Laban Skrevet 28. februar 2005 #21 Del Skrevet 28. februar 2005 For meg varierer det veldig med årstidene. Om sommeren, når det er lyst og fint ute, er jeg mer opplagt og trenger max 7 timer. Midtvinters trenger jeg 9... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 28. februar 2005 #22 Del Skrevet 28. februar 2005 Trenger 9 timer hvertfall... Men det blir det sjelden. Er B-menneske og får sjelden sove tidlig + at jeg må stå opp tidlig også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. februar 2005 #23 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg må ha rundt 8 timers søvn om natten for å fungere optimalt, helst litt mer. Kan klare meg med 7 også, en natt eller to, men da må jeg sove mer ved en senere anledning.. Men sover jeg mindre enn 7 timer får jeg problemer med hodepine, ofte med synsforstyrrelser, og annen uvelhet. 9 timer er supert, 10 er for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 28. februar 2005 #24 Del Skrevet 28. februar 2005 Ca 8. Jeg er, til alles store fortvilelse skikkelig A-menneske, så jeg pleier å legge meg i 10-halv elleve tiden, og så opp halv sju. I helgene kan jeg på en god dag sove til klokke halv ni-ni, men det er maks, selv om jeg har lagt meg sent. Litt irriterende for å si det sånn, men nå er det nå en gang slik. Jeg for i allefall gjort mye om morgenen i helgene, for ingen andre er oppe på den tiden hjemme hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 28. februar 2005 #25 Del Skrevet 28. februar 2005 8 er jo perfekt, men det funker med 7 også.. Jeg må likevel innrømme at det gjerne blir 5 eller 6 timer, sånn til vanlig. Og da forsover jeg meg gjerne :-( Det er bra jeg bare er student! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 5. mars 2005 #26 Del Skrevet 5. mars 2005 som frisk: 7 timer, syk:10 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pandore Skrevet 5. mars 2005 #27 Del Skrevet 5. mars 2005 Sover vanligvis 6-7 timer jeg Men det er godt å sove lengre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå