weøw Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Har planlagt å lage muffins i løpet av morgen dagen, og tenkte at jeg skulle innom butikken i 4 tiden for å handle inn bakepulver. Fant nå ut at matbutikkene stenger kl 4.. og mangler derfor bakepulveret, men har alt annet. Er det noe annet jeg kan bruke istedenfor, som gjør de like gode?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #2 Skrevet 19. mai 2018 Hvis du har surmelk eller rømme kan du bruke natron Anonymkode: 1d1ca...f6e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #4 Skrevet 19. mai 2018 Jeg glemte å ha bakepulver i røra sist jeg laga muffins, de ble like fine. Men jeg piska egg og sukker litt lengre enn vanlig mens jeg venta på at ovnen skulle bli varm, kan hende de piska eggene hjalp på "luftigheten" Anonymkode: 2b5cd...d42
weøw Skrevet 19. mai 2018 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg glemte å ha bakepulver i røra sist jeg laga muffins, de ble like fine. Men jeg piska egg og sukker litt lengre enn vanlig mens jeg venta på at ovnen skulle bli varm, kan hende de piska eggene hjalp på "luftigheten" Anonymkode: 2b5cd...d42 OK. Da prøver jeg det! Pisket du for hånd? Har ingen mikser selv. Hvilken oppskrift brukte du forresten? Endret 19. mai 2018 av weøw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå