AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 Er du fornøyd med resultatet? Og hvor lenge varer effekten? Og er det vondt? Redd det er vondt:( Men jeg har litt søkk under øya pga alder så håper å se litt mer uthvilt ut med denne behandlingen og bruke mindre make-up. Anonymkode: 3f02b...efa
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Hei! Ingen her som har fått utført en tear through beh? Anonymkode: 3f02b...efa
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #3 Skrevet 21. mai 2018 Hei, joda det er flere. Temaet har vært tatt opp en del ganger før. Bruk søkefeltet så finner du de andre trådene Anonymkode: 1ae8f...bda
mlifjeld Skrevet 21. mai 2018 #4 Skrevet 21. mai 2018 Ja. Jeg gikk til en plastikkirurg i Porsgrunn. (porsgrunn plastikkkirurgi). Det var ikke spesielt vellykka. 2000kr rett i dass. Han satte sprøytene dyypt så jeg så ingen endring, men var hoven og øm langt under øyet. Tror han satte det akkurat som han setter Botox på pasienter. Endte også med en klump under øyet (omtrent på benet under øyeposen) som fremhevet høydeforskjellen under lyet. Ville anbefalt deg å gå til en som er ekspert på akkurat dette og ikke gå til en plastikkirurg som tror han vet hvordan ting skal gjøres, men en som faktisk utfører dette jevnlig. Plastikkirurger er kanskje mer vandt til restylanelepper og botox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå