AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #1 Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg har en kollega på jobben som jeg blir veldig sliten av å jobbe med. Hun skal alltid ha rett, alltid ha gjort ting før/erfart ting før og vet bedre når jeg eller noen andre forteller noe. Det er nesten så jeg må forsvare det jeg sier da hun har et helt annet syn på ting som blir sagt. Hun snakker også høyt, bråker mye og tar mye plass. Har også merket at hun har veldig klare meninger om ting og nekter å gjøre ting for fellesskapet på jobben. Fordi hun ikke vil, det er ikke hennes jobb. Hvorden skal jeg forholde meg til henne? Foreløpig prøver jeg bare å forholde meg rolig og ikke lar meg påvirke av at hun styrer alt med hennes væremåte. Anonymkode: 5b126...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 19. mai 2018 #2 Del Skrevet 19. mai 2018 Steng henne mentalt ute. Still kritiske oppfølgingsspørsmål når du må snakke med henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #3 Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg har problemer på min jobb og unngår å ha så mye med andre rundt meg pga dette. Føler jeg ikke passer inn og søker andre jobber Anonymkode: 558ee...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #4 Del Skrevet 19. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kollega på jobben som jeg blir veldig sliten av å jobbe med. Hun skal alltid ha rett, alltid ha gjort ting før/erfart ting før og vet bedre når jeg eller noen andre forteller noe. Det er nesten så jeg må forsvare det jeg sier da hun har et helt annet syn på ting som blir sagt. Hun snakker også høyt, bråker mye og tar mye plass. Har også merket at hun har veldig klare meninger om ting og nekter å gjøre ting for fellesskapet på jobben. Fordi hun ikke vil, det er ikke hennes jobb. Hvorden skal jeg forholde meg til henne? Foreløpig prøver jeg bare å forholde meg rolig og ikke lar meg påvirke av at hun styrer alt med hennes væremåte. Anonymkode: 5b126...94d Trives du faglig i jobben din? erfaringsmessig er det uten noen sjanse å endre personen, men det er greit at man har sånne typer i bedriften. Så lenge du har god lønn, så bør det være den største motivasjonen å være i bedriften, dessuten regner jeg med dere har ledere i bedriften, og jeg regner med dere har hatt en vanvittig prosess kun ved å bli ansatt. Anonymkode: e642a...440 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #5 Del Skrevet 19. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har problemer på min jobb og unngår å ha så mye med andre rundt meg pga dette. Føler jeg ikke passer inn og søker andre jobber Anonymkode: 558ee...491 men jeg regner med du har hatt en prosess for å bli ansatt i bedriften det tilsier at ledere har virkelig hatt troen på deg i bedriften, for at bedriften skal utvikles og bli bauta i distriktet ditt. Anonymkode: e642a...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 19. mai 2018 #6 Del Skrevet 19. mai 2018 Hun har dårlig selvtillit, hun prøver bare å være noe. Lat som du ikke hører henne, eller vær som henne... hun vil kanskje ende opp med å ikke like deg, men ett problem av gangen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #7 Del Skrevet 19. mai 2018 34 minutter siden, AnonymBruker said: men jeg regner med du har hatt en prosess for å bli ansatt i bedriften det tilsier at ledere har virkelig hatt troen på deg i bedriften, for at bedriften skal utvikles og bli bauta i distriktet ditt. Anonymkode: e642a...440 Mulig Anonymkode: 558ee...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #8 Del Skrevet 19. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kollega på jobben som jeg blir veldig sliten av å jobbe med. Hun skal alltid ha rett, alltid ha gjort ting før/erfart ting før og vet bedre når jeg eller noen andre forteller noe. Det er nesten så jeg må forsvare det jeg sier da hun har et helt annet syn på ting som blir sagt. Hun snakker også høyt, bråker mye og tar mye plass. Har også merket at hun har veldig klare meninger om ting og nekter å gjøre ting for fellesskapet på jobben. Fordi hun ikke vil, det er ikke hennes jobb. Hvorden skal jeg forholde meg til henne? Foreløpig prøver jeg bare å forholde meg rolig og ikke lar meg påvirke av at hun styrer alt med hennes væremåte. Anonymkode: 5b126...94d Er du nyutdannet, i din første faste jobb og fikk startlønn på kr 500.000,-‘ish? Hva mener du med «fellesskapet» på jobb: har dere ikke vaskehjelp, noen som rydder og gjør de praktiske tingene som bæring/løft osv...??!! Anonymkode: dc661...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #9 Del Skrevet 19. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kollega på jobben som jeg blir veldig sliten av å jobbe med. Hun skal alltid ha rett, alltid ha gjort ting før/erfart ting før og vet bedre når jeg eller noen andre forteller noe. Det er nesten så jeg må forsvare det jeg sier da hun har et helt annet syn på ting som blir sagt. Hun snakker også høyt, bråker mye og tar mye plass. Har også merket at hun har veldig klare meninger om ting og nekter å gjøre ting for fellesskapet på jobben. Fordi hun ikke vil, det er ikke hennes jobb. Hvorden skal jeg forholde meg til henne? Foreløpig prøver jeg bare å forholde meg rolig og ikke lar meg påvirke av at hun styrer alt med hennes væremåte. Anonymkode: 5b126...94d Har du konkrete eksempler på «klare meninger om ting»? Hva legger du i «tar plass»? Anonymkode: dc661...240 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #10 Del Skrevet 19. mai 2018 Kan det hende at du misforstår henne litt? Det er ikke sikkert hun må ha rett det kan jo bare hende at hun liker å diskutere og blir engasjert? Du trenger jo ikke være med i diskusjonen? Anonymkode: db821...ba5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #11 Del Skrevet 19. mai 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kollega på jobben som jeg blir veldig sliten av å jobbe med. Hun skal alltid ha rett, alltid ha gjort ting før/erfart ting før og vet bedre når jeg eller noen andre forteller noe. Det er nesten så jeg må forsvare det jeg sier da hun har et helt annet syn på ting som blir sagt. Hun snakker også høyt, bråker mye og tar mye plass. Har også merket at hun har veldig klare meninger om ting og nekter å gjøre ting for fellesskapet på jobben. Fordi hun ikke vil, det er ikke hennes jobb. Hvorden skal jeg forholde meg til henne? Foreløpig prøver jeg bare å forholde meg rolig og ikke lar meg påvirke av at hun styrer alt med hennes væremåte. Anonymkode: 5b126...94d Sikker på at du selv ikke er brautende og sier «dø..!!» i lunchen samt stadig avbryter din kollega...? 🤪 Anonymkode: dc661...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #12 Del Skrevet 19. mai 2018 13 timer siden, Duff skrev: Steng henne mentalt ute. Still kritiske oppfølgingsspørsmål når du må snakke med henne. Smart; jeg kan stille henne kritiske spørsmål. Ikke stenge henne ute, vil ikke gå ned på hennes nivå. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har problemer på min jobb og unngår å ha så mye med andre rundt meg pga dette. Føler jeg ikke passer inn og søker andre jobber Anonymkode: 558ee...491 Ok. Jeg kommer godt overens med resten av kollegaene. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Trives du faglig i jobben din? erfaringsmessig er det uten noen sjanse å endre personen, men det er greit at man har sånne typer i bedriften. Så lenge du har god lønn, så bør det være den største motivasjonen å være i bedriften, dessuten regner jeg med dere har ledere i bedriften, og jeg regner med dere har hatt en vanvittig prosess kun ved å bli ansatt. Anonymkode: e642a...440 Jeg trives. Lønna er ikke den beste da.. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: men jeg regner med du har hatt en prosess for å bli ansatt i bedriften det tilsier at ledere har virkelig hatt troen på deg i bedriften, for at bedriften skal utvikles og bli bauta i distriktet ditt. Anonymkode: e642a...440 Jada, var på jobbintervju som resten. 11 timer siden, Mr. Kilmister skrev: Hun har dårlig selvtillit, hun prøver bare å være noe. Lat som du ikke hører henne, eller vær som henne... hun vil kanskje ende opp med å ikke like deg, men ett problem av gangen... Kanskje.. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du nyutdannet, i din første faste jobb og fikk startlønn på kr 500.000,-‘ish? Hva mener du med «fellesskapet» på jobb: har dere ikke vaskehjelp, noen som rydder og gjør de praktiske tingene som bæring/løft osv...??!! Anonymkode: dc661...240 Nei. Hva har den påstanden med dette å gjøre. Når det gjelder fellesskapet vil det si å rydde fellesområder (oppvask). Hva mener du med bæring/løft? 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at du selv ikke er brautende og sier «dø..!!» i lunchen samt stadig avbryter din kollega...? 🤪 Anonymkode: dc661...240 Jeg er ikke bratuene.. Anonymkode: 5b126...94d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #13 Del Skrevet 19. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Smart; jeg kan stille henne kritiske spørsmål. Ikke stenge henne ute, vil ikke gå ned på hennes nivå. Ok. Jeg kommer godt overens med resten av kollegaene. Jeg trives. Lønna er ikke den beste da.. Jada, var på jobbintervju som resten. Kanskje.. Nei. Hva har den påstanden med dette å gjøre. Når det gjelder fellesskapet vil det si å rydde fellesområder (oppvask). Hva mener du med bæring/løft? Jeg er ikke bratuene.. Anonymkode: 5b126...94d Hvis hun setter alt hun har brukt i oppvaskmaskinen etter seg er vel alt bra? Jar dere ikke rengjøring og kantine? Er du du i din første faste jobb? Anonymkode: dc661...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #14 Del Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun setter alt hun har brukt i oppvaskmaskinen etter seg er vel alt bra? Jar dere ikke rengjøring og kantine? Er du du i din første faste jobb? Anonymkode: dc661...240 Det er det hun ikke gjør. Mener at det ikke er hennes jobb. Men det er ikke problemet, mer en del av en større sammenheng. Tror nok du misforstår. Anonymkode: 5b126...94d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #15 Del Skrevet 20. mai 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det hun ikke gjør. Mener at det ikke er hennes jobb. Men det er ikke problemet, mer en del av en større sammenheng. Tror nok du misforstår. Anonymkode: 5b126...94d Kan du ikke kalle henne og sjefen til et møte, der du forteller at det er et problem for deg? Anonymkode: dc661...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå