Gå til innhold

Serviettringer/serviettpynt

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal ha stoffservietter som skal brettes "flatt" og har lyst til å lage serviettringer eller noe pynt med ståltråd og perler.

Noen som har forslag på hvordan jeg kan gjøre dette, evt. linker til steder hvor det er bilder/forklaringer.

Har prøvd meg litt fram men fikk det ikke til. Ble håpløst å få AV serviettene og når jeg lagde pynten rundt en mal så fikk jeg den ikke PÅ servietten. :sur::sur::sur::sur

Æ TRÆNG HJÆLP...!!! :klø:

Skrevet

Brukte du bare en enkelt ståltråd? Kanskje det hjelper om du bruker flere "runder" med tråd? Eventuelt snurrer tre tråder med perler, da blir den litt stivere... Eller du kan lage to "kroker" i hver ende av ståltråden, og hekte disse sammen og fra hverandre? Har ikke prøvd selv, var bare noe jeg kom på i farten... Event. bruke litt stivere ståltråd..... :roll: Lykke til!

Skrevet

Eller Hannemor og Tomias. Flere her som har laget serviettringer. Ta en gikk i albumet, f.eks. her eller her.

Skrevet

Heidi, du må ikke blande meg inn i dette. Har ikke laget en serviettring i hele mitt liv!

:tunge1:

Men skal lære altså, synes det er kjempefint!

:wink:

Skrevet

Ja, det var kanskje Huldra som hadde laget den men du som har lagt ut bilde :)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Skal ikke lage noen serviettringer fordi jeg har såkalte papir servietter og skal dermed brette. Nok om det.. :ler:

Hva med å knyte satengbånd med matchende farge fra f.eks blomstene rundt serviettene? Enkelt og elegant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...