AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 Hvor kan jeg henvende meg for å klage? Og har noen andre erfaringer med dette? Hvordan gikk dere frem og fikk dere medhold i klagen? Jeg opplever krenkende adferd fra en lege jeg går i behandling hos. Anonymkode: 3c896...dbb
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #2 Skrevet 18. mai 2018 Du kan klage til kommunelege/fylkeslege. Hvis du trenger hjelp til klagen kan du kontakte pasient og brukerombudet. Hvis dette er en lege under et foretak, kan du også klage til foretaket det gjelder. Anonymkode: 77bc9...700 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #3 Skrevet 18. mai 2018 Det er en lege på et sykehus jeg går til behandling hos, ikke min fastlege Anonymkode: 3c896...dbb
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #4 Skrevet 18. mai 2018 Ville først klaget til avdelingsleder (skriftlig) og hvis ikke det fører frem - fylkeslegen. Anonymkode: 4dc0d...8b9 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #5 Skrevet 18. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en lege på et sykehus jeg går til behandling hos, ikke min fastlege Anonymkode: 3c896...dbb Da tar du saken opp med fastlegen. Skal du forholde deg til denne sykehusavdelingen eller legen i fremtiden så bør du tenke deg nøye om før du setter i gang en voldsom klageprosess. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ville først klaget til avdelingsleder (skriftlig) og hvis ikke det fører frem - fylkeslegen. Anonymkode: 4dc0d...8b9 Beldig lurt dersom ts skal forholde seg til avdelingen i fremtiden. Da vet alle at der er hun vanskelige... Det kan være langt mer formålstjenelig at ts har med seg en person til legebesøkene. Vi vet heller ikke hvilken type behandling ts går til. Anonymkode: 51a97...fd8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #6 Skrevet 18. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville først klaget til avdelingsleder (skriftlig) og hvis ikke det fører frem - fylkeslegen. Anonymkode: 4dc0d...8b9 Tusen takk for svar Anonymkode: 3c896...dbb
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #7 Skrevet 18. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da tar du saken opp med fastlegen. Skal du forholde deg til denne sykehusavdelingen eller legen i fremtiden så bør du tenke deg nøye om før du setter i gang en voldsom klageprosess. Beldig lurt dersom ts skal forholde seg til avdelingen i fremtiden. Da vet alle at der er hun vanskelige... Det kan være langt mer formålstjenelig at ts har med seg en person til legebesøkene. Vi vet heller ikke hvilken type behandling ts går til. Anonymkode: 51a97...fd8 Jeg er snart ferdig med behandlingen, jeg vil klage på legen Anonymkode: 3c896...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #8 Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er snart ferdig med behandlingen, jeg vil klage på legen Anonymkode: 3c896...dbb Hvorfor det? Anonymkode: 4359d...447
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #9 Skrevet 18. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Anonymkode: 4359d...447 Har sagt hvorfor jeg vil klage. En lege som er arrogant og krenkende i sin oppførsel. Derfor vil jeg klage Anonymkode: 3c896...dbb 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #10 Skrevet 19. mai 2018 Det enkleste er nok klage til sykehuset direkte, forutsatt at det er noe å klage på. Er du en av de som ikke tåler å bli fortalt hvor skapet skal stå eller bli motsaagt uten å føle seg krenket, så kommer du ikke langt. Anonymkode: 6cbfc...6f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå