Gå til innhold

Forlover-kjole....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover til sommeren, og har sett meg ut en grønn kjole (lys grønn, altså) som jeg har lyst på.

Bruden skal ha hvitt og grønt/svakt turkis som "temafarve". Er det teit eller stilig om jeg har kjole som matcher dette?

MÅ en forloverkjole være fotsid, eller kan den være til nedpå leggen? Brudens kjole er helt sid, og det er kirkebryllup.

Rart å være på "andre siden" i forhold til da jeg giftet meg selv ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en nydelig kjole.... Det ideelle er vel en fotsid, men det kommer an på hvor formelt bryllup det er, stort eller litt mindre? Personlig synes jeg det er greit om min forlover har kjole til midt på leggen, det er jo sommer! Synes det er stilig om du matcher fargene, jeg... :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes ikke at det er ideelt med en fotsid kjole. Det er tross alt et sommerbryllup jeg skal ha. Jeg synes at alt til knærne er tekkelig i et bryllup.

Kan du ikke spørre bruden om hva hun synes da?

Skrevet

Enig med Hannemor, alt som rekker til knærne eller lenger passer helt fint til ett sommerbryllup.

Det er jo bare fint om du matcher fargene ellers i bryllupet :)

Skrevet

Enig med de andre her...

Selv skal jeg ha denne kjolen i bryllup til sommeren, og antakelig når jeg er forlover til neste år!

Skrevet
Enig med de andre her...

Selv skal jeg ha denne kjolen i bryllup til sommeren, og antakelig når jeg er forlover til neste år!

Det var en nyyyyydelig kjole!!!

Skrevet

Jeg hadde tenkt å prøve denne kjolen: http://www.snart-gift.no/morisage.htm

men i lys grønt, ikke grått.

Viste den til bruden, som likte den godt.

Kan jeg bruke den i flere bryllup, selv om jeg ikke er forlover? Jeg skal i så innmari med bryllup i år. Ingen av gjestene er de samme i noen av bryllupene.... ;)

Skrevet

Toria, kjolen du har valgt var helt skjønn. Hva må du betale for den?

Synes denne kjolen til 1400kr. også var veldig fin.

Når det gjelder spørsmålet ditt, Annevenn, så synes jeg du helt fint kan ha en sånn kjole. Jeg liker kjempegodt den fargen selv :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det må da være opp til den enkelte gjest, forlover eller ikke, å kle seg i det den selv ønsker.

Skrevet

Det er det jo selvsagt, men noen uskrevne regeler finnes det dog for hva som er "passende" og hva som ikke er det når man skal i et bryllup.

Om man velger å følge disse uskrevne reglene, er selvsagt opp til den enkelte, men jeg velger altså å gjøre det. ;)

Skrevet

Jeg synes definitivt at man bør matche bryllupets tilleggsfarger så langt det lar seg gjøre :) Det skal min forlover gjøre, og det tok hun som en selvfølge. Under knærne eller forsid er det samme synes jeg - ta det som kler deg best :)

Skrevet

Var og besøkte snart-gift.no i dag, der jeg fikk KJEMPE-SERVICE av Liv som driver det. Hun har SÅ mye fine kjoler, særlig selskapskjoler.

Så der var kjolen prøvd, kjøpt og hengt fint i skapet til jeg skal bruke den! Den satt som et skudd, skulle trodd den var laget til meg! Jeg må bare sy den opp litt, men det er jo fort gjort! Linken til kjolen ligger litt lenger oppe i tråden her, for dem som er nysjerrig.

Anbefaler alle som er på jakt etter noe spesielt å ta en titt på sidene hennes, www.snart-gift.no. Der er det utrolig utvalg!!! Og prisene er ganske så sympatiske. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
Toria, kjolen du har valgt var helt skjønn. Hva må du betale for den?

Synes denne kjolen til 1400kr. også var veldig fin.  

Når det gjelder spørsmålet ditt, Annevenn, så synes jeg du helt fint kan ha en sånn kjole. Jeg liker kjempegodt den fargen selv :)

Den kjolen syns jeg var kjempefin...

(finere enn den kjolen Annevenn opprinnelig har valgt...men smak og behag...)

Skrevet

Den kjolen syns jeg var kjempefin...

(finere enn den kjolen Annevenn opprinnelig har valgt...men smak og behag...)

Ikke bare et spørsmål om smak og behag, men også om størrelser. Hun har nemlig bare en av hver kjole, og den kjolen der var nok litt feil str. for meg.... Søt var den, men det er jo finest når en kjole passer. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke bare et spørsmål om smak og behag, men også om størrelser. Hun har nemlig bare en av hver kjole, og den kjolen der var nok litt feil str. for meg.... Søt var den, men det er jo finest når en kjole passer. ;)

Selvfølgelig! Din kjole var også pen, men denne kjolen er mer min stil :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...