Gå til innhold

hvilken dag er pinseaften?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 0fa46...a36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I dag.

Anonymkode: 44e6c...676

AnonymBruker
Skrevet

I dag. :)

Anonymkode: f9577...2c6

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag. :)

Anonymkode: f9577...2c6

når stenger ølsalget da? klokka 14?

AnonymBruker
Skrevet

Stenger matbutikkene tidligere tro? Glemmer alltid dette...

Anonymkode: ba96a...97e

AnonymBruker
Skrevet

Matbutikkene stenger kl 14 eller 15. Godt å ikke trenge å stresse med å rekke butikken siden jeg ukeshandler 

Anonymkode: 09e18...3b6

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor stenger butikkene kl 16, og ølsalget stenger kl 15. 

Anonymkode: e9656...9cb

AnonymBruker
Skrevet

Ølsalget stenger kl 15, og matbutikkene kl 16. Iallefall på de fleste butikkene her i Trondheim.

Anonymkode: 34f0d...d97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ølsalget stenger kl 15, og matbutikkene kl 16. Iallefall på de fleste butikkene her i Trondheim.

Anonymkode: 34f0d...d97

Ts: Ok, jeg stikker ned i butikken nå jeg, så er jeg sikker. Er jo stengt i så mage dager. Kan man få kjøpt øl å bensinstasjoner, er det andre plasser enn matvarebutikker man kan få kjøpt det? Som er åpent hele tiden? Jeg tenker også på sprit osv.

Gjest Catalina Culès
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: Ok, jeg stikker ned i butikken nå jeg, så er jeg sikker. Er jo stengt i så mage dager. Kan man få kjøpt øl å bensinstasjoner, er det andre plasser enn matvarebutikker man kan få kjøpt det? Som er åpent hele tiden? Jeg tenker også på sprit osv.

Nei, du får ikke kjøpt alkohol på bensinstasjoner eller kiosk.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du nyflyttet til Norge? 

Ingen andre steder enn vinmonopolet som selger sprit og de har ikke åpent hele tiden. De fleste stenger kl 15 i dag (altså samme som ølsalget). Øl selges ikke andre steder enn matbutikk og vinmonopol. 

Anonymkode: ca611...f17

• Liker 2
Gjest Reputation
Skrevet

Dette må jo være tull. Er du egentlig gammel nok til å kjøpe alkohol? ALLE vet at sprit (m.m) får man på vinmonopolet og øl på matbutikken. Bensinstasjoner selger ingenting og man får ikke tak i alkohol til alle døgnets tider. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du nyflyttet til Norge? 

Ingen andre steder enn vinmonopolet som selger sprit og de har ikke åpent hele tiden. De fleste stenger kl 15 i dag (altså samme som ølsalget). Øl selges ikke andre steder enn matbutikk og vinmonopol. 

Anonymkode: ca611...f17

Norge har så mange dumme regler. I serbia f.eks får du kjøpt sprit i kiosk midt på natta, og det er heller ingen reseptsystemer. Nei, jeg er Norsk. 

AnonymBruker
Skrevet

Her stenger butikken klokka 20, og ølsalget klokka 18. 

Anonymkode: 897c9...483

Gjest Reputation
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her stenger butikken klokka 20, og ølsalget klokka 18. 

Anonymkode: 897c9...483

Nei, pinseaften så stenger butikker kl 16, og ølsalget kan stenge samtidig eller tidligere. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norge har så mange dumme regler. I serbia f.eks får du kjøpt sprit i kiosk midt på natta, og det er heller ingen reseptsystemer. Nei, jeg er Norsk. 

Og serbere har også mer alkoholproblemer enn nordmenn. 

Anonymkode: 86bbb...fd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Med stor N ?🤣

Anonymkode: 182e7...ff7

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og serbere har også mer alkoholproblemer enn nordmenn. 

Anonymkode: 86bbb...fd5

Ts: Dette her ble veldig avsporing, men .. Nei, det er ikke sant! Har vært mye i serbia. Det finnes så og si ingen. Mye kriminalitet står bak dop og alkohol. Tenk hvor mye bedre det hadde blitt i norge om vi endret litt på ting. De vil være jævlig en 30 års tid fram i tid, kanskje. Men så vil folk venne seg til at alt er tilatt og da er det heller aldri kult å begynne å bruke. Jeg skjønner ikke hvorfor dette aldri har blitt gjort. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: Dette her ble veldig avsporing, men .. Nei, det er ikke sant! Har vært mye i serbia. Det finnes så og si ingen. Mye kriminalitet står bak dop og alkohol. Tenk hvor mye bedre det hadde blitt i norge om vi endret litt på ting. De vil være jævlig en 30 års tid fram i tid, kanskje. Men så vil folk venne seg til at alt er tilatt og da er det heller aldri kult å begynne å bruke. Jeg skjønner ikke hvorfor dette aldri har blitt gjort. 

Jeg tror du skal lese deg litt opp på dette jeg,så kan du uttale deg. 

Anonymkode: 01e80...5ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...