Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg bestilte meg Samsung Galaxy s8+ i rosa. Ble kjempeskuffa da tlf kom i posten. På bildet på nett hadde den en nydelig rosafarge, men i virkeligheten synes jeg den er mer brun enn rosa. ikke pen i det hele tatt. Flere som har blitt skuffa?

Anonymkode: f1dd1...68e

Endret av lillesky
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så bytt den da vel

Anonymkode: 7e45c...e09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så bytt den da vel

Anonymkode: 7e45c...e09

Tror ikke jeg gidder det, får heller kjøpe meg et fint deksel..

Skrevet

Kan du ikke bytte den i en annen farge eller annen telefon? Så lenge du ikke har brukt den kan du bytte. :) Vil du ha en annen rosa telefon anbefales iPhone i rosegull, den er kjempefin syns jeg. Jeg har iPhone 6s i den fargen, veldig fornøyd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg bestilte meg Samsung Galaxy s8+ i rosa. Ble kjempeskuffa da tlf kom i posten. På bildet på nett hadde den en nydelig rosafarge, men i virkeligheten synes jeg den er mer brun enn rosa. ikke pen i det hele tatt. Flere som har blitt skuffa?

Den er jo kjempefin, har du sett på den ute i dagslys? Bor selv i en mørk kjellerleilighet så alt ser grusomt ut inne, og flott ute i skikkelig lys!

Anonymkode: 2dac8...d1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er jo kjempefin, har du sett på den ute i dagslys? Bor selv i en mørk kjellerleilighet så alt ser grusomt ut inne, og flott ute i skikkelig lys!

Anonymkode: 2dac8...d1b

Åh takk, det ble jeg glad for å høre. Jeg har ikke sett på den i dagslys, det skal jeg gjøre. Kanskje jeg blir mer fornøyd da :)

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Salka skrev:

Kan du ikke bytte den i en annen farge eller annen telefon? Så lenge du ikke har brukt den kan du bytte. :) Vil du ha en annen rosa telefon anbefales iPhone i rosegull, den er kjempefin syns jeg. Jeg har iPhone 6s i den fargen, veldig fornøyd. 

Når jeg tenker meg om så lå det faktisk ikke med bytteseddel. Men jeg hadde nok ikke fått byttet uansett, jeg har ikke brukt den (venter på nytt simkort) men jeg har vært inne på innstillinger som språk osv.

Takk for tipset, men jeg er så vant til Samsung og det blir ofte at man holder seg til det man er vant til :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg tenker meg om så lå det faktisk ikke med bytteseddel. Men jeg hadde nok ikke fått byttet uansett, jeg har ikke brukt den (venter på nytt simkort) men jeg har vært inne på innstillinger som språk osv.

Takk for tipset, men jeg er så vant til Samsung og det blir ofte at man holder seg til det man er vant til :)

Lå det ikke med returlapp/skjema heller? Det skal det gjøre, så rart om det ikke gjorde det. Men gå inn på innstillinger og sånt regnes sikkert som bruk uansett. 

Hehe, det har du så rett i, at man ofte holder seg til det man er vant til. Jeg har min 3. iPhone nå, vil ikke ha noe annet. :) 

• Liker 1
Skrevet

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

/lillesky (mod)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...