Skelly Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Hundekjeks. Over alt. Dette er et ugress som vokser mere hvis du kutter opp stilken eller roten. Jeg vet hvordan bekjempe den manuelt. Da må jeg ha med minst 5 cm av roten, så det blir et lite hull i plenen. Har kanskje 20-30 av disse nå på en liten hageflekk. Er det noe annet jeg kan bruke på det?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #2 Skrevet 19. mai 2018 Plenrens er et alternativ, den tar alt annet enn gresset. Brukes med forsiktighet, som alle andre sprøytemidler. Anonymkode: e0276...ab1
Skelly Skrevet 19. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2018 Brukte det i fjor, men den tok bare groblad og noe løvetann. Kanskje jeg brukte litt lite. Tror jeg prøver litt større mengder kan jeg forresten bruke det etter å ha klippet plenen?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #4 Skrevet 19. mai 2018 2 timer siden, Skelly skrev: Brukte det i fjor, men den tok bare groblad og noe løvetann. Kanskje jeg brukte litt lite. Tror jeg prøver litt større mengder kan jeg forresten bruke det etter å ha klippet plenen? Du må lese bruksanvisningen, men om jeg husker riktig bør det være 3 dager mellom bruk og plenklipp (både før og etter). Anonymkode: e0276...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå