Piruette Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 Noen som har sett dokument2 dokumentaren om han som konverter til islam? Har prøvd å Google, men finner ikke navnet på han som har vært programleder i Insider på FEM. Er ikke det han?!
sissihøa Skrevet 18. mai 2018 #2 Skrevet 18. mai 2018 44 minutter siden, Piruette skrev: Noen som har sett dokument2 dokumentaren om han som konverter til islam? Har prøvd å Google, men finner ikke navnet på han som har vært programleder i Insider på FEM. Er ikke det han?! Jeg har ikke sett den, men jeg er ganske sikker på at det er Atle fra Insider.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #3 Skrevet 18. mai 2018 Reinton etellerannet. Anonymkode: afbc6...1d0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #4 Skrevet 18. mai 2018 52 minutter siden, Piruette skrev: Noen som har sett dokument2 dokumentaren om han som konverter til islam? Har prøvd å Google, men finner ikke navnet på han som har vært programleder i Insider på FEM. Er ikke det han?! Det har jeg tenkt og. Eller så har han en tvillingbror. Anonymkode: 63c3f...be0
Piruette Skrevet 18. mai 2018 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2018 3 timer siden, Skravlekråka skrev: https://www.tv2.no/a/9858308 Se der ja. Da fikk jeg oppklart det. Takk for link👍🏻😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå