AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #1 Del Skrevet 19. mai 2018 Hvilken kjærlighet synes du er best hvis du måtte velge? Den romantiske kjærligheten man har til en partner, eller den platoniske man har til sine foreldre, sine barn eller gode venner? Best som i hva det gjør med deg, hvordan det får deg til å føle deg i livet generelt, mtp på det positive. Prøv å svare uten å tenke på personen(e) i livet ditt som gir/mottar denne kjærligheten. Ikke tenk at du ikke kan velge bort den romantiske fordi du ikke vil velge bort partneren din, eller at du ikke vil velge bort den platoniske fordi du ikke vil velge bort barna/foreldrene dine. Det er sikkert vanskelig å svare på eller tenke seg, men jeg lurer på hvilken type kjærlighet som er den ultimate, for deg. Hvilken type kjærlighet som fyller deg helt og som hadde skapt mest sorg og tomhet hvis ble borte, samtidig som den gir deg mest varme og glede når du har den (hvis det er den samme som står for begge disse?), men altså uten å ta i betrakning menneskene som står bak. Anonymkode: 3a7e9...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #2 Del Skrevet 19. mai 2018 Hvorfor skal jeg måtte velge? Ja takk. Begge deler. Anonymkode: 46dfd...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #3 Del Skrevet 19. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal jeg måtte velge? Ja takk. Begge deler. Anonymkode: 46dfd...740 Jeg spør de som klarere å gi meg et svar hvis de måtte velge. Anonymkode: 3a7e9...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #4 Del Skrevet 19. mai 2018 Platonisk Anonymkode: 5b99d...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #5 Del Skrevet 19. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør de som klarere å gi meg et svar hvis de måtte velge. Anonymkode: 3a7e9...c3a Hvis man må velge er det uansett ikke romantisk kjærlighet og forholdet er feil. Anonymkode: 46dfd...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #6 Del Skrevet 19. mai 2018 Platonisk Anonymkode: c0f04...31d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #7 Del Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man må velge er det uansett ikke romantisk kjærlighet og forholdet er feil. Anonymkode: 46dfd...740 Jo, det er den ekte romantiske kjærligheten og den ekte platoniske kjærligheten jeg dere velge mellom. Altså følelsen og kjærligheten i seg selv, ikke partner vs. barn (f.eks). Ikke tenke på personene. Anonymkode: 3a7e9...c3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #8 Del Skrevet 19. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er den ekte romantiske kjærligheten og den ekte platoniske kjærligheten jeg dere velge mellom. Altså følelsen og kjærligheten i seg selv, ikke partner vs. barn (f.eks). Ikke tenke på personene. Anonymkode: 3a7e9...c3a Sorry. Men det går ikke an å likestille de to følelsene og velge mellom de. Det er komplett umulig. Anonymkode: 46dfd...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #9 Del Skrevet 19. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sorry. Men det går ikke an å likestille de to følelsene og velge mellom de. Det er komplett umulig. Anonymkode: 46dfd...740 Det er jo ikke umulig. Anonymkode: 5b99d...a0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #10 Del Skrevet 19. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry. Men det går ikke an å likestille de to følelsene og velge mellom de. Det er komplett umulig. Anonymkode: 46dfd...740 Jeg kan fint velge, (er ikke ts). Går for den platoniske. Hvis du mener det er umulig er det din personlige mening. Anonymkode: c0f04...31d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #11 Del Skrevet 19. mai 2018 Den romantiske overgår alt. Den platoniske kan jeg fint klare meg selv uten. Anonymkode: 4f163...b4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chicchi Skrevet 19. mai 2018 #12 Del Skrevet 19. mai 2018 Platonisk. I alle mine romantiske forhold blir jeg eiesyk og redd for å miste en partner. Jeg føler at den romantiske kjærligheten er et blaff. Jeg tilgir mine venner og familie mye mer enn hva jeg tilgir min partner for. Men.... Jeg skal heller ikke se bort ifra at jeg ennå ikke har opplevd *ekte* romantisk kjærlighet, så kanskje svaret endrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 19. mai 2018 #13 Del Skrevet 19. mai 2018 Kjærligheten til barna mine overskygger alt! De er de eneste jeg hadde gitt livet mitt for. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid78 Skrevet 19. mai 2018 #14 Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg vil heller ha barn og familie enn en mann. Selv om nå han forsåvidt også er familie. Men aller helst begge deler, da de gir to helt ulike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #15 Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg har barn. Og klarer ikke engang hypotetisk å velge de bort, så definitivt platonisk. Anonymkode: a730d...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #16 Del Skrevet 20. mai 2018 Hvis jeg skulle valgt mellom platonisk og romantisk med barn inne i bildet, så hadde jeg valgt platonisk. Jeg har ikke barn, så derfor velger jeg romantisk. Jeg har ikke så godt forhold til mine foreldre og søsken, og jeg kunne aldri klare å leve uten samboeren. Men jeg hadde ikke flytta vekk fra barna mine om mitt livs kjærlighet bodde på andre siden av landet, og jeg ikke kunne få med meg barna. Barn foran mann hvis man har barn. Anonymkode: 8448f...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå