AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #21 Del Skrevet 5. juni 2018 På 18.05.2018 den 15.05, AnonymBruker skrev: De sier du skal ha begge hendene på rattet men mange må jo skifte musikk eller for eksempel ta opp vinduet. Men er det å pille seg i nesen greit? Skjer det noe hvis politiet ser jeg kun har 1 hånd på ratte mens den andre er okkupert? Anonymkode: c9b05...d1f Nei, men politiet har gjort unntak for enkelte motorsykler (Suzuki Hayabusa) Hvis du heller vil utforske andre kroppsåpninger innimellom rattingen, prøv Honda Fitta. Anonymkode: fe694...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. juni 2018 #22 Del Skrevet 5. juni 2018 2 timer siden, marcus- skrev: Ja, dog viktig at man husker å kun stoppe i nedoverbakke. Ellers blir det mye svidd clutch når man skal opp i femte. Ja det er en viktig detalj og merke seg. Ellers kan det fort bli dyrt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #23 Del Skrevet 6. juni 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du heller vil utforske andre kroppsåpninger innimellom rattingen, prøv Honda Fitta. Anonymkode: fe694...332 Beklager, min Hyundai Kona setter nok en stopper for det. Anonymkode: 44966...94a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 7. juni 2018 #24 Del Skrevet 7. juni 2018 På 18.5.2018 den 15.05, AnonymBruker skrev: De sier du skal ha begge hendene på rattet men mange må jo skifte musikk eller for eksempel ta opp vinduet. Men er det å pille seg i nesen greit? Skjer det noe hvis politiet ser jeg kun har 1 hånd på ratte mens den andre er okkupert? Anonymkode: c9b05...d1f Hvem er de? Det er ikke noen regel om å ha begge hender på rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #25 Del Skrevet 7. juni 2018 De som sier at du skal ha begge henda OVER dyna Anonymkode: ac71e...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå