Gå til innhold

Er du mer glad i barna med ny partner, enn i barna fra før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert rart spørsmål, og veldig tabu å svare på. Men lurer oppriktig på dette. Hvis du har barn fra tidligere forhold, og får barn med en ny partner, er det noen som har opplevd at du blir litt mer glad i det nye barnet? Fordi du deler barnet med en person du elsker, mens barnet fra før påminner deg om et forhold som gikk skeis, og at du gjerne skulle hatt det kapittelet ugjort? At man innerst inne skulle ønske at man hadde fått begynt med blanke ark sammen med nåværende partner.

Lov å svare anonymt så klart.

Anonymkode: f2194...ac0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barnløs?

Nei, man slutter ikke å elske ungen sin selv om man får en ny. Man har gjerne ikke en begrenset mengde kjærlighet man må fordele. Det er plenty å ta av. De aller færreste vil bli kvitt ungen når forholdet går skeis. Hvorfor tror du folk krangler så busta fyker med ekser om å ha ungen mest mulig egentlig?

Anonymkode: 8ef29...dcb

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnløs?

Nei, man slutter ikke å elske ungen sin selv om man får en ny. Man har gjerne ikke en begrenset mengde kjærlighet man må fordele. Det er plenty å ta av. De aller færreste vil bli kvitt ungen når forholdet går skeis. Hvorfor tror du folk krangler så busta fyker med ekser om å ha ungen mest mulig egentlig?

Anonymkode: 8ef29...dcb

Helt enig!
Selv om man har et betent forhold til barnet andre foreldre så slutter man jo ikke å være glad i barnet!

Skrevet

Nei, jeg er like glade i dem og deres særegenheter. Nå er det barna jeg har knyttet meg mest til og føler at tilknytningen er uendelig, mens far...der kan tilknytningen min opphøre fullstending. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjærligheten min er helt lik til alle mine 5💜

Jeg har bare fått en ny dose kjærlighet for hvert barn, så jeg slipper å fordele godene😉

Ingen forskjell på at de store har en annen far😀

Anonymkode: 623cc...4e6

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Lager ikke unger med hver ny kjæreste. Jeg har to barn med kun en mann. Og det holder!

Anonymkode: c2f11...b11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjærligheten min er helt lik til alle mine 5💜

Jeg har bare fått en ny dose kjærlighet for hvert barn, så jeg slipper å fordele godene😉

Ingen forskjell på at de store har en annen far😀

😳

Anonymkode: 1f3c7...e79

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

😳

Anonymkode: 1f3c7...e79

Ja, jeg har 5😀 Er jeg ikke heldig vel?

Hadde 3 fra før, og har fått 2 med min nye mann😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...