AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 Hei! Vi har bestemt oss for at vi vil prøve å få et barn til..:) Har ikke brukt annen prevensjon enn "hoppe av i svingen", og har funka greit hittil. Har mensen nå, så skal prøve når den er over. Jeg er derimot litt usikker på dette.. Har noen erfart at det tar lang tid dersom mannen ikke har kommet inn i deg før man bestemmer seg for å fullføre? Har en merkelig tanke om at livmor får sjokk etter så lang tid uten sædceller 😂 og derfor tar det lang tid før et egg kan bli befruktet? Må bli vant til det før det eventuelt skjer noe? (Jeg vet selvsagt hva som skal til for å bli gravid, men likevel har jeg denne tanken..) Med første barn, brukte vi 8 mnd på å bli gravid. Før det hadde vi også bare hoppet av. Hvor lang tid brukte dere på å bli gravid med nr 2? Og nr 1? Hva slags prevensjon brukte dere? Anonymkode: a9cbc...1c7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #2 Skrevet 18. mai 2018 Har noen erfart at det tar lang tid å bli gravid dersom mannen ikke har kommet inn i deg før man bestemmer seg for å fullføre hele samleiet på normalt sett. beklager, litt utydelig spørsmål ts Anonymkode: a9cbc...1c7
Juni15 Skrevet 18. mai 2018 #3 Skrevet 18. mai 2018 Det er ikke hold i dine tanker som du presenterer her. Å bruke ett år er normalt, uavhengig av hva man har gjort for å ikke bli gravid tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #4 Skrevet 18. mai 2018 17 minutter siden, Juni15 skrev: Det er ikke hold i dine tanker som du presenterer her. Å bruke ett år er normalt, uavhengig av hva man har gjort for å ikke bli gravid tidligere. Det var ikke svar på spm mitt. Jeg er meget klar over at det kan ta tid. Men det er interessant å høre om andres erfaringer. Anonymkode: a9cbc...1c7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #5 Skrevet 18. mai 2018 Brukte 3 pp på nr 1 og 2 pp på nr 2. Jeg gikk på prevensjon før vi begynte å prøve på begge, men hoppet av i svingen allikvel, for syns det er ekkelt med all sæden som renner ut Anonymkode: 5d1e9...5df
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #6 Skrevet 19. mai 2018 At du ikke har hatt sæd i deg på en stund har ingenting å si Brukte ca 8 mnd på første barn og det samme med barn nr 2, men da traff vi ikke alltid på eggløsning. Bare brukt kondom som prevensjon. Anonymkode: f1807...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå