Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med bidragsforskudd når far er ferdig å studere. Har ikke fått seg jobb enda. Han søker jobb. Stopper mitt bidrag opp da? Eller starter gjelden hos han å bygge seg opp? 

Anonymkode: 70e3c...7ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med bidragsforskudd når far er ferdig å studere. Har ikke fått seg jobb enda. Han søker jobb. Stopper mitt bidrag opp da? Eller starter gjelden hos han å bygge seg opp? 

Hvis han ikke har inntekt er han ikke bidragspliktig og det bygges ikke opp noe gjeld, nei.

Anonymkode: c7b9d...c45

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Nei da er han jo heldig. Synd bidraget er så lite. Og han betaler 0 kr. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Nei da er han jo heldig. Synd bidraget er så lite. Og han betaler 0 kr. 

Heldig? Hva i all verden er det du prater om? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heldig? Hva i all verden er det du prater om? 

Han slipper jo å betale bidrag da. Jeg får via nav. Har jo ikke inntekt enda.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han slipper jo å betale bidrag da. Jeg får via nav. Har jo ikke inntekt enda.

Han er jo absolutt ikke heldig hvis han står uten inntekt. Du får jo pengene dine uansett, så hva er det du klager etter?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo absolutt ikke heldig hvis han står uten inntekt. Du får jo pengene dine uansett, så hva er det du klager etter?

Barn er dyrt. Minstesats er ikke stort. Han har både stipend og leieinntekter så er ikke synd på han. Jeg betaler absolutt alt de trenger selv. Han kan søke dagpenger frem til han får jobb. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barn er dyrt. Minstesats er ikke stort. Han har både stipend og leieinntekter så er ikke synd på han. Jeg betaler absolutt alt de trenger selv. Han kan søke dagpenger frem til han får jobb. 

Få å motta dagpenger må du ha tjent deg opp en viss sum, noe bf her tydeligvis ikke har gjort da han nå er arbeidsledig.. han er jo ikke heldig dersom han ikke har fått seg jobb etter endt studie.

Ja, barn er dyrt, men det dersom du er avhengig av hans penger for å få det til å gå rundt så burde du prioritere litt annderledes frem til han får seg jobb.

Anonymkode: b84c0...6c0

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Få å motta dagpenger må du ha tjent deg opp en viss sum, noe bf her tydeligvis ikke har gjort da han nå er arbeidsledig.. han er jo ikke heldig dersom han ikke har fått seg jobb etter endt studie.

Ja, barn er dyrt, men det dersom du er avhengig av hans penger for å få det til å gå rundt så burde du prioritere litt annderledes frem til han får seg jobb.

Anonymkode: b84c0...6c0

Takk. Klarer meg fint. Er ikke avhengig av hans penger. Han har ikke betalt ei krone på 5 år, så det går fint. Lurte bare åå hva som skjedde nå etter endt studie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...