AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #1 Del Skrevet 18. mai 2018 Hva får bort tisselukt fra en terasse? Er platting, tre liksom. Naboen er heldigvis på ferie til mandag så får helgen på meg til å fikse opp men hvordan får jeg bort lukta? Hvordan dette skjedde? Jeg bor i en leilighet hvor toalettet ikke fungerer, så jeg har oppbevart urinen min i en tom appelsinjuice kartong på en liten ¨¨hylle¨¨ ved vinduet mitt fra soverommet. En morgen glemte jeg at den var på hyllen og eg åpnet vinduet på grunn av vane og dette resulterte jo med at kartongen falt og traff terassen til naboen. Anonymkode: ca103...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #2 Del Skrevet 18. mai 2018 Dummeste jeg har hørt. Hvem tømmer ikke ut urinen i vasken umiddelbart om en på liv og død må pisse i en kartong? Anonymkode: b7ddb...0ac 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #3 Del Skrevet 18. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dummeste jeg har hørt. Hvem tømmer ikke ut urinen i vasken umiddelbart om en på liv og død må pisse i en kartong? Anonymkode: b7ddb...0ac Eller bruker en beholder med tett lokk? Må lukte veldig stramt av urindamp på soverommet til ts. Anonymkode: a2082...fa6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #4 Del Skrevet 18. mai 2018 Hvorfor virker ikke doet ditt? Kan du ringe rørlegger? Virker vannet ellers i leiligheten? Hvordan klarer du å leve slik? kan du sette opp utedo kanskje? Vask hele terrassen med klorin. Eller dra på Maxbo og spør etter terassevask og si at nabokatten har tisset på terrassen. Anonymkode: 68a1a...c38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #5 Del Skrevet 18. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dummeste jeg har hørt. Hvem tømmer ikke ut urinen i vasken umiddelbart om en på liv og død må pisse i en kartong? Anonymkode: b7ddb...0ac ts her, da lukter vasken tiss. Jeg deler bad med 2 andre. Kan ikke vaske vasken heller. Det er vannlekasje i selve bygningen så vannet er stengt av. 2-3dager nå på grunn av 17 mai og at mange har tatt fri idag Anonymkode: ca103...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #6 Del Skrevet 18. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor virker ikke doet ditt? Kan du ringe rørlegger? Virker vannet ellers i leiligheten? Hvordan klarer du å leve slik? kan du sette opp utedo kanskje? Vask hele terrassen med klorin. Eller dra på Maxbo og spør etter terassevask og si at nabokatten har tisset på terrassen. Anonymkode: 68a1a...c38 ts her, ja tenker at jeg drar å kjøper noe klorin men off er ikke mye jeg får gjort uten vann Anonymkode: ca103...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #7 Del Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ts her, da lukter vasken tiss. Jeg deler bad med 2 andre. Kan ikke vaske vasken heller. Det er vannlekasje i selve bygningen så vannet er stengt av. 2-3dager nå på grunn av 17 mai og at mange har tatt fri idag Anonymkode: ca103...366 Du har ikke hørt om å ha en flaske vann å skylle ned?.Dette er svada. Anonymkode: b7ddb...0ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #8 Del Skrevet 18. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ts her, ja tenker at jeg drar å kjøper noe klorin men off er ikke mye jeg får gjort uten vann Anonymkode: ca103...366 Lån vann hos en nabo. IKKE vask med klorin. Bruk en mild såpe (sunligt/ zalo el.l.) Anonymkode: da47e...f79 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #9 Del Skrevet 18. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva får bort tisselukt fra en terasse? Er platting, tre liksom. Naboen er heldigvis på ferie til mandag så får helgen på meg til å fikse opp men hvordan får jeg bort lukta? Hvordan dette skjedde? Jeg bor i en leilighet hvor toalettet ikke fungerer, så jeg har oppbevart urinen min i en tom appelsinjuice kartong på en liten ¨¨hylle¨¨ ved vinduet mitt fra soverommet. En morgen glemte jeg at den var på hyllen og eg åpnet vinduet på grunn av vane og dette resulterte jo med at kartongen falt og traff terassen til naboen. Anonymkode: ca103...366 Eier du denne leiligheten eller leier du den? Siden det er en leilighet så finnes det et styre, enten i sameiet eller i borettslaget. Og siden vannet er stengt av så skal det organiseres alternativ for eiere/beboere. Man stenger ikke av vannet til en hel blokk/et helt hus uten at det er organisert og at de som bor der har fått muligheten til å organisere alternativ innkvartering. Anonymkode: f3068...d37 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #10 Del Skrevet 18. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ts her, da lukter vasken tiss. Jeg deler bad med 2 andre. Kan ikke vaske vasken heller. Det er vannlekasje i selve bygningen så vannet er stengt av. 2-3dager nå på grunn av 17 mai og at mange har tatt fri idag Anonymkode: ca103...366 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ts her, ja tenker at jeg drar å kjøper noe klorin men off er ikke mye jeg får gjort uten vann Anonymkode: ca103...366 Hallo!? Fylte du ikke opp vann i dunker og beholdere før de stengte vannet,. slik at du har til drikkevann og vann til å vaske deg i o.l.? Anonymkode: da47e...f79 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #11 Del Skrevet 18. mai 2018 Høres helt vilt ut 🙈 Anonymkode: f77e4...204 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #12 Del Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eier du denne leiligheten eller leier du den? Siden det er en leilighet så finnes det et styre, enten i sameiet eller i borettslaget. Og siden vannet er stengt av så skal det organiseres alternativ for eiere/beboere. Man stenger ikke av vannet til en hel blokk/et helt hus uten at det er organisert og at de som bor der har fått muligheten til å organisere alternativ innkvartering. Anonymkode: f3068...d37 Og dette er grunnen til at jeg ikke klarer ta denne tråden alvorlig. Anonymkode: c03eb...d98 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #13 Del Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eier du denne leiligheten eller leier du den? Siden det er en leilighet så finnes det et styre, enten i sameiet eller i borettslaget. Og siden vannet er stengt av så skal det organiseres alternativ for eiere/beboere. Man stenger ikke av vannet til en hel blokk/et helt hus uten at det er organisert og at de som bor der har fått muligheten til å organisere alternativ innkvartering. Anonymkode: f3068...d37 ts her. jeg leier. Vi fikk faktisk melding at de skulle stenge av noen timer før det stengte. Men vi fikk også melding senere på dagen at det ikke skulle være stengt av for lenge (kun noen timer) Prosjektlederen fra arbeidet hadde gitt beskjed til eier at de skulle gi beskjed når vannet kom tilbake men jeg og de jeg bor med har ikke hørt noe??? Anonymkode: ca103...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #14 Del Skrevet 18. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo!? Fylte du ikke opp vann i dunker og beholdere før de stengte vannet,. slik at du har til drikkevann og vann til å vaske deg i o.l.? Anonymkode: da47e...f79 Nei, hadde ingen tanker om å fylle vann siden vi ble informert at vannet skulle kun være borte noen timer Anonymkode: ca103...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #15 Del Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ts her. jeg leier. Vi fikk faktisk melding at de skulle stenge av noen timer før det stengte. Men vi fikk også melding senere på dagen at det ikke skulle være stengt av for lenge (kun noen timer) Prosjektlederen fra arbeidet hadde gitt beskjed til eier at de skulle gi beskjed når vannet kom tilbake men jeg og de jeg bor med har ikke hørt noe??? Anonymkode: ca103...366 Hvorfor har du ikke skaffet deg vann på beholdere? Hva vasker du deg med og pusser tenner i? Hva drikker du? Anonymkode: da47e...f79 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #16 Del Skrevet 18. mai 2018 Vann kan du vel hente gratis på en bensinstasjon el.l., om du har med egne dunker/ flasker. Anonymkode: da47e...f79 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #17 Del Skrevet 18. mai 2018 Hva gjør dere når dere må drite? Anonymkode: bf3b8...db8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #18 Del Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ts her. jeg leier. Vi fikk faktisk melding at de skulle stenge av noen timer før det stengte. Men vi fikk også melding senere på dagen at det ikke skulle være stengt av for lenge (kun noen timer) Prosjektlederen fra arbeidet hadde gitt beskjed til eier at de skulle gi beskjed når vannet kom tilbake men jeg og de jeg bor med har ikke hørt noe??? Anonymkode: ca103...366 Da forholder du deg til eier. Ta kontakt og fortell at vannet er stengt og toalett dermed ikke fungerer. Du kan ikke bo i leiligheten i perioden frem til vannet er tilbake, og at du tar inn på hotell. Hotellregningen trekkes fra på leien. Ta nå kontakt med styret også og hør hva som er avtalt for de andre leilighetene i bygningen. Skulle ikke forundre meg om borettslaget/sameiet har fått til en bra deal med nærmeste hotell eller camping. Anonymkode: f3068...d37 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #19 Del Skrevet 18. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: ts her, da lukter vasken tiss. Jeg deler bad med 2 andre. Kan ikke vaske vasken heller. Det er vannlekasje i selve bygningen så vannet er stengt av. 2-3dager nå på grunn av 17 mai og at mange har tatt fri idag Anonymkode: ca103...366 Når ble vannet stengt? Anonymkode: da47e...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #20 Del Skrevet 18. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: ts her, da lukter vasken tiss. Jeg deler bad med 2 andre. Kan ikke vaske vasken heller. Det er vannlekasje i selve bygningen så vannet er stengt av. 2-3dager nå på grunn av 17 mai og at mange har tatt fri idag Anonymkode: ca103...366 Det er mer enn 2-3 dager til tirsdag. Mandag er 2. pinsedag og helligdag. Jeg tror du skrøner med noe i din historie her... Anonymkode: da47e...f79 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå