AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #61 Del Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, puppi said: Så flinke dere er .... ... til å IKKE svare på det trådstarter spør om Å nei, man svarer ikke på spørsmålet til en person som har diktet opp en problemstilling. Å akk og ve Anonymkode: 32318...4cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Skrevet 18. mai 2018 #62 Del Skrevet 18. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva får bort tisselukt fra en terasse? Er platting, tre liksom. Naboen er heldigvis på ferie til mandag så får helgen på meg til å fikse opp men hvordan får jeg bort lukta? Hvordan dette skjedde? Jeg bor i en leilighet hvor toalettet ikke fungerer, så jeg har oppbevart urinen min i en tom appelsinjuice kartong på en liten ¨¨hylle¨¨ ved vinduet mitt fra soverommet. En morgen glemte jeg at den var på hyllen og eg åpnet vinduet på grunn av vane og dette resulterte jo med at kartongen falt og traff terassen til naboen. Anonymkode: ca103...366 Hvor oppbevarer du driten din da? Bare å si det som det er det. Pisse ditt falt og traff med et uhell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 18. mai 2018 #63 Del Skrevet 18. mai 2018 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker said: Å nei, man svarer ikke på spørsmålet til en person som har diktet opp en problemstilling. Å akk og ve Anonymkode: 32318...4cd Jeg mener nå, at på ett diskusjonsforum, bør man klare holde seg til å diskutere sak, på trådstarters premisser, om utgangspunktet for diskusjonen er sann eller oppdiktet, bør da være totalt irrelevant. Endret 18. mai 2018 av puppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #64 Del Skrevet 18. mai 2018 4 minutter siden, puppi said: Jeg mener nå, at på ett diskusjonsforum, bør man klare holde seg til å diskutere sak, på trådstarters premisser, om utgangspunktet for diskusjonen er sann eller oppdiktet, bør da være totalt irrelevant. Ja, akk og ve, man burde alltid underkaste seg ts sin problemstilling Anonymkode: 32318...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 18. mai 2018 #65 Del Skrevet 18. mai 2018 Just now, AnonymBruker said: Ja, akk og ve, man burde alltid underkaste seg ts sin problemstilling Anonymkode: 32318...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #66 Del Skrevet 18. mai 2018 Just now, puppi said: Kjedelig. Kom med noen argumenter Anonymkode: 32318...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #67 Del Skrevet 18. mai 2018 20 minutter siden, puppi skrev: Så flinke dere er .... ... til å IKKE svare på det trådstarter spør om Så flink du er til å lage meningsløst lange spam-innlegg. Anonymkode: 6885c...f8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 18. mai 2018 #68 Del Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kjedelig. Kom med noen argumenter Anonymkode: 32318...4cd Jeg mener bare at, om jeg ønsker å dyrke gulrøtter i verandakassen min, og ber om råd til dette, så er det vel totalt irrelevant, hvorfor jeg ønsker å dyrke gulrøtter i verandakassen min? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #69 Del Skrevet 18. mai 2018 22 minutter siden, puppi skrev: Jeg mener bare at, om jeg ønsker å dyrke gulrøtter i verandakassen min, og ber om råd til dette, så er det vel totalt irrelevant, hvorfor jeg ønsker å dyrke gulrøtter i verandakassen min? Men så er ikke det en absurd situasjon å havne i da. Anonymkode: 68a1a...c38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #70 Del Skrevet 18. mai 2018 Holder dere på enda? Hvordan går det ts? Fikk du vasket? Anonymkode: da47e...f79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #71 Del Skrevet 18. mai 2018 57 minutter siden, Axl skrev: Hvor oppbevarer du driten din da? Bare å si det som det er det. Pisse ditt falt og traff med et uhell. Godt spørsmål! Urinen er i en juice kartong, men hvor er avføringen? I hundeposer? Anonymkode: 16605...86c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #72 Del Skrevet 18. mai 2018 Skulle ikke forundre meg på en flekk om TS er naboen i denne tråden: Nabo kaster urin ut vinduet - skal jeg konfrontere? Anonymkode: f3068...d37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #73 Del Skrevet 18. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ts her er en slik hylle jeg har, lignende denne her. Jeg kan ikke ta bilde med kartongen, den er jo hos nabo? Jeg vil jo helst ikke ta bilde av min egen hylle? er litt risikabelt tanken på jeg bor i 4 etasje og kan miste mobilen ut vinduet hvis jeg skal få et tydelig bilde. I tillegg vil jeg ikke at folk skal kjenne igjen hvor jeg bor. Har ikke en gang fortalt de jeg bor med om dette her. Er jo flaut. Men hvis noen kan hjelpe meg med å komme med ideer til hvordan jeg kan få bort lukten av urin på terassen??? Anonymkode: ca103...366 Kan du svare meg på hvorfor det er slike utvendige hyller i en boligblokk med 4 etasjer? Hva er det meningen at hyllene skal brukes til?! Anonymkode: da47e...f79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 18. mai 2018 #74 Del Skrevet 18. mai 2018 2 hours ago, Axl said: Hvor oppbevarer du driten din da? Bare å si det som det er det. Pisse ditt falt og traff med et uhell. I en tom eggekartong; som nå har falt ned i naboens blomsterbed? Hvor er da det brukte dopapiret?? 38 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du svare meg på hvorfor det er slike utvendige hyller i en boligblokk med 4 etasjer? Hva er det meningen at hyllene skal brukes til?! Anonymkode: da47e...f79 I følge TS: sette fra seg det man gjør fra seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #75 Del Skrevet 19. mai 2018 16 timer siden, Ichiko skrev: I en tom eggekartong; som nå har falt ned i naboens blomsterbed? Hvor er da det brukte dopapiret?? I følge TS: sette fra seg det man gjør fra seg. Bare tull. TS har aldri hevdet dette. Her konstruerer du sannheter. Anonymkode: b7ddb...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #76 Del Skrevet 19. mai 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: ts her er en slik hylle jeg har, lignende denne her. Jeg kan ikke ta bilde med kartongen, den er jo hos nabo? Jeg vil jo helst ikke ta bilde av min egen hylle? er litt risikabelt tanken på jeg bor i 4 etasje og kan miste mobilen ut vinduet hvis jeg skal få et tydelig bilde. I tillegg vil jeg ikke at folk skal kjenne igjen hvor jeg bor. Har ikke en gang fortalt de jeg bor med om dette her. Er jo flaut. Men hvis noen kan hjelpe meg med å komme med ideer til hvordan jeg kan få bort lukten av urin på terassen??? Anonymkode: ca103...366 Det ser mest ut som en hylle til å legge brødsmuler på til småfuglene.... Anonymkode: da47e...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkebris Skrevet 19. mai 2018 #77 Del Skrevet 19. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ser mest ut som en hylle til å legge brødsmuler på til småfuglene.... Anonymkode: da47e...f79 Neida, det er urinhyllen til IKEA.. kan selvfølgelig brukes som fuglebrettet også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #78 Del Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, Silkebris skrev: Neida, det er urinhyllen til IKEA.. kan selvfølgelig brukes som fuglebrettet også. Anonymkode: da47e...f79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 19. mai 2018 #79 Del Skrevet 19. mai 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Bare tull. TS har aldri hevdet dette. Her konstruerer du sannheter. Anonymkode: b7ddb...0ac Har du hørt om humor? 3 hours ago, Silkebris said: Neida, det er urinhyllen til IKEA.. kan selvfølgelig brukes som fuglebrettet også. Alt IKEA-stæsj har egennavn, så hva heter den hyllen? "Kissa"? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 19. mai 2018 #80 Del Skrevet 19. mai 2018 3 timer siden, Silkebris skrev: Neida, det er urinhyllen til IKEA.. kan selvfølgelig brukes som fuglebrettet også. Tror denne tråden her er favoritt tråden min. Så mye bra her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå