenn. Som jeg også kjenner ganske godt. Dette er en super fyr som bare er snill og god.... men disse er som knoll og tott... hvor stort svik er det og møte han her? Burde jeg ta noe hensyn til dette? Vi har ikke snakket noe om det men det ligger liksom litt i lufta. Jeg hadde aldri gjort dette mot en venninne og vet ikke hvordan gutta er. Han jeg drev med er kynisk og hadde aldri tenkt seg om 2 ganger om situasjonen var snudd. Jeg prøver å ikke lage til noe uvennskap eller unødvendig drama. Disse to reiser på ferie sammen nå og jeg føler vel at dette muligens kan bli ett samtaleemne... Anonymkode: b1e34...8bb
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #2 Skrevet 19. mai 2018 Hvor gamle er dere? Venner er no-go!! Anonymkode: efab0...6f3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #3 Skrevet 19. mai 2018 35. Og burde sikkert vite bedre. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Venner er no-go!! Anonymkode: efab0...6f3 Anonymkode: b1e34...8bb
Eplejuice123 Skrevet 19. mai 2018 #4 Skrevet 19. mai 2018 Gå for det! Sånt må man regne med 😊 min mening iaf. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #6 Skrevet 19. mai 2018 Bor man i Oslo burde det jo kanskje være nok folk å ta av uten å date kompiser av eksen, men bor man på en mindre plass der alle kjenner alle går man raskt tom for alternativer om man skal tenke sånn. Jeg tenker at det er helt greit så lenge det ikke er noen følelser igjen fra eksen sin side. Anonymkode: e50cd...8c1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #7 Skrevet 19. mai 2018 Hvilken eks? Har du «drev på med» er jo på ingen måte «eksen» din? Anonymkode: 7eb42...385 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #8 Skrevet 19. mai 2018 NEI-NEI OG ATTER NEI!!! Anonymkode: 337db...343 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #9 Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken eks? Har du «drev på med» er jo på ingen måte «eksen» din? Anonymkode: 7eb42...385 Dårlig formulert.. vi drev på i 8 mnd ca.. så skrev så det skulle ble enklere å forstå i beskrivelsen. Ts Anonymkode: b1e34...8bb
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #10 Skrevet 19. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bor man i Oslo burde det jo kanskje være nok folk å ta av uten å date kompiser av eksen, men bor man på en mindre plass der alle kjenner alle går man raskt tom for alternativer om man skal tenke sånn. Jeg tenker at det er helt greit så lenge det ikke er noen følelser igjen fra eksen sin side. Anonymkode: e50cd...8c1 Det er ingen følelser igjen, dette har vi snakket ut om. Hvordan dette hadde blitt tatt imot er jeg veldig usikker på. Anonymkode: b1e34...8bb
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #11 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dårlig formulert.. vi drev på i 8 mnd ca.. så skrev så det skulle ble enklere å forstå i beskrivelsen. Ts Anonymkode: b1e34...8bb Men holdt dere bare på eller var dere faktisk kjærester? Hvis dere bare holdt på er han jo ikke eksen din. Anonymkode: 351a1...e7b
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #12 Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men holdt dere bare på eller var dere faktisk kjærester? Hvis dere bare holdt på er han jo ikke eksen din. Anonymkode: 351a1...e7b Har det noe å si på situasjonen mener du? Anonymkode: b1e34...8bb
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #13 Skrevet 19. mai 2018 Dette er ikke noe du skal tenke på. Det er ikke din x, ei heller bestekompis. Dette er noe bestekompisen må ta en avgjørelse på. Anonymkode: e912d...969
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #14 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har det noe å si på situasjonen mener du? Anonymkode: b1e34...8bb Ja absolutt Anonymkode: e912d...969 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #15 Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det noe å si på situasjonen mener du? Anonymkode: b1e34...8bb Ja, jeg synes det er nokså vesentlig. Hvis dere bare holdt på synes jeg det går greit å date kompisen, hvis dere var kjærester synes jeg derimot det blir feil. Anonymkode: 351a1...e7b 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #16 Skrevet 19. mai 2018 Du hadde bare en greie med han, var ikke akuratt samboere i fem år. Så kjør på med kompisen! Er uansett ikke du som skal ta hensyn her, men kompisen eventuelt. Tipper han også driter i det. Det er alltid noen som har holdt på med noen man kjenner, men man kan jo ikke la det hindre en i kjærlighet for det. Vanligst å finne partner i felles krets og vennegjeng, og funker det ikke med den ene så kanskje det funker med den andre Anonymkode: a256b...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #17 Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du hadde bare en greie med han, var ikke akuratt samboere i fem år. Så kjør på med kompisen! Er uansett ikke du som skal ta hensyn her, men kompisen eventuelt. Tipper han også driter i det. Det er alltid noen som har holdt på med noen man kjenner, men man kan jo ikke la det hindre en i kjærlighet for det. Vanligst å finne partner i felles krets og vennegjeng, og funker det ikke med den ene så kanskje det funker med den andre Anonymkode: a256b...a6f Du har helt rett, takk 😊 Anonymkode: b1e34...8bb
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #18 Skrevet 19. mai 2018 Date absolutt hvem du vil! Glem dette pisset med venner og andres ekser. Vi må slutte å lage så mange tulleregler som absolutt ingen er tjent med! Anonymkode: 273e5...2d9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå