Gå til innhold

Russisk HJELP???!!

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Er det noen som kan fortelle meg hva "- U menja byli gosti. A ty chto delaeshj?" betyr. Forstår litt, noe om at jeg "byli gosti. Og hva gjør du? :roll: Er jo lov å prøve seg, kanskje det er noen russere eller noen som kan språket her :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tror det betyr noe sånn som dette: Jeg hadde (har??) gjester. Og hva gjør du?

U menja betyr ordrett : hos meg, så det står vel noe sånn som: hos meg var det gjester.

Skrevet

Hei!

ordrett er det:

"Det var gjester hos meg,

og hva gjør du?"

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja nemlig, fann det ut her å :) Hvordan visste dere det, studerer?

Skrevet

Har studert det i mange år pluss bodd et år "borti der"...

Men ikke hatt bruk for språkkunnskapen i det hele tatt inntil nå! :)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ok :) Kjenner noen som har gjort de samme :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Er det noen som kan fortelle meg hva "- U menja byli gosti. A ty chto delaeshj?" betyr. Forstår litt' date= noe om at jeg "byli gosti. Og hva gjør du? :roll: Er jo lov å prøve seg, kanskje det er noen russere eller noen som kan språket her :)

Hm.

Tror kansje det kan være noe feil med formuleringen det er skrevet i her? Prøv selv, jeg får det desverre ikke til - ellers skulle jeg hjelpet deg, jeg :-)

http://babelfish.altavista.com/

Gjest Chrizzy
Skrevet

То потому что наше alphabete друг. Но оно очень funny для писания этого текста на русском языке как ответ

:ler: Hi hi, tuller litt nå, det gikk ikke på babel fordi det var skrevet med norske bokstaver etter russisk uttale :) Men det der babel var kjempe bra! Det kommer jeg til å bruke :Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet
То потому что наше alphabete друг. Но оно очень funny для писания этого текста на русском языке как ответ

:ler: Hi hi, tuller litt nå, det gikk ikke på babel fordi det var skrevet med norske bokstaver etter russisk uttale :) Men det der babel var kjempe bra! Det kommer jeg til å bruke :Nikke:

:ler:

Da er jeg pluttselig i søken etter en transelatør som kan oversette dette for meg:

The because our alphabete friend. But it very funny for writing of this text to the Russian language as the answer

Gjest Chrizzy
Skrevet

The because our alphabete friend. But it very funny for writing of this text to the Russian language as the answer

Skulle bare vise deg sånn visuelt at de har et annet alfabet vet du :ler: Er jo litt artig å se hva som skjer med grammatikken når det oversettes frem og tilbake da It very funny write and that...... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

chrizzy, du er gøy :ler:

ps: Jeg fant danser`n! :danse:

:-)

Gjest Chrizzy
Skrevet
chrizzy, du er g©ªy :ler:

ps: Jeg fant danser`n! :danse:

:-)

И funny вещь что вы будете на этом страницами потому что вы соединяете швами как реально специальная ванта

:kose::danse:

Gjest Anonymous
Skrevet

:klem:

âû ñïåöèàëüíûå ñëèøêîì

:danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...