Linnea444 Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Etter å ha vært på Chippendales i forrige mnd er jeg og noen veninner lysten på å leie inn en mannlig stripper, for å feire ei som har bursdag. Må ha store muskler, stor penis, og se bra ut. Noen av damene her som har erfaring med stripper på hjemmefest? Og som kan si noe om kvaliteten på de norske? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #2 Skrevet 19. mai 2018 Kvaliteten på det norke tilbudet er dessverre ikke så god, men så er ikke prisen så høy heller. Vi betalte 200 kr + transport for 1,5 time. Det er lett å finne en med store muskler, men stor penis i tillegg kan bli verre. Anonymkode: 7d0a5...718
Hr. Aktiv Skrevet 19. mai 2018 #3 Skrevet 19. mai 2018 (endret) For noen år siden fikk jeg en forespørsel om å strippe i et festlig lag for damer. Jeg er ingen stripper i klasse Chippendales, men tok utfordringen, De var godt nedi glasset å den ene dro opp den andre. Helt kaos. Måtte rømme hele greia. Det ble første å siste gangen. Hehe Edit: Hadde Chippendales ereksjon? Endret 19. mai 2018 av Hr. Aktiv
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #4 Skrevet 19. mai 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvaliteten på det norke tilbudet er dessverre ikke så god, men så er ikke prisen så høy heller. Vi betalte 200 kr + transport for 1,5 time. Det er lett å finne en med store muskler, men stor penis i tillegg kan bli verre. Anonymkode: 7d0a5...718 Jaktsesongen har begynt. Norske kvinner heseblesende gjennom strippemarkedet etter kombinasjonen muskler, utseende og en real sværing. Samboer trenger bare åpne øynene om morgenen for å oppnå den kombinasjonen😁. Lykke til i jakten, vi finnes. Anonymkode: fb776...cd5 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #5 Skrevet 19. mai 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvaliteten på det norke tilbudet er dessverre ikke så god, men så er ikke prisen så høy heller. Vi betalte 200 kr + transport for 1,5 time. Det er lett å finne en med store muskler, men stor penis i tillegg kan bli verre. Anonymkode: 7d0a5...718 Wow, det var elendig betalt. 133 kr/timen for stripping! Hadde jeg aldri trodd. Anonymkode: df26b...7b6 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #6 Skrevet 19. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow, det var elendig betalt. 133 kr/timen for stripping! Hadde jeg aldri trodd. Anonymkode: df26b...7b6 En som ikke skjønner hva markedspris er. Kr 100.-/cm i timen er mer hva det bør ligge på. Hva vil dere betale damer? Hadde dere vært fornøyd med en som tar kr 1200.-/time? Eller ville du heller betalt kr 2500./timen. Anonymkode: fb776...cd5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #7 Skrevet 19. mai 2018 15 timer siden, Linnea444 skrev: Etter å ha vært på Chippendales i forrige mnd er jeg og noen veninner lysten på å leie inn en mannlig stripper, for å feire ei som har bursdag. Må ha store muskler, stor penis, og se bra ut. Noen av damene her som har erfaring med stripper på hjemmefest? Og som kan si noe om kvaliteten på de norske? Hjelper lite med stor penis hvis han i tillegg er kylling mentalt. Anonymkode: f7c6c...492
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #8 Skrevet 20. mai 2018 On 5/19/2018 at 8:23 AM, AnonymBruker said: Kvaliteten på det norke tilbudet er dessverre ikke så god, men så er ikke prisen så høy heller. Vi betalte 200 kr + transport for 1,5 time. Det er lett å finne en med store muskler, men stor penis i tillegg kan bli verre. Anonymkode: 7d0a5...718 Som i det meste av showbusiness får du det du betaler for. 200 kr, da høres det ikke ut som du har gått via et byrå, de ville ikke overlevd med så lav pris. Jeg har ingen formening om det å leie seg en stripper. Jeg driver som musiker selv, jeg tør kalle meg dyktig, og ville aldri stilt opp for 200 kr. Det høres ut som du fant en som bare ville prøve seg som stripper. Anonymkode: 5e654...0ca 1
Linnea444 Skrevet 20. mai 2018 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2018 Prisen er ikke det viktigste. Vi er forberedt på å bla opp noen tusen. Derfor jeg var interessert i erfaringene til andre damer her inne. Chippendales var kanonbra, fantastiske kropper😅. Men skulle likt å se noe grovt utstyr også😅 1
Silkebris Skrevet 20. mai 2018 #10 Skrevet 20. mai 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelper lite med stor penis hvis han i tillegg er kylling mentalt. Anonymkode: f7c6c...492 Det går sikkert helt fint. De er nok ikke opptatt av mannens mentale kapasitet. 2
Linnea444 Skrevet 20. mai 2018 Forfatter #11 Skrevet 20. mai 2018 52 minutter siden, Silkebris skrev: Det går sikkert helt fint. De er nok ikke opptatt av mannens mentale kapasitet. Haha. Nei, det var ikke hovedsakelig det vi var ute etter😂 1
FluffyJuggernaut Skrevet 20. mai 2018 #12 Skrevet 20. mai 2018 Er dere sikker på at hun som har bursdag ville satt pris på en slik gave? Jeg hadde blitt kjempe skuffet om vennene kom med en slik overraskelse. Jeg syns stripping er skikkelig kvalmt. Og hvorfor er stor penis ett krav? Trodde ikke strippere kledde av seg alt, så de kan jo like godt stikke en sokk eller protese ned i stringen. Dere skal jo ikke tafse på han på han selv om han danser for dere.
Linnea444 Skrevet 20. mai 2018 Forfatter #13 Skrevet 20. mai 2018 7 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Er dere sikker på at hun som har bursdag ville satt pris på en slik gave? Jeg hadde blitt kjempe skuffet om vennene kom med en slik overraskelse. Jeg syns stripping er skikkelig kvalmt. Og hvorfor er stor penis ett krav? Trodde ikke strippere kledde av seg alt, så de kan jo like godt stikke en sokk eller protese ned i stringen. Dere skal jo ikke tafse på han på han selv om han danser for dere. Vi leter etter en som tar av seg stringen😉 da blir det relevant. Og ja, hun som har bursdag er helt med. Faktisk hun som har ønsket seg det. Og helt greit at du ikke liker veltrente menn, men det må være lov å ha andre preferanser..... 1
FluffyJuggernaut Skrevet 20. mai 2018 #14 Skrevet 20. mai 2018 13 minutter siden, Linnea444 skrev: Vi leter etter en som tar av seg stringen😉 da blir det relevant. Og ja, hun som har bursdag er helt med. Faktisk hun som har ønsket seg det. Og helt greit at du ikke liker veltrente menn, men det må være lov å ha andre preferanser..... Det er sexindustien jeg har noe imot, ikke veltrente menn. 3
Linnea444 Skrevet 20. mai 2018 Forfatter #15 Skrevet 20. mai 2018 6 timer siden, FluffyJuggernaut skrev: Det er sexindustien jeg har noe imot, ikke veltrente menn. Vi skal ta godt vare på han som dukker opp😂 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #16 Skrevet 20. mai 2018 Altså...For å vise frem "sværingen" sin, må jo denne stripperen da finne halvfulle, helgærne, semiteite og styrtkåte kvinner opphissende. Jeg mener, mannen min har stor kuk - men den er veldig liten om han ikke er opphisset. Anonymkode: 0c40f...1fa 8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #17 Skrevet 20. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså...For å vise frem "sværingen" sin, må jo denne stripperen da finne halvfulle, helgærne, semiteite og styrtkåte kvinner opphissende. Jeg mener, mannen min har stor kuk - men den er veldig liten om han ikke er opphisset. Anonymkode: 0c40f...1fa Tenkte det samme, det er vanskelig å være kåt på kommando. Dere får satse på at stripperen har en lang "schlong" også når den er slapp. Jeg er lik, liten når jeg ikke er kåt, stor når jeg er kåt. Anonymkode: 8a090...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #18 Skrevet 20. mai 2018 1 hour ago, Linnea444 said: Vi skal ta godt vare på han som dukker opp😂 Så dere leter egentlig etter en prostituert altså? Hvorfor skulle ellers pikken ha betydning? Anonymkode: de371...e75 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #19 Skrevet 20. mai 2018 Ts! Har dere silikonlepper også? Anonymkode: f7c6c...492
Linnea444 Skrevet 23. mai 2018 Forfatter #20 Skrevet 23. mai 2018 På 21.5.2018 den 0.51, AnonymBruker skrev: Så dere leter egentlig etter en prostituert altså? Hvorfor skulle ellers pikken ha betydning? Anonymkode: de371...e75 Nei, vi leter etter en deilig muskuløs mann. Og ja, foretrekker å se på en stor pikk framfor en liten en. Og jeg etterlyste om noen andre hadde tips og erfaringer. Ikke en haug med moralisme fra kvinnegruppa Ottar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå