Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 Jeg skal ha stoffservietter som skal brettes "flatt" og har lyst til å lage serviettringer eller noe pynt med ståltråd og perler. Noen som har forslag på hvordan jeg kan gjøre dette, evt. linker til steder hvor det er bilder/forklaringer. Har prøvd meg litt fram men fikk det ikke til. Ble håpløst å få AV serviettene og når jeg lagde pynten rundt en mal så fikk jeg den ikke PÅ servietten. :sur::sur Æ TRÆNG HJÆLP...!!! :klø:
Annie78 Skrevet 26. februar 2005 #2 Skrevet 26. februar 2005 Brukte du bare en enkelt ståltråd? Kanskje det hjelper om du bruker flere "runder" med tråd? Eventuelt snurrer tre tråder med perler, da blir den litt stivere... Eller du kan lage to "kroker" i hver ende av ståltråden, og hekte disse sammen og fra hverandre? Har ikke prøvd selv, var bare noe jeg kom på i farten... Event. bruke litt stivere ståltråd..... Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #4 Skrevet 26. februar 2005 Eller Hannemor og Tomias. Flere her som har laget serviettringer. Ta en gikk i albumet, f.eks. her eller her.
Olifant Skrevet 26. februar 2005 #5 Skrevet 26. februar 2005 Heidi, du må ikke blande meg inn i dette. Har ikke laget en serviettring i hele mitt liv! Men skal lære altså, synes det er kjempefint!
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #6 Skrevet 26. februar 2005 Ja, det var kanskje Huldra som hadde laget den men du som har lagt ut bilde
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. februar 2005 #7 Skrevet 27. februar 2005 Skal ikke lage noen serviettringer fordi jeg har såkalte papir servietter og skal dermed brette. Nok om det.. Hva med å knyte satengbånd med matchende farge fra f.eks blomstene rundt serviettene? Enkelt og elegant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå