Gå til innhold

Hjelp til hotel på bryllupsnatten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle dere kloke damer. Jeg skal gifte meg, vi blir bare oss to. Vi har bestilt bord på fancy restaurant etterpå og dette er altså kun for oss. Men har noen ideer om ett romantisk hotel i Oslo? Og hvordan bestiller jeg for å eventuelt få noe spesielt siden det er bryllupsnatten vår? Jeg trenger hjeeeeeelp 😂

Anonymkode: 43881...ad1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anker 

Anonymkode: cee00...04a

AnonymBruker
Skrevet

Continental 

Anonymkode: f1e73...6a8

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bestilt et superiorrom på hotellet i Folketeaterpassasjen. Nå skal vi riktignok ha en ganske stor fest, så vi har tenkt at vi bor i nærheten av lokalet bryllupsnatten, og heller tar inn på et spahotell natten etter. 

Anonymkode: b4284...3eb

AnonymBruker
Skrevet

Å bruke mye penger på hotellbryllupsnatten, er noe av det mest bortkastede vi har brukt penger på. Det samme sier de fleste jeg kjenner som har gjort det samme. For når man kommer på hotellet utpå natta etter en veldig lang dag, mye moro, dans og kanskje en del alkohol, er det eneste man orker å tenke på å få sove... Vi hadde stort badekar på rommet, da, og der lå jeg og duppet en god stund mens herremannen snorket av seg verste rusen, før jeg også krøp under dyna.

Anonymkode: 46fd0...9a6

• Liker 1
Skrevet

Continental ❤️❤️ Treat yourself.,

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Å bruke mye penger på hotellbryllupsnatten, er noe av det mest bortkastede vi har brukt penger på. Det samme sier de fleste jeg kjenner som har gjort det samme. For når man kommer på hotellet utpå natta etter en veldig lang dag, mye moro, dans og kanskje en del alkohol, er det eneste man orker å tenke på å få sove... Vi hadde stort badekar på rommet, da, og der lå jeg og duppet en god stund mens herremannen snorket av seg verste rusen, før jeg også krøp under dyna.

Anonymkode: 46fd0...9a6

Ja, men her snakker vi om et par som gifter seg alene og er alene hele kvelden, som sagt, ikke noe stor bryllup.  Tror de kan nok spandere for en hyggelig fin overnatting på et hotel og bli skjemt bort.  

Om dere har midler og har ingenting i mot å bruke en god sum på dette, kan du prøve The Thief kanske?  De har nok en fin pakke de kan sette sammen for dere. 

Anonymkode: bb014...4fd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da ble det en helg på Engø gård :) vi bestemte oss for det , da han ikke hadde så voldsomt lyst til å gå rundt i Oslos gater etter å ha spist og slikt. Var egentlig litt enig med han der selv om jeg liker Oslo og er vokst opp der. Er ikke billig akkurat men vi fikk satt sammen en egen pakke for oss ogvi håper det blir flott! Er litt leit at vi ikke for ett stort flott bryllup men akkurat nå så er familie situasjonen vår slik at ett bryllup hadde vert alt annet en koselig og da må det bli sånn. Vi gleder oss stort i alle fall og håper vi har valgt riktig.

Anonymkode: 43881...ad1

• Liker 3
Skrevet (endret)

Edit:

Sletter innlegget mitt da jeg først nå så at TS har fikset sted.

Endret av Alice123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...