AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Hvordan er det å være der med en baby på 9 mnd? Hun kan krabbe, åle og stå ved å holde seg. Trives godt i badekar og basseng (babysvømming). Lurer da hun har storesøsken som har veldig lyst til å dra. Anonymkode: d6ac7...70e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #2 Skrevet 19. mai 2018 Ikke noe problem det Anonymkode: 0c310...4ec
Gjest Dorey Skrevet 19. mai 2018 #4 Skrevet 19. mai 2018 Vannet er iskaldt! Men det er koselig der uansett Ville absolutt ikke nølt med å dra.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #5 Skrevet 19. mai 2018 De har basseng og utfordringer for alle aldre Det har garantert skjedd mye der siden jeg jobbet der som 15åring for åtte år siden, men de har nok fortsatt småbarnsbasseng Ett av bassengområdene hadde småbarnssklie, så hadde de noe teaterlignende opptreden hun sikkert setter pris på Anonymkode: 80c60...2be
Gjest Dorey Skrevet 20. mai 2018 #6 Skrevet 20. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: [...] Det har garantert skjedd mye der siden jeg jobbet der som 15åring for åtte år siden [...] Anonymkode: 80c60...2be Det har ikke skjedd en dritt der siden nittitallet... Parken er utrolig sliten og dårlig vedlikeholdt.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #7 Skrevet 21. mai 2018 Det går helt fint. Mange steder å sitte i skyggen, og flere plaskebasseng du kan vasse rundt med barnet. Vær forsiktig med å ta store barn ut i de baderingene som går i en strøm i sirkel. Søsteren min ble trukket under, og det er ganske så skummelt uten gode svømmeferdigheter. Anonymkode: 564c7...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå