Elena87 Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 Da jeg var liten fulgte jeg etter barn mye, fordi jeg var alene. En gang husker jeg at jeg satt ved siden av huskene i skolegården. Det var to som husket, ogde sladret til læreren og sa jeg var en plageånd. Jeg husker læreren ble sur på meg og ba meg slutte å følge etter folk. Etter det satt jeg alene i friminuttene. Det gjør meg trist å tenke tilbake på at en voksen sier noe sånt. Ingen gode minner fra barneskolen desverre. Hva tenker denne læreren? 1
Biloba Skrevet 18. mai 2018 #3 Skrevet 18. mai 2018 1 time siden, Elena87 skrev: Hva tenker denne læreren? Tenker ikke særlig langt, eller klokt. Det er et voksenansvar (spesielt foreldre og lærere) å fange opp barn som blir holdt utenfor eller trenger hjelp til å lære sosiale koder og få venner. 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #4 Skrevet 18. mai 2018 Fysj, tenker jeg. Uegnet lærer. Anonymkode: 2b776...255 3
Elena87 Skrevet 19. mai 2018 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2018 Hun er heldigvis ikke lærer lenger, men jeg håper ikke at det finnes flere lærere som dette. Ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå