AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #1 Del Skrevet 18. mai 2018 Det er antakelig mange som vil gi meg pepper for dette innlegget, men jeg trenger egentlig bare noen innspill - ikke kritikk. For et par måneder siden var det noen menn som jobbet her hos oss. Jeg fikk god kontakt med dem - og ble mer og mer betatt av han ene. Han er eldre enn meg, gift og barn. Jeg er og gift og har barn. Jeg har en tendens til å bli betatt av menn som er eldre enn meg, men har aldri vært forelsket mens jeg har vært gift. Har heller aldri gjort noe som helst galt i ekteskapet og har ingen planer eller ønsker om det. Elsker mannen min. Han her som var her og jobbet...vel nå er han har ikke lenger og det burde vært "ute av syne, ute av sinn". Sånn er det ikke. Vi hadde en god tone. Igår så jeg ham på 17 mai - han sto med noen folk og jeg la merke til at han så på meg. Hva gjorde jeg? Latet som jeg ikke så ham. Så dumt, hadde vært så fint med en prat. Vet ikke hva som kom over meg.... Litt brydd tror jeg. Den siste dagen han jobbet her, sa han "ring meg, uansett hva det skulle være...nr mitt er....". Og jeg kunne ikke skjønne hva jeg skulle finne på å ringe han for og sa " hvis hva da?". "Hva som helst, sa han. Jeg opplevde det som en oppfordring til å ringe han. Jeg vet hvor han jobber nå. Nytt prosjekt et annet sted. Og han bor heller ikke langt ifra meg. Hvor vil jeg med dette? Jo jeg skulle gjerne ha pratet med han igjen! Ikke for å flørte eller noe sånt, men vi fikk så fin tone og nå savner jeg ham. Det skal sies at mannen min skrev en anmeldelse av dem. Og den var så positiv og fin. Jeg har møtt noen av de andre som var her og fått hyggelig tilbakemelding på den anmeldelsen. Men ikke fra han, for jeg har jo ikke møtt han. Men det er han som er sjefen. Joda betatt er jeg...og på et vis skulle jeg ønske jeg kunne latt han forstå det. Som et kompliment til han (han er tross alt 20 år eldre enn meg) Men som sagt, jeg kunne ALDRI gjort noe for å ødelegge ekteskapet. Det står jeg for. Jeg har hatt mange muligheter i løpet av et langt ekteskap og har alltid skygget banen. Hva kunne jeg ringt han for å spørre om? Hvordan få kontakt med han igjen? Tør ikke dukke opp der han jobber nå (prosjekt midt i sentrum), det blir for søkt samt at jeg får han nok ikke på tomanns. Jeg tenker på dette veldig mye. Og trengte bare få det ut. Håper noen har noen innspill ifht dette... Takk. Anonymkode: eda40...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #2 Del Skrevet 18. mai 2018 Hvis du vil at en forelskelse skal blomstre så bruker du tid og energi på den. Hvis du vil at den skal dø ut for å bevare ekteskapet ditt så ignorere du all kontakt. Anonymkode: be223...0ee 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #3 Del Skrevet 18. mai 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vil at en forelskelse skal blomstre så bruker du tid og energi på den. Hvis du vil at den skal dø ut for å bevare ekteskapet ditt så ignorere du all kontakt. Anonymkode: be223...0ee Det forstår jeg. Og er helt enig. Men er ikke forelsket i ham. Ønsker igrunnen bare å prate med han igjen. Det var så koselig. Og brått er det over. Tilogmed mannen min kommenterte at jeg hadde fått en ny venn. Ts Anonymkode: eda40...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #4 Del Skrevet 18. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det forstår jeg. Og er helt enig. Men er ikke forelsket i ham. Ønsker igrunnen bare å prate med han igjen. Det var så koselig. Og brått er det over. Tilogmed mannen min kommenterte at jeg hadde fått en ny venn. Ts Anonymkode: eda40...814 Men dette er en slippery slope... Når man prater litt med en fyr man liker, som er hyggelig, som man er litt interessert i, så nærer man følelsene for denne personen. Så prater man litt mer, og plutselig er man havnet til knes i noe man burde holdt seg unna. Du vet med deg selv at dette ikke er helt rett, derfor spør du her. Om du virkelig ønsker å fokusere på ekteskapet ditt, så hiver du lappen med tlf-nr og tenker aldri på mannen igjen. Anonymkode: 74b21...543 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. mai 2018 #5 Del Skrevet 18. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men dette er en slippery slope... Når man prater litt med en fyr man liker, som er hyggelig, som man er litt interessert i, så nærer man følelsene for denne personen. Så prater man litt mer, og plutselig er man havnet til knes i noe man burde holdt seg unna. Du vet med deg selv at dette ikke er helt rett, derfor spør du her. Om du virkelig ønsker å fokusere på ekteskapet ditt, så hiver du lappen med tlf-nr og tenker aldri på mannen igjen. Anonymkode: 74b21...543 Jepp, du har helt rett! Er noe i ordtaket om at gresset gror der man vanner det. Har man tatt valget om å være gift i gode og onde dager, får man jaggu holde det også. Det ene fører enkelt til det andre, bedre å kutte tvert før det blir vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #6 Del Skrevet 18. mai 2018 Ja.jeg vet dere har rett. Er bare lei meg for at jeg liksom ikke fikk avsluttet skikkelig... Han kunne jo forresten og tatt kontakt men har ikke gjort det... Ts Anonymkode: eda40...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MannOslo1984 Skrevet 18. mai 2018 #7 Del Skrevet 18. mai 2018 Møter du han og preiker med han så er det gjort. Dere på tomannshånd, og han fører en finger i deg og råknuller deg så vil du ikke greie å si nei. Hvorfor ellers skulle han møte ei 20 år yngre kvinne? For å spille ludo? Hold deg unna, ingen kontakt og ingen knullings på deg fra han. Sprik med beina for kun mannen din. I gode og onde dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MannOslo1984 Skrevet 18. mai 2018 #8 Del Skrevet 18. mai 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja.jeg vet dere har rett. Er bare lei meg for at jeg liksom ikke fikk avsluttet skikkelig... Han kunne jo forresten og tatt kontakt men har ikke gjort det... Ts Anonymkode: eda40...814 Avslutte skikkelig? At han skulle ha klint med deg? Endret 18. mai 2018 av MannOslo1984 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. mai 2018 #9 Del Skrevet 18. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja.jeg vet dere har rett. Er bare lei meg for at jeg liksom ikke fikk avsluttet skikkelig... Han kunne jo forresten og tatt kontakt men har ikke gjort det... Ts Anonymkode: eda40...814 Bare dette er et varsko om at du bør stoppe nå, hvorfor avslutte noe som ikke har startet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #10 Del Skrevet 18. mai 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det forstår jeg. Og er helt enig. Men er ikke forelsket i ham. Ønsker igrunnen bare å prate med han igjen. Det var så koselig. Og brått er det over. Tilogmed mannen min kommenterte at jeg hadde fått en ny venn. Ts Anonymkode: eda40...814 Og hva skal skje videre? Få det ennå mer koselig? Anonymkode: be223...0ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #11 Del Skrevet 18. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja.jeg vet dere har rett. Er bare lei meg for at jeg liksom ikke fikk avsluttet skikkelig... Han kunne jo forresten og tatt kontakt men har ikke gjort det... Ts Anonymkode: eda40...814 Dette er vondt allerede nå, tror du det blir noe mindre seinere når følelsene har fått satt seg? Anonymkode: 74b21...543 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #12 Del Skrevet 18. mai 2018 Hvorfor skal du prate med han? Hva godt kommer ut av det? Hadde du likt det om det var motsatt og det var mannen din som gjorde sånn? Anonymkode: 6b49c...b4a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #13 Del Skrevet 18. mai 2018 Guriland her er det mye fantasier ute og går! Hvem snakker om sex og klining? Iallefall ikke jeg. Kunne ikke falt meg inn - og jo jeg hadde klart si nei. Fyren er en anstendig en. Tror han sa jeg kunne ringe, for å være hyggelig og av praktiske årsaker - dersom det faktisk er noe jeg lurer på. Ikke noe mer fiksfaks enn det. Når jeg sier avslutte så mener jeg bare å prates litt mer, vi hadde en lang og dyp samtale om livet og sykdom bl.a. Er betatt men det stopper der. Jeg forstår alt dere sier og nei jeg hadde ikke likt om mannen min hadde vært litt opptatt av en annen. Men forelskelse eller å bli betatt er ikke farlig om man ikke går videre på det. Seriøst, jeg ville bare prate med han, se han en siste gang og på en måte si takk for alt som var så hyggelig. Jeg visste jeg kom til å få pekefingre... Beklager at jeg spurte. Ts Anonymkode: eda40...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #14 Del Skrevet 18. mai 2018 Jeg mener ikke å være slem, men hvordan kan du vite at du ikke blir mer enn betatt? Finnes ingen garantier for det. Tror jeg hadde følt meg litt lurt om mannen min holdt på sånn.. du vil jo dyrke det som allerede er mellom dere? Å takke han er helt unødvendig, det blir jo bare til mer kontakt. Anonymkode: 6b49c...b4a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #15 Del Skrevet 18. mai 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Guriland her er det mye fantasier ute og går! Hvem snakker om sex og klining? Iallefall ikke jeg. Kunne ikke falt meg inn - og jo jeg hadde klart si nei. Fyren er en anstendig en. Tror han sa jeg kunne ringe, for å være hyggelig og av praktiske årsaker - dersom det faktisk er noe jeg lurer på. Ikke noe mer fiksfaks enn det. Når jeg sier avslutte så mener jeg bare å prates litt mer, vi hadde en lang og dyp samtale om livet og sykdom bl.a. Er betatt men det stopper der. Jeg forstår alt dere sier og nei jeg hadde ikke likt om mannen min hadde vært litt opptatt av en annen. Men forelskelse eller å bli betatt er ikke farlig om man ikke går videre på det. Seriøst, jeg ville bare prate med han, se han en siste gang og på en måte si takk for alt som var så hyggelig. Jeg visste jeg kom til å få pekefingre... Beklager at jeg spurte. Ts Anonymkode: eda40...814 Det er vel du som har lagt dette ut i samlivsforumet. Hvorfor la du det ikke under vennskap? Anonymkode: be223...0ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #16 Del Skrevet 18. mai 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bare lei meg for at jeg liksom ikke fikk avsluttet skikkelig... Anonymkode: eda40...814 Hva er skikkelig nok for deg da? Treffer du han en gang til og det er veldig hyggelig, så er tredje gangs treff noe du vil ha også. Så er du i gang. Har han gjort en jobb og alt det er avsluttet i ditt hjem med hva han nå gjorde, du har betalt for jobben og alt er greit, så er det en skikkelig avslutning. Må du spørre her, så vet du godt at det er feil å fortsette kontakten. Vær voksen nå og ta vare på forholdet ditt. Anonymkode: 1c8d6...9aa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #17 Del Skrevet 18. mai 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Guriland her er det mye fantasier ute og går! Hvem snakker om sex og klining? Iallefall ikke jeg. Kunne ikke falt meg inn - og jo jeg hadde klart si nei. Fyren er en anstendig en. Tror han sa jeg kunne ringe, for å være hyggelig og av praktiske årsaker - dersom det faktisk er noe jeg lurer på. Ikke noe mer fiksfaks enn det. Når jeg sier avslutte så mener jeg bare å prates litt mer, vi hadde en lang og dyp samtale om livet og sykdom bl.a. Er betatt men det stopper der. Jeg forstår alt dere sier og nei jeg hadde ikke likt om mannen min hadde vært litt opptatt av en annen. Men forelskelse eller å bli betatt er ikke farlig om man ikke går videre på det. Seriøst, jeg ville bare prate med han, se han en siste gang og på en måte si takk for alt som var så hyggelig. Jeg visste jeg kom til å få pekefingre... Beklager at jeg spurte. Ts Anonymkode: eda40...814 Ikke meningen å peke fingre. Men husk, det starter ikke med sex og klining. Det starter med en samtale over en kopp kaffe. Det starter med at du gir respons til utspillet hans. Det var neppe helt tilfeldig at han gav deg telefonnummeret sitt? Du kan velge å holde deg unna nå, eller du kan velge å forfølge denne impulsen. Ved å velge å følge impulsen risikerer du å starte opp noe som setter ekteskapet ditt i fare. Det er aldri lurt å holde kontakt med noen man er betatt av, med mindre man planlegger å gå inn i en relasjon med dem. Anonymkode: 74b21...543 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #18 Del Skrevet 18. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel du som har lagt dette ut i samlivsforumet. Hvorfor la du det ikke under vennskap? Anonymkode: be223...0ee Kritikk, kritikk.... Brukerne av KG elsker å kritisere. Var det og feil nå? Jeg tenkte at dette faktisk også berører mitt samliv med mannen min..... Jeg tenker ikke hverken kjærlighet eller samliv om han andre. Beklager så mye.... Anonymkode: eda40...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #19 Del Skrevet 18. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke meningen å peke fingre. Men husk, det starter ikke med sex og klining. Det starter med en samtale over en kopp kaffe. Det starter med at du gir respons til utspillet hans. Det var neppe helt tilfeldig at han gav deg telefonnummeret sitt? Du kan velge å holde deg unna nå, eller du kan velge å forfølge denne impulsen. Ved å velge å følge impulsen risikerer du å starte opp noe som setter ekteskapet ditt i fare. Det er aldri lurt å holde kontakt med noen man er betatt av, med mindre man planlegger å gå inn i en relasjon med dem. Anonymkode: 74b21...543 Takk for et konstruktivt svar med litt forståelse i... Jeg vet. Du har rett. Syns likevel dette er litt vondt. Savner han på en måte. Og tro meg, jeg er så glad i mannen min. Jeg har nok tenkt at web kaffe eller en prat er uskyldig...Men det er sant at det er slik det kan begynne. Og kanskje var det en oppfordring til å ringe ham...Men ikke veldig seriøst tror jeg. Takk for svar. Ts Anonymkode: eda40...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #20 Del Skrevet 18. mai 2018 Herregud tenk på stakkars barna dine når du skal holde på sånn, og stakkars mannen din som stoler på deg Anonymkode: d74dd...d06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå