AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Trenger tips og forslag til uforet ,todelt regntøy,med avtagbare stropper under støvlene. Det må altså være hullstrikk,og knapper nederst på buksebeina. Har lett i de fleste butikker her jeg bor(debdolftr det før),men finner kun de med fastsydd strikk. Har skolebarn,så vet at strikken blir slitt og ryker,da er det lett å sette på ny når jeg har hullstrikk..... Anonymkode: d59e5...00c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #2 Skrevet 19. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger tips og forslag til uforet ,todelt regntøy,med avtagbare stropper under støvlene. Det må altså være hullstrikk,og knapper nederst på buksebeina. Har lett i de fleste butikker her jeg bor(debdolftr det før),men finner kun de med fastsydd strikk. Har skolebarn,så vet at strikken blir slitt og ryker,da er det lett å sette på ny når jeg har hullstrikk..... Anonymkode: d59e5...00c Kan du ikke bare sy på knapper isteden når den originale strikken ryker? Anonymkode: c2e88...f9c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #3 Skrevet 19. mai 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan du ikke bare sy på knapper isteden når den originale strikken ryker? Anonymkode: c2e88...f9c Polarn & Pyret. De selger stropper også 😊 du kan bestille online hvis du ikke har butikk i nærheten https://www.polarnopyret.no Anonymkode: bdb3f...c5a
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #4 Skrevet 19. mai 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Trenger tips og forslag til uforet ,todelt regntøy,med avtagbare stropper under støvlene. Det må altså være hullstrikk,og knapper nederst på buksebeina. Har lett i de fleste butikker her jeg bor(debdolftr det før),men finner kun de med fastsydd strikk. Har skolebarn,så vet at strikken blir slitt og ryker,da er det lett å sette på ny når jeg har hullstrikk..... Anonymkode: d59e5...00c Polarn o Pyret. De selger stropper også 😊Nettbutikk er https://www.polarnopyret.no Anonymkode: bdb3f...c5a
Lumos Skrevet 19. mai 2018 #5 Skrevet 19. mai 2018 (endret) Reflex, Kaxs og Stormberg har regnklær som du beskriver Ruller med strikk får du kjøpt grisebillig på Ebay. Endret 19. mai 2018 av Lumos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå