hotfudge Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 Jeg skal ha eggløsning om ca. 3 dager. Den siste uken var jeg hostet så mye, og har nå begynt å spotte blod. Kan det være pga. hostingen og påvirker det evt. eggløsningen? Syns det er litt tidlig med mensen nå..
Forever22 Skrevet 18. mai 2018 #2 Skrevet 18. mai 2018 3 timer siden, hotfudge skrev: Jeg skal ha eggløsning om ca. 3 dager. Den siste uken var jeg hostet så mye, og har nå begynt å spotte blod. Kan det være pga. hostingen og påvirker det evt. eggløsningen? Syns det er litt tidlig med mensen nå.. eggløsningsblødning? Har hørt det kan være normalt å blø litt rundt eggløsning ellers kan det rett og slett bare være at du har hostet så hardt og mye at et blodkar har sprengt, det har nemlig skjedd hos meg tidligere
hotfudge Skrevet 19. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2018 16 timer siden, Forever22 skrev: eggløsningsblødning? Har hørt det kan være normalt å blø litt rundt eggløsning ellers kan det rett og slett bare være at du har hostet så hardt og mye at et blodkar har sprengt, det har nemlig skjedd hos meg tidligere Har aldri hatt eggløsningsblødning før.. Krysser fingrene for det siste, men tror du det kan påvirke eggløsningen som skal være om ca. 2 dager?
Forever22 Skrevet 19. mai 2018 #4 Skrevet 19. mai 2018 2 timer siden, hotfudge skrev: Har aldri hatt eggløsningsblødning før.. Krysser fingrene for det siste, men tror du det kan påvirke eggløsningen som skal være om ca. 2 dager? Om du er syk og tar smertestillende så kan det jo så klart forskyve eggløsning, men dersom det bare er litt hoste og litt spotting så tviler jeg på det :-D har du eggløsningstester?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #5 Skrevet 19. mai 2018 Har lest at man kan spotte litt rundt eggløsning, og man kan være ekstra fruktbar hvis man spotter under eggløsning Anonymkode: d310b...892
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #6 Skrevet 19. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har lest at man kan spotte litt rundt eggløsning, og man kan være ekstra fruktbar hvis man spotter under eggløsning Anonymkode: d310b...892 da er det snakk om sporblødning kanskje en gang på papiret, ikke over flere dager. Anonymkode: e24fb...601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå