Nera Skrevet 19. mai 2018 #1 Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg har egentelig aldri tenkt over henne i det Helge tatt. Men hele tiden skal folk ta henne som ett eksempel under poster. Som foreksempel» Du er ikke fin hvis du ikke ligner på kylie» Jeg bryr meg personlig ikke om det der, men har virkelig lyst til å vite om dette her er kødd? Det er flere og flere som tar henne som ett bra eksempel når det kommer til utseende, det skjønner jo ikke jeg egentelig. I mine øyne er ikke hun en av de «fine» jentene. Jeg sier ikke at hun er stygg, men hun er lzm ikke dødspen som folk gir utrykk for. Du vet når du ser ett bildet av noen? Da ser du fort om de er fine eller ikke, og jeg føler ikke at kylie er det. ikke sånn superpen. Så jeg vil høre deres meninger, er dette kødd eller personlig, synes du virkelig hun er pen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 19. mai 2018 #2 Del Skrevet 19. mai 2018 Visste ikke hvordan hun så ut, så jeg gjorde et googlesøk. Synes hun ser ut som ei helt normal jente som bruker for mye sminke. For mye sminke fjerner/skjuler personligheten/det unike sjarmerende og tiltrekkende. Leppene ser litt rare ut på noen bilder. Tatt sånne injeksjoner sikkert? Det er ikke pent. Men ser i det store og det hele ok pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nera Skrevet 19. mai 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mai 2018 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord Friendzone Skrevet 19. mai 2018 #4 Del Skrevet 19. mai 2018 Kylie kunne ha vært rålekker, men leppene trekker ned en god del. Dette med voldsomme lepper er en helt unødvendig trend, spør dere meg. Men det finnes verre eksempler, som Lana Del Rey. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 19. mai 2018 #5 Del Skrevet 19. mai 2018 Pen jente, men de falske leppene trekker ned. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. mai 2018 #6 Del Skrevet 19. mai 2018 Nei, for mye silikon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. mai 2018 #7 Del Skrevet 19. mai 2018 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 19. mai 2018 #8 Del Skrevet 19. mai 2018 Synes ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aell Skrevet 19. mai 2018 #9 Del Skrevet 19. mai 2018 Hun ser helt grei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 19. mai 2018 #10 Del Skrevet 19. mai 2018 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nera Skrevet 19. mai 2018 Forfatter #11 Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg personlig synes leppen hennes er helt grei i forhold til noen andre som har fylt på Restylane greia, som foreksempel Sofie Elise sine ser jo helt jævlige ut av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå