AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #21 Del Skrevet 18. mai 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Guriland her er det mye fantasier ute og går! Hvem snakker om sex og klining? Iallefall ikke jeg. Kunne ikke falt meg inn - og jo jeg hadde klart si nei. Fyren er en anstendig en. Tror han sa jeg kunne ringe, for å være hyggelig og av praktiske årsaker - dersom det faktisk er noe jeg lurer på. Ikke noe mer fiksfaks enn det. Når jeg sier avslutte så mener jeg bare å prates litt mer, vi hadde en lang og dyp samtale om livet og sykdom bl.a. Er betatt men det stopper der. Jeg forstår alt dere sier og nei jeg hadde ikke likt om mannen min hadde vært litt opptatt av en annen. Men forelskelse eller å bli betatt er ikke farlig om man ikke går videre på det. Seriøst, jeg ville bare prate med han, se han en siste gang og på en måte si takk for alt som var så hyggelig. Jeg visste jeg kom til å få pekefingre... Beklager at jeg spurte. Ts Anonymkode: eda40...814 Tror ikke kona hans hadde likt dette her fy og heller ikke barna hans om du plutselig skal gå inn og ødelegge en familie bare fordi du er "betatt". Si til mannen din du så ser vi hvordan han føler seg, han kunne like gjerne gjort sånt mot deg også husk det. Kontroller heller følelsene dine på mannen din, herregud Anonymkode: d74dd...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #22 Del Skrevet 18. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kritikk, kritikk.... Brukerne av KG elsker å kritisere. Var det og feil nå? Jeg tenkte at dette faktisk også berører mitt samliv med mannen min..... Jeg tenker ikke hverken kjærlighet eller samliv om han andre. Beklager så mye.... Anonymkode: eda40...814 Ja jeg syns det var rart. For på hvilken måte har vennskapet noe med ekteskapet ditt å gjøre? Anonymkode: be223...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #23 Del Skrevet 18. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for et konstruktivt svar med litt forståelse i... Jeg vet. Du har rett. Syns likevel dette er litt vondt. Savner han på en måte. Og tro meg, jeg er så glad i mannen min. Jeg har nok tenkt at web kaffe eller en prat er uskyldig...Men det er sant at det er slik det kan begynne. Og kanskje var det en oppfordring til å ringe ham...Men ikke veldig seriøst tror jeg. Takk for svar. Ts Anonymkode: eda40...814 Så når vi sier til deg at det er slik det begynner så nekter du. Samtidig så er det jo det du beskriver og sier her. Skjønner ingenting jeg Anonymkode: be223...0ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #24 Del Skrevet 18. mai 2018 Nå kjenner jeg at jeg blir litt trekt. Jeg HAR ikke og SKAL ikke gjøre noe galt. Hvorfor rakker dere så ned på meg, som om jeg er notorisk utro? Aldri vært utro,kommer ikke til å bli det. Hvorfor i alle dager snakker dere om at mannen min ikke kan stole på meg? Det kan han! Jeg er nok litt naiv og tenker at det går an å snakke (SNAKKE, ikke klining, sex osv) med han igjen - uten at det trenger bety noe. Som sagt ville jeg bare avslutte på et vis. Men ok jeg skjønner at jeg er naiv. Særlig når jeg liker fyren. Det trenger ikke bety at han liker meg! Det trenger heller ikke bety noe at han sa jeg kunne ringe uansett hva! Jeg er kanskje litt naiv ja. På den annen side ikke. I løpet av et tjue års langt ekteskap, er det naturlig og ikke rart i det hele tatt om en eller begge av partene faller for en annen. Det har skjedd mannen min før men vi kom oss gjennom det. Nå er det kanskje meg som er rammet. Lettgradig. Ikke forelsket engang. Kan fint fortelle dette til mannen. Vet han vil gi meg en klem og forstå. Han har vært der selv. Men vi elsker hverandre uansett. Jeg hadde håpet på litt støtte ifht det å ha slike følelser som er vanskelige. Tror dere jeg VIL ha dem? Langt ifra! Jeg skal jobbe med å bli kvitt dem og ikke gi dem næring. Men om jeg treffer han tilfeldig hva da? Han bor tjue minutters spasertur fra meg. Slutt å snakk til meg om at jeg har forrådt mine barn og mann. Jeg har ikke det og kommer ikke til å gjøre det. Leste en annen tråd her forrige uke om ei dame som var litt betatt av en annen. Hun fikk bare pepper og dritt. Hun hadde heller ikke gjort noe galt. Følelser rår vi ikke over. Å gi næring til dem, ja det rår vi over. Ts Anonymkode: eda40...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #25 Del Skrevet 18. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg syns det var rart. For på hvilken måte har vennskapet noe med ekteskapet ditt å gjøre? Anonymkode: be223...0ee Hvis du ikke forstår det med egen hjerne, har jeg heller ikke tenkt å forklare deg det. Anonymkode: eda40...814 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #26 Del Skrevet 18. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så når vi sier til deg at det er slik det begynner så nekter du. Samtidig så er det jo det du beskriver og sier her. Skjønner ingenting jeg Anonymkode: be223...0ee Nekter? Hvor da? Jeg sier jeg er naiv og tenker at det ikke trenger bety noe. Når vedkommende som skrev det innlegget om at de er akkurat slik det begynner, ja så fikk det meg til å tenke og det gikk opp et lite lys. Har tenkt på det som helt uskyldig og hadde ikke hatt problemer med at mannen var på cafe med ei venninne. Takk for meg. Ts Anonymkode: eda40...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #27 Del Skrevet 18. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå kjenner jeg at jeg blir litt trekt. Jeg HAR ikke og SKAL ikke gjøre noe galt. Hvorfor rakker dere så ned på meg, som om jeg er notorisk utro? Aldri vært utro,kommer ikke til å bli det. Hvorfor i alle dager snakker dere om at mannen min ikke kan stole på meg? Det kan han! Jeg er nok litt naiv og tenker at det går an å snakke (SNAKKE, ikke klining, sex osv) med han igjen - uten at det trenger bety noe. Som sagt ville jeg bare avslutte på et vis. Men ok jeg skjønner at jeg er naiv. Særlig når jeg liker fyren. Det trenger ikke bety at han liker meg! Det trenger heller ikke bety noe at han sa jeg kunne ringe uansett hva! Jeg er kanskje litt naiv ja. På den annen side ikke. I løpet av et tjue års langt ekteskap, er det naturlig og ikke rart i det hele tatt om en eller begge av partene faller for en annen. Det har skjedd mannen min før men vi kom oss gjennom det. Nå er det kanskje meg som er rammet. Lettgradig. Ikke forelsket engang. Kan fint fortelle dette til mannen. Vet han vil gi meg en klem og forstå. Han har vært der selv. Men vi elsker hverandre uansett. Jeg hadde håpet på litt støtte ifht det å ha slike følelser som er vanskelige. Tror dere jeg VIL ha dem? Langt ifra! Jeg skal jobbe med å bli kvitt dem og ikke gi dem næring. Men om jeg treffer han tilfeldig hva da? Han bor tjue minutters spasertur fra meg. Slutt å snakk til meg om at jeg har forrådt mine barn og mann. Jeg har ikke det og kommer ikke til å gjøre det. Leste en annen tråd her forrige uke om ei dame som var litt betatt av en annen. Hun fikk bare pepper og dritt. Hun hadde heller ikke gjort noe galt. Følelser rår vi ikke over. Å gi næring til dem, ja det rår vi over. Ts Anonymkode: eda40...814 Vi rakker jo ikke ned på deg, man vet bare hvordan ting starter og du nekter for det. Vi ber deg passe på og du kjefter på oss. Hvorfor ikke bare svare at du skjønner det, du skal ikke selv om du har lyst. Du sier at du har så lyst du også punktum. Men nå innrømmer du jo det på en ok måte, du innrømmer at du er litt naiv. Min tanke er mest at du ikke bør fortsette noe kontakt fordi du kan få det veldig vondt med deg selv. Gang den følelsen du har rundt det nå med 10 fordi du er så bestemt på at du ikke kommer til å bygge videre på det. En ulykkelig forelskelse er vond selv om ekteskapet ditt er verdt så mye mer. Anonymkode: be223...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. mai 2018 #28 Del Skrevet 18. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå kjenner jeg at jeg blir litt trekt. Jeg HAR ikke og SKAL ikke gjøre noe galt. Hvorfor rakker dere så ned på meg, som om jeg er notorisk utro? Aldri vært utro,kommer ikke til å bli det. Hvorfor i alle dager snakker dere om at mannen min ikke kan stole på meg? Det kan han! Jeg er nok litt naiv og tenker at det går an å snakke (SNAKKE, ikke klining, sex osv) med han igjen - uten at det trenger bety noe. Som sagt ville jeg bare avslutte på et vis. Men ok jeg skjønner at jeg er naiv. Særlig når jeg liker fyren. Det trenger ikke bety at han liker meg! Det trenger heller ikke bety noe at han sa jeg kunne ringe uansett hva! Jeg er kanskje litt naiv ja. På den annen side ikke. I løpet av et tjue års langt ekteskap, er det naturlig og ikke rart i det hele tatt om en eller begge av partene faller for en annen. Det har skjedd mannen min før men vi kom oss gjennom det. Nå er det kanskje meg som er rammet. Lettgradig. Ikke forelsket engang. Kan fint fortelle dette til mannen. Vet han vil gi meg en klem og forstå. Han har vært der selv. Men vi elsker hverandre uansett. Jeg hadde håpet på litt støtte ifht det å ha slike følelser som er vanskelige. Tror dere jeg VIL ha dem? Langt ifra! Jeg skal jobbe med å bli kvitt dem og ikke gi dem næring. Men om jeg treffer han tilfeldig hva da? Han bor tjue minutters spasertur fra meg. Slutt å snakk til meg om at jeg har forrådt mine barn og mann. Jeg har ikke det og kommer ikke til å gjøre det. Leste en annen tråd her forrige uke om ei dame som var litt betatt av en annen. Hun fikk bare pepper og dritt. Hun hadde heller ikke gjort noe galt. Følelser rår vi ikke over. Å gi næring til dem, ja det rår vi over. Ts Anonymkode: eda40...814 Hadde du utelukkende følt vennskap og ikke noe mer, hadde ikke denne tråden vært skapt. Det er måten du skriver på, som gjør at mange her forstår at det er noe mer som ligger og ulmer i hjertet ditt. Og da er det aller beste å kutte tvert. Ellers kunne dere møtes flere ganger, helt naturlig, dere kunne treffes som par, alle sammen. Du hadde ikke tenkt på om du kunne ringe, du hadde bare ringt, om du kun hadde følt vennskap og ingen tiltrekning. Så enkelt er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 18. mai 2018 #29 Del Skrevet 18. mai 2018 Å bli betatt av andre i løpet av et langt ekteskap /liv, er helt naturlig. Å si noe annet er tull. Jeg syns mange her gir ts altfor mye dritt og for lite kred over å faktisk ta opp og lufte det som kunne blitt et problem. Ts jeg syns du setter godt ord på alt og jeg forstår. Har vært i tilsvarende situasjon, på en måte. Hvis du kjenner at du "må" ta kontakt med fyren så gjør det med den visshet om at det er KUN en samtale og det stopper der. Hvis det er det som nå til for fred i sjelen. Mest av alt håper jeg du får fred i sjelen uten å treffe han igjen 😊 men jeg forstår at man av og til må ha en "closure" i livet for å gå videre. Legg av, dere andre som trekker inn sex, utroskap, svik overfor mann og barn. Det er da ikke på det planet! Å advare mot det er vel og bra, men å være så nedlatende som dere er? Dere har sikkert aldri gjort en feil. Alt godt til deg ts. Håper du klarer legge han vekk og fokusere på fine mannen din. I noen tilfeller kan en slik forelskelse / betatthet føre til mer gnist i forholdet, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 18. mai 2018 #30 Del Skrevet 18. mai 2018 Du får ta en samtale og avslutte det da. Også heller ha en dagdrøm i ny og ne. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #31 Del Skrevet 18. mai 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå kjenner jeg at jeg blir litt trekt. Jeg HAR ikke og SKAL ikke gjøre noe galt. Hvorfor rakker dere så ned på meg, som om jeg er notorisk utro? Aldri vært utro,kommer ikke til å bli det. Hvorfor i alle dager snakker dere om at mannen min ikke kan stole på meg? Det kan han! Jeg er nok litt naiv og tenker at det går an å snakke (SNAKKE, ikke klining, sex osv) med han igjen - uten at det trenger bety noe. Som sagt ville jeg bare avslutte på et vis. Men ok jeg skjønner at jeg er naiv. Særlig når jeg liker fyren. Det trenger ikke bety at han liker meg! Det trenger heller ikke bety noe at han sa jeg kunne ringe uansett hva! Jeg er kanskje litt naiv ja. På den annen side ikke. I løpet av et tjue års langt ekteskap, er det naturlig og ikke rart i det hele tatt om en eller begge av partene faller for en annen. Det har skjedd mannen min før men vi kom oss gjennom det. Nå er det kanskje meg som er rammet. Lettgradig. Ikke forelsket engang. Kan fint fortelle dette til mannen. Vet han vil gi meg en klem og forstå. Han har vært der selv. Men vi elsker hverandre uansett. Jeg hadde håpet på litt støtte ifht det å ha slike følelser som er vanskelige. Tror dere jeg VIL ha dem? Langt ifra! Jeg skal jobbe med å bli kvitt dem og ikke gi dem næring. Men om jeg treffer han tilfeldig hva da? Han bor tjue minutters spasertur fra meg. Slutt å snakk til meg om at jeg har forrådt mine barn og mann. Jeg har ikke det og kommer ikke til å gjøre det. Leste en annen tråd her forrige uke om ei dame som var litt betatt av en annen. Hun fikk bare pepper og dritt. Hun hadde heller ikke gjort noe galt. Følelser rår vi ikke over. Å gi næring til dem, ja det rår vi over. Ts Anonymkode: eda40...814 Om du eller mannen din får følelser for noen andre mens dere er i forhold så kaller jeg ikke det ekte kjærlighet. Selvfølgelig vil det komme fristelser men kun de som unngår fristelsen elsker andre partneren på ekte. Ekteskap handler om 2 stykker, ikke at flere kommer til siden og at dere blir "betatt". Bare tull. Kan jo hende mannen din er utro uten at du vet det en gang Anonymkode: d74dd...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #32 Del Skrevet 18. mai 2018 Men la oss se på denne mannens atferd - at han hadde så lett for å gi deg sitt nr kan jo bety at han lett gir sitt nr til andre kvinner han skulle møte på i arbeidet. Og dét er vel ikke en særlig attraktiv egenskap ved en person, er det? Kanskje er han notorisk utro mot sin kone og har seg med alle de andre kvinnene han har klart å sjarmere på jobb. KANSKJE, altså. Og det kan jo tenkes at det egentlig er denne mystikken og spenningen rundt hva det kan bli som du tenker så mye på, heller enn selve mannen. Anonymkode: 50a41...fb3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #33 Del Skrevet 18. mai 2018 Hadde jeg vært typen din og lest dette hadde jeg gjort det slutt på dagen. Du går rundt og dagdrømmer om en 20 år eldre mann som ordnet noe i huset?? Om du har sex i planene er irrelvant, du tenker å møte denne mannen i skjul for å "avslutte". Avslutte hva? Og hvorfor i all verden skal denne gifte eldre mannen møte deg? Han sier "du kan ringe meg om alt"... og du har ikke noe langt og nært forhold til denne mannen engang..... Er du virkelig så naiv at du tror han vil møte de for å ha noen dype samtaler? Blir helt matt av enkelte. Anonymkode: cf621...0c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #34 Del Skrevet 18. mai 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men la oss se på denne mannens atferd - at han hadde så lett for å gi deg sitt nr kan jo bety at han lett gir sitt nr til andre kvinner han skulle møte på i arbeidet. Og dét er vel ikke en særlig attraktiv egenskap ved en person, er det? Kanskje er han notorisk utro mot sin kone og har seg med alle de andre kvinnene han har klart å sjarmere på jobb. KANSKJE, altså. Og det kan jo tenkes at det egentlig er denne mystikken og spenningen rundt hva det kan bli som du tenker så mye på, heller enn selve mannen. Anonymkode: 50a41...fb3 Jeg tenker i samme baner. Dette er en mann som har lært seg triksene for sjarmere damer han møter i jobben. TS skal ikke se bort i fra at han har enn god del hakk i sengestolpen, og at han håper skal bli en av hans mange erobringer. Anonymkode: 7cb17...832 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #35 Del Skrevet 18. mai 2018 Å som dere elsker å lage historier! For det første : jeg er ikke utro. Mannen min er ikke utro. Bombesikker. Interessant at siden JEG har noen tanker om en annen, så er mannen min utro! Haha der fikk jeg meg en god latter! Han er jeg 100% trygg på. For det andre, fyren jeg snakker om her er ingen rundbrenner eller utro typen. Ikke i det hele tatt. Dette vet jeg som en fact. Orker ikke gå inn på hvordan, men sånn er det. Han er ikke ute etter det dere tror, men at vi hadde god kjemi : ja. Har nå sagt dette til mannen min siden sist. Og da kan vi like godt avslutte denne tråden. Det var det dere ønsket ikke sant? At mannen min skulle gå vite hvilken dritt jeg er, som klarer bli betatt av en annen....hele 2 ganger i løpet av 20 år?! Vel, til deg som sier at det ikke er ekte kjærlighet i man blir betatt av andre i løpet av livet....Lev livet ditt, vær gift i tjue år før du uttaler deg - og OM du har vært gift i tjue år, så må jeg isåfall si at du er ultra naiv. Tror du ikke mannen din vil synes andre damer er flotte og kan bli betatt av deres personlighet? Selvsagt kan han det, selvom han elsker deg. Selvsagt kan du og det, selvom du elsker mannen din. Kom ikke her og uttal deg om vår kjærlighet. Hvis du tenker at med ekte kjærlighet kan man aldri bli betatt av andre...vel da vil du aldri finne ekte kjærlighet! Jeg har verdens beste mann. Og jeg er verdens beste kone for han. Det var det han sa i sta. Full forståelse fra hans side. Han VET at jeg ikke vil tulle det til og han forstår, med sin livserfaring , at slikt kan skje. Og det går over. Det gjelder bare å ikke gi det næring. Så det er hva jeg skal gjøre. Enten tar jeg en "siste prat" med fyren - eller så legger jeg det bare dødt. Det er opp til meg å avgjøre, ikke dere. Jeg må si at det mest nyanserte svaret jeg har fått her er fra Linn 35. Tusen takk for forståelse og gode råd. Ja det ER helt vanlig å falle for andre i et ekteskap. Jeg har tilgode å forelske meg. Men i perioder ,det kan være perioder der ting ikke er like bra, der man gir hverandre lite tid og oppmerksomhet osv...så kan man lettere falle for en annen. Men man trenger ikke gi seg hen til de følelsene. Takk for alle innspill. Jeg må ærlig si at jeg syns mange her har laget seg noe rare fantasier - om meg, fyren og min mann - og tilogmed barna mine har blitt trukket inn. Jeg fremstilles som utro, bedragersk og løgnaktig - bare fordi jeg fikk litt kjemi med en mann, syns han var fin og ville gjerne prate med han igjen. Shame on me. Og over og ut. Ts Anonymkode: eda40...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 18. mai 2018 #36 Del Skrevet 18. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å som dere elsker å lage historier! For det første : jeg er ikke utro. Mannen min er ikke utro. Bombesikker. Interessant at siden JEG har noen tanker om en annen, så er mannen min utro! Haha der fikk jeg meg en god latter! Han er jeg 100% trygg på. For det andre, fyren jeg snakker om her er ingen rundbrenner eller utro typen. Ikke i det hele tatt. Dette vet jeg som en fact. Orker ikke gå inn på hvordan, men sånn er det. Han er ikke ute etter det dere tror, men at vi hadde god kjemi : ja. Har nå sagt dette til mannen min siden sist. Og da kan vi like godt avslutte denne tråden. Det var det dere ønsket ikke sant? At mannen min skulle gå vite hvilken dritt jeg er, som klarer bli betatt av en annen....hele 2 ganger i løpet av 20 år?! Vel, til deg som sier at det ikke er ekte kjærlighet i man blir betatt av andre i løpet av livet....Lev livet ditt, vær gift i tjue år før du uttaler deg - og OM du har vært gift i tjue år, så må jeg isåfall si at du er ultra naiv. Tror du ikke mannen din vil synes andre damer er flotte og kan bli betatt av deres personlighet? Selvsagt kan han det, selvom han elsker deg. Selvsagt kan du og det, selvom du elsker mannen din. Kom ikke her og uttal deg om vår kjærlighet. Hvis du tenker at med ekte kjærlighet kan man aldri bli betatt av andre...vel da vil du aldri finne ekte kjærlighet! Jeg har verdens beste mann. Og jeg er verdens beste kone for han. Det var det han sa i sta. Full forståelse fra hans side. Han VET at jeg ikke vil tulle det til og han forstår, med sin livserfaring , at slikt kan skje. Og det går over. Det gjelder bare å ikke gi det næring. Så det er hva jeg skal gjøre. Enten tar jeg en "siste prat" med fyren - eller så legger jeg det bare dødt. Det er opp til meg å avgjøre, ikke dere. Jeg må si at det mest nyanserte svaret jeg har fått her er fra Linn 35. Tusen takk for forståelse og gode råd. Ja det ER helt vanlig å falle for andre i et ekteskap. Jeg har tilgode å forelske meg. Men i perioder ,det kan være perioder der ting ikke er like bra, der man gir hverandre lite tid og oppmerksomhet osv...så kan man lettere falle for en annen. Men man trenger ikke gi seg hen til de følelsene. Takk for alle innspill. Jeg må ærlig si at jeg syns mange her har laget seg noe rare fantasier - om meg, fyren og min mann - og tilogmed barna mine har blitt trukket inn. Jeg fremstilles som utro, bedragersk og løgnaktig - bare fordi jeg fikk litt kjemi med en mann, syns han var fin og ville gjerne prate med han igjen. Shame on me. Og over og ut. Ts Anonymkode: eda40...814 Hva ville du diskutere her? Hva ville du med tråden ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #37 Del Skrevet 18. mai 2018 Har ikke du hatt to tråder om dette tidligere, ts? Anonymkode: a25c0...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #38 Del Skrevet 18. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke du hatt to tråder om dette tidligere, ts? Anonymkode: a25c0...0c5 Nei det har jeg da virkelig ikke. Anonymkode: eda40...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #39 Del Skrevet 18. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei det har jeg da virkelig ikke. Anonymkode: eda40...814 Det minner veldig om disse: Anonymkode: a25c0...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 18. mai 2018 #40 Del Skrevet 18. mai 2018 Lykke til ts! Flott du tok det opp med mannen din og for en flott reaksjon fra han! Dette går så bra så. Blås i alle de som lager av interessante historier. De har sikkert et svært kjedelig kjærlighetsliv. Anonyme må de være og! Fantastisk. Skjønner godt behovet for å lufte dette her. Men til en annen gang så husk at på KG er det lite nyanser og mye dritt å få. Lite støtte what so ever. Igjen lykke til. Linn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå