Anonymusen Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Hei, jeg føler jeg spiser det samme om og om igjen. Mamma kan lage mat, men ikke mat jeg liker. Det er som oftest spagetti, kjøttboller, poteter med kjøtt og saus pluss grønnsaker vi spiser. Mamma og pappa er veldig flinke til og kjøpe inn mat, de kjøper mat hver dag. Melk, egg, brød, frukt osv hver dag. Vi kjøper masse frukt som er bra vi kjøper masse mat, men føler forsatt jeg spiser bare det samme igjen og igjen. Tips til matretter? Hilsen jente 13 år
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #2 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, Anonymusen skrev: mat jeg liker Hei Anonymusen Hvilken mat liker du? Anonymkode: cbd96...5a8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #3 Skrevet 19. mai 2018 Bruk youtube for inspirasjon Foodtube Tasty Foodwishes Sortedfood Eller se på Masterchef Australia fra sesong 3 masse bra derfra Anonymkode: 2052c...49f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #4 Skrevet 19. mai 2018 Trines matblogg , masse forskjellige retter Anonymkode: e581e...c43
Atea Skrevet 19. mai 2018 #5 Skrevet 19. mai 2018 16 minutter siden, Anonymusen said: Hei, jeg føler jeg spiser det samme om og om igjen. Mamma kan lage mat, men ikke mat jeg liker. Det er som oftest spagetti, kjøttboller, poteter med kjøtt og saus pluss grønnsaker vi spiser. Mamma og pappa er veldig flinke til og kjøpe inn mat, de kjøper mat hver dag. Melk, egg, brød, frukt osv hver dag. Vi kjøper masse frukt som er bra vi kjøper masse mat, men føler forsatt jeg spiser bare det samme igjen og igjen. Tips til matretter? Hilsen jente 13 år Hva liker du å spise? Jeg lærte meg å lage middag når jeg var på din alder, gikk gradvis frem. Da jeg var tolv lærte jeg å bake, bakte også brød. Håper du får slippe til på kjøkkenet.
Missfitness Skrevet 19. mai 2018 #6 Skrevet 19. mai 2018 Kan du ikke fortelle moren din hva du liker? Kan jo godt henne hun kan lage det også!
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #7 Skrevet 19. mai 2018 Kan du ikke finne frem oppskrifter på mat du har lyst til å prøve? Så snakker du med din mor og blir enig om at enten lager du den maten eller så lager dere den sammen? Det kan bli morsomt for hele familien å spise noe nytt Anonymkode: 80a49...af7 1
Gjest making.a.mess Skrevet 19. mai 2018 #8 Skrevet 19. mai 2018 2 timer siden, Anonymusen skrev: Hei, jeg føler jeg spiser det samme om og om igjen. Mamma kan lage mat, men ikke mat jeg liker. Det er som oftest spagetti, kjøttboller, poteter med kjøtt og saus pluss grønnsaker vi spiser. Mamma og pappa er veldig flinke til og kjøpe inn mat, de kjøper mat hver dag. Melk, egg, brød, frukt osv hver dag. Vi kjøper masse frukt som er bra vi kjøper masse mat, men føler forsatt jeg spiser bare det samme igjen og igjen. Tips til matretter? Hilsen jente 13 år Ta grep og lag middag et par ganger i uken. Har du venner fra andre land så spør om tips der. Masse spennende å lære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå