Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg? Jeg klarer ikke jogge/løpe. Fordi det gjør vondt! I flesket! Jeg er 75 kg og har ca 10 kg for meget men flesket på magen, rumpe og ryggvalker gjør vondt når de ristes når jeg prøver jogge litt hehe.... Greit det da jeg ikke har tenkt bli en jogger bare en vandrer, men lurer på om flere har det på samme måten?

Anonymkode: e28c2...955

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta av litt vekt før du løper mye, mye mindre sjans for skader i knær etc også! 

Anonymkode: d9880...f03

AnonymBruker
Skrevet

Har det også slik !! Pluss at knærne kjennes stive, er så mye flesk der også. Og puppene rister, må ha 2 bh på, blir nesten kvelt 

Anonymkode: d8f7f...f01

Skrevet

Jeg er heller 5-10kg for lite enn for mye. Men puppene mine, som bare er små b-cups, gjør faktisk innmari vondt når jeg jogger. Kjennes ut som de prøver å slite seg løs fra brystet mitt. Synes også jogging er ubehagelig med tanke på knærne. Nei, jeg trener heller på andre måter altså :fnise:

Skrevet
44 minutter siden, heipådegsann skrev:

Jeg er heller 5-10kg for lite enn for mye. Men puppene mine, som bare er små b-cups, gjør faktisk innmari vondt når jeg jogger. Kjennes ut som de prøver å slite seg løs fra brystet mitt. Synes også jogging er ubehagelig med tanke på knærne. Nei, jeg trener heller på andre måter altså :fnise:

Da bruker du sikkert feil bh!

Har du ordentlig sports-bh som sitter stramt? Du kan evt bruke to, noe vi med større bryst ofte gjør. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...