AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #41 Del Skrevet 18. mai 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: ts her Dette var en helt full sunniva appelsinjuice og jeg vil si det ligger ekstremt mye utover selve plattingen. Tror jeg ikke kan skylde på en katt eller hund. Anonymkode: ca103...366 2 liter uriun på en hylle over vinduet? Hva slags hylle er dette? Har aldrig sett slike hyller på utsiden av vinduer jeg Anonymkode: da47e...f79 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #42 Del Skrevet 18. mai 2018 Og - ikke planer om at en slik hylle er plassert slik at den kommer i konflikt med et vindu som åpnes....Anonymkode: da47e...f79 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #43 Del Skrevet 18. mai 2018 Bildebevis på hvordan denne hyllen (og kartongen) var plassert med vindu åpent takk Anonymkode: da47e...f79 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #44 Del Skrevet 18. mai 2018 Kanskje du kan be huseiieren om å lage en mer hensiktsmessig urinhylle til deg Anonymkode: da47e...f79 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #45 Del Skrevet 18. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan be huseiieren om å lage en mer hensiktsmessig urinhylle til deg Anonymkode: da47e...f79 Keep it up, 6 innlegg på rad nå. Anonymkode: b7ddb...0ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #46 Del Skrevet 18. mai 2018 ts her er en slik hylle jeg har, lignende denne her. Jeg kan ikke ta bilde med kartongen, den er jo hos nabo? Jeg vil jo helst ikke ta bilde av min egen hylle? er litt risikabelt tanken på jeg bor i 4 etasje og kan miste mobilen ut vinduet hvis jeg skal få et tydelig bilde. I tillegg vil jeg ikke at folk skal kjenne igjen hvor jeg bor. Har ikke en gang fortalt de jeg bor med om dette her. Er jo flaut. Men hvis noen kan hjelpe meg med å komme med ideer til hvordan jeg kan få bort lukten av urin på terassen??? Anonymkode: ca103...366 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #47 Del Skrevet 18. mai 2018 Jeg lurer også på hvordan de andre har løst dette. Og så lurer jeg på hvordan dette ble vane etter bare en dag eller to uten vann. Bruker du å tisse på boks og flasker? Anonymkode: 68a1a...c38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #48 Del Skrevet 18. mai 2018 TS igjen her. Jeg vet også at urinen lukter antagelig sterkt fordi de siste dagene har jeg hatt urinveisinfeksjon. Jeg fikk jo pencelin for dette her men det er jo fortsatt sterk lukt? Jeg kan jo eventuelt høytrykkspylet hele terassen men da spruter vel kanskje urinen overalt? Anonymkode: ca103...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #49 Del Skrevet 18. mai 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS igjen her. Jeg vet også at urinen lukter antagelig sterkt fordi de siste dagene har jeg hatt urinveisinfeksjon. Jeg fikk jo pencelin for dette her men det er jo fortsatt sterk lukt? Jeg kan jo eventuelt høytrykkspylet hele terassen men da spruter vel kanskje urinen overalt? Anonymkode: ca103...366 Nei, du kan ikke spyle da du mangler vann. Burde være åpenbart. Anonymkode: b7ddb...0ac 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 18. mai 2018 #50 Del Skrevet 18. mai 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, du kan ikke spyle da du mangler vann. Burde være åpenbart. Anonymkode: b7ddb...0ac de kan låne av en nabo? Endret 18. mai 2018 av Oddy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #51 Del Skrevet 18. mai 2018 Akkurat nå, Oddy skrev: de kan låne av en nabo? TS igjen vet ikke om jeg tørr å spørre nabo, de spør jo hva jeg skal Anonymkode: ca103...366 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #52 Del Skrevet 18. mai 2018 Dette er jo bare tull. Anonymkode: 16605...86c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 18. mai 2018 #53 Del Skrevet 18. mai 2018 Eddik og regnvær. Episk tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #54 Del Skrevet 18. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: ts her er en slik hylle jeg har, lignende denne her. Jeg kan ikke ta bilde med kartongen, den er jo hos nabo? Jeg vil jo helst ikke ta bilde av min egen hylle? er litt risikabelt tanken på jeg bor i 4 etasje og kan miste mobilen ut vinduet hvis jeg skal få et tydelig bilde. I tillegg vil jeg ikke at folk skal kjenne igjen hvor jeg bor. Har ikke en gang fortalt de jeg bor med om dette her. Er jo flaut. Men hvis noen kan hjelpe meg med å komme med ideer til hvordan jeg kan få bort lukten av urin på terassen??? Anonymkode: ca103...366 Har du en slik hylle utenfor vinduet ditt og bor i leilighet / blokk? Disse hyllene er lagd for å ha planter på og er ikke ment for leiligheter / blokk. Ting som står på en slik hylle er ikke sikret og da kan objekter som står på den falle i hodet på folk. Der er faktisk veldig farlig, spesielt om du bor i andre etasje og opp. Anonymkode: a95ef...181 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #55 Del Skrevet 18. mai 2018 Du bor i 4 etasje og har en hylle? DVS du bor i blokk og alle leilighetene har slike? Det er tull. Om det er sant så hadde kartongen med urin falt ned fra dag 1 du satte den ut. Du bløffer. Anonymkode: a95ef...181 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 18. mai 2018 #56 Del Skrevet 18. mai 2018 "Hei! I går på 17.mai ble jeg så drita full at jeg pisset ned terassen til naboen, jeg gadd ikke vente til jeg kom inn på min egen do. Var dessuten for full til å finne min egen do, så det virket som en veldig god idé i natt. Nå angrer jeg fælt, for det begynner å stinke i varmen og jeg er veldig fyllesjuk. Hva skal jeg gjøre for å få vekk lukta? Hjelp meg, KG-forum!!! Hilsen TS." 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #57 Del Skrevet 18. mai 2018 Jeg ville bare latet som ingenting. "Lukter det piss av terrassen din? Forbaska katter/russ/elger i brunst. Nei, jeg har ikke sett noe.." Anonymkode: 6885c...f8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #58 Del Skrevet 18. mai 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: ts her, ja tenker at jeg drar å kjøper noe klorin men off er ikke mye jeg får gjort uten vann Anonymkode: ca103...366 Du skal på butikken å kjøpe klorin men du kan inne kjøpe noen flasker vann i samme slengen? Anonymkode: 30907...1be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #59 Del Skrevet 18. mai 2018 Ingen er så rolig og avbalansert om dette hadde skjedd med dem. TS spør om råd som om det handler om hvordan vaske klær. Kjedelig tulletråd Anonymkode: 32318...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 18. mai 2018 #60 Del Skrevet 18. mai 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Dummeste jeg har hørt. Hvem tømmer ikke ut urinen i vasken umiddelbart om en på liv og død må pisse i en kartong? Anonymkode: b7ddb...0ac 6 hours ago, AnonymBruker said: Eller bruker en beholder med tett lokk? Må lukte veldig stramt av urindamp på soverommet til ts. Anonymkode: a2082...fa6 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor virker ikke doet ditt? Kan du ringe rørlegger? Virker vannet ellers i leiligheten? Hvordan klarer du å leve slik? kan du sette opp utedo kanskje? Vask hele terrassen med klorin. Eller dra på Maxbo og spør etter terassevask og si at nabokatten har tisset på terrassen. Anonymkode: 68a1a...c38 6 hours ago, AnonymBruker said: Du har ikke hørt om å ha en flaske vann å skylle ned?.Dette er svada. Anonymkode: b7ddb...0ac 6 hours ago, AnonymBruker said: Eier du denne leiligheten eller leier du den? Siden det er en leilighet så finnes det et styre, enten i sameiet eller i borettslaget. Og siden vannet er stengt av så skal det organiseres alternativ for eiere/beboere. Man stenger ikke av vannet til en hel blokk/et helt hus uten at det er organisert og at de som bor der har fått muligheten til å organisere alternativ innkvartering. Anonymkode: f3068...d37 6 hours ago, AnonymBruker said: Hallo!? Fylte du ikke opp vann i dunker og beholdere før de stengte vannet,. slik at du har til drikkevann og vann til å vaske deg i o.l.? Anonymkode: da47e...f79 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor har du ikke skaffet deg vann på beholdere? Hva vasker du deg med og pusser tenner i? Hva drikker du? Anonymkode: da47e...f79 6 hours ago, AnonymBruker said: Vann kan du vel hente gratis på en bensinstasjon el.l., om du har med egne dunker/ flasker. Anonymkode: da47e...f79 6 hours ago, AnonymBruker said: Hva gjør dere når dere må drite? Anonymkode: bf3b8...db8 6 hours ago, AnonymBruker said: Da forholder du deg til eier. Ta kontakt og fortell at vannet er stengt og toalett dermed ikke fungerer. Du kan ikke bo i leiligheten i perioden frem til vannet er tilbake, og at du tar inn på hotell. Hotellregningen trekkes fra på leien. Ta nå kontakt med styret også og hør hva som er avtalt for de andre leilighetene i bygningen. Skulle ikke forundre meg om borettslaget/sameiet har fått til en bra deal med nærmeste hotell eller camping. Anonymkode: f3068...d37 6 hours ago, AnonymBruker said: Når ble vannet stengt? Anonymkode: da47e...f79 6 hours ago, AnonymBruker said: Det er mer enn 2-3 dager til tirsdag. Mandag er 2. pinsedag og helligdag. Jeg tror du skrøner med noe i din historie her... Anonymkode: da47e...f79 6 hours ago, AnonymBruker said: Anntall vannavstengningsdager stemmer ikke med andre opplysninger som du kommer med Anonymkode: da47e...f79 6 hours ago, AnonymBruker said: Ok. Skal du snart føde? Eller ble vannet stengt 16. mai? 2-3 dager etter 16. mai blir 18 eller 19. mai. Kommer det virkelig rørlegger på lørdag som er Pinseaften? Anonymkode: da47e...f79 6 hours ago, AnonymBruker said: Stemmer perfekt. Vannet har vært avstengt noen dager, men det var kun den ene morgenen ts fikk problemer med urinen. Greit å ha fakta på plass, selv om tråden er svada Anonymkode: b7ddb...0ac 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke enig, da jeg ikke tror at rørleggere er på jobb på Pinseaften Anonymkode: da47e...f79 6 hours ago, AnonymBruker said: ts sa at vannet er avstengt i 2-3 dager. Anonymkode: da47e...f79 6 hours ago, AnonymBruker said: Tråden trenger ikke bli "verneverdig", nei Skulle scenaoiet være reelt, så er dette meget enkelt: Sameiets/borettslagets forskring trer inn. TS sier at vannet er tatt i bygget. Eiers forsikring trer inn for dekning av bortfall av leieinntekt. Hadde eier selv bodd i leiligheten hadde hens forsikring dekt alternativ innkvartering mens utbedringen av lekkasjen foregikk. Ergo må leietager snakke med eier om alternativ innkvartering. Anonymkode: f3068...d37 5 hours ago, AnonymBruker said: Har innleggsrekord du nå i tråden Anonymkode: b7ddb...0ac 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan har dine venner løst dette da? Anonymkode: a95ef...181 5 hours ago, AnonymBruker said: 2 liter uriun på en hylle over vinduet? Hva slags hylle er dette? Har aldrig sett slike hyller på utsiden av vinduer jeg Anonymkode: da47e...f79 5 hours ago, AnonymBruker said: Og - ikke planer om at en slik hylle er plassert slik at den kommer i konflikt med et vindu som åpnes.... Anonymkode: da47e...f79 5 hours ago, AnonymBruker said: Bildebevis på hvordan denne hyllen (og kartongen) var plassert med vindu åpent takk Anonymkode: da47e...f79 1 hour ago, AnonymBruker said: Har du en slik hylle utenfor vinduet ditt og bor i leilighet / blokk? Disse hyllene er lagd for å ha planter på og er ikke ment for leiligheter / blokk. Ting som står på en slik hylle er ikke sikret og da kan objekter som står på den falle i hodet på folk. Der er faktisk veldig farlig, spesielt om du bor i andre etasje og opp. Anonymkode: a95ef...181 1 hour ago, AnonymBruker said: Du bor i 4 etasje og har en hylle? DVS du bor i blokk og alle leilighetene har slike? Det er tull. Om det er sant så hadde kartongen med urin falt ned fra dag 1 du satte den ut. Du bløffer. Anonymkode: a95ef...181 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen er så rolig og avbalansert om dette hadde skjedd med dem. TS spør om råd som om det handler om hvordan vaske klær. Kjedelig tulletråd Anonymkode: 32318...4cd Så flinke dere er .... ... til å IKKE svare på det trådstarter spør om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå