AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Innimellom så har jeg el smerter, de kjennes ut som skarpe smerter på et lite punkt, men kun når jeg er i bevegelse eller klemmer på magen. Dette er ganske normalt har jeg forstått. Men de to siste syklusene så har jeg fått veldig sterke menssmerter når jeg skal ha el. De har vært sterkere enn ved mensen og de har vært mer på et lite sted, ikke hele nederste dele av magen. De har vart i noen timer og det hjelper å ta smertestillende for dem. Har noen noe lignende smerter ved el? Dette dukket som sagt opp for to sykluser siden, har aldri kjent noe lignende før. Syklusene er ellers normale. Anonymkode: b2dba...46c
LittKoko Skrevet 19. mai 2018 #2 Skrevet 19. mai 2018 Det har jeg også opplevd. Usikker på hva d er. Men har opp gjennom årene hatt symptomer på el og mens som har endret seg etter en viss alder. Så jeg har bare tenkt at det er det. Men har også lagt merke til at etter st vi ble prøver så endret det seg også. Det tror jeg bare er psykisk fordi jeg er så gira på å kjenne noe at psyken bare lager rare symptomer på alt.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #3 Skrevet 19. mai 2018 Jeg tror også det kan være psykisk, Vi legger mer merke til EL smerter nå fordi man er prøver. Jeg har også de siste året merket mye mer til eggeløsning, sist syklus hadde jeg sterke stikkinger i eggstokk området, hjalp og ta en paralgin førte, var faktisk nødt. Bruker aldri ellers å spise medisiner ved syklus smerter. Spise kun ved menstruasjon. Anonymkode: b9a7e...b74
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #4 Skrevet 20. mai 2018 Takk for svar. Tro meg det er ikke psykisk. Det er så vondt at jeg sliter med å sitte oppreist. Første gangen så trodde jeg at jeg fikk mensen, bare så altfor tidlig. Men det er ikke helt likt heller. Det er mer konkret på en plass. Merkelige greier. Kanskje det er kroppen som forandrer seg med årene, er ikke direkte ung lenger heller. Har barn fra før, så jeg har vært igjennom runden med symptomleting og kjenne etter alle forandringer. Slitsomt det også. Anonymkode: b2dba...46c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #5 Skrevet 23. mai 2018 Jeg hadde litt stikkinger i eggstokk-området, og var på en gynekologisk rutinekontroll med ultralyd da gynekologen plutselig spurte meg om jeg hadde hatt smerter på venstre side av magen? Hun så at det var en cyste som hadde sprukket og at det nok gjorde litt vondt men var ufarlig og kom til å gå over av seg selv. Og at mange fikk litt cyster som kom og gikk og de fleste ikke merket noe til det. Kanskje ta en sjekk dersom det gjør vondt i tilfelle det er medisiner mot det? Anonymkode: 432c8...4b4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #6 Skrevet 23. mai 2018 Jeg også får det en og annen syklus. Føles litt som krampe, bare på et lite sted. Aner ikke hva det er selv, men har lurt på om det kan skyldes at det dannes cyster av til? Anonymkode: 58a99...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå