Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som spår. Jeg har kommet frem til en avgjørelse om han jeg dater og vil gjerne vite om noen av dere kan bekrefte eller avkrefte det jeg tenker om han og situasjonen?

Anonymkode: f22f0...ee8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan avkrefte, det er ikke som du tror; du har ikke all informasjon, ev tolket og antatt feil et sted på veien. 

Anonymkode: 92997...e63

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan avkrefte, det er ikke som du tror; du har ikke all informasjon, ev tolket og antatt feil et sted på veien. 

Anonymkode: 92997...e63

Han virker jo genuint uinteressert og gir meg inntrykk av at jeg ikke er verdt mer enn uskyldig moro for han? 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han virker jo genuint uinteressert og gir meg inntrykk av at jeg ikke er verdt mer enn uskyldig moro for han? 

Dette burde du egentlig vite aller best selv, isteden for å spørre noen vilt fremmede mennesker på et debatt-forum? 

Anonymkode: 2d358...fe3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bekrefte.

Anonymkode: 7784f...6fc

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke synsk men kan bekrefte at du har rett når du oppfatter han GENUINT Uinteressert og at du kun er Uskyldig moro.
Hvis ikke så hadde du jo oppfattet han seriøs, omtenksom og at han ikke kunne få nok av deg og planlegge fremtiden med deg

Anonymkode: ac2a4...da3

Skrevet

Du trenger ingen til å spå fremtiden. 
Du vet jo hva du vil gjøre, det er det jeg føler. Om du vil ha bekreftelse, så har du det her. Følg hjerte ditt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette burde du egentlig vite aller best selv, isteden for å spørre noen vilt fremmede mennesker på et debatt-forum? 

Anonymkode: 2d358...fe3

Jeg vet hva jeg kom fram til. Allikevel er det interessant å se om andre fanger opp avgjørelsen.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke synsk men kan bekrefte at du har rett når du oppfatter han GENUINT Uinteressert og at du kun er Uskyldig moro.
Hvis ikke så hadde du jo oppfattet han seriøs, omtenksom og at han ikke kunne få nok av deg og planlegge fremtiden med deg

Anonymkode: ac2a4...da3

Jeg oppfatter ikke han som om han bryr seg nei. Litt for overfladisk.

8 timer siden, Drakan skrev:

Du trenger ingen til å spå fremtiden. 
Du vet jo hva du vil gjøre, det er det jeg føler. Om du vil ha bekreftelse, så har du det her. Følg hjerte ditt.

Stemmer det.

Skrevet
På 18.5.2018 den 19.22, AnonymBruker skrev:

Dere som spår. Jeg har kommet frem til en avgjørelse om han jeg dater og vil gjerne vite om noen av dere kan bekrefte eller avkrefte det jeg tenker om han og situasjonen?

Jeg kan bekrefte at avgjørelsen din er riktig. Dere har ingen fremtid sammen. Men hvis du legger litt arbeid i det, så kan dere få et pent brudd og fortsette som ... ikke akkurat venner, men heller ikke fiender. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hulderen skrev:

Jeg kan bekrefte at avgjørelsen din er riktig. Dere har ingen fremtid sammen. Men hvis du legger litt arbeid i det, så kan dere få et pent brudd og fortsette som ... ikke akkurat venner, men heller ikke fiender. 

Takk. Det er hva jeg tenkte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...