AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #1 Del Skrevet 18. mai 2018 Hvis du skal være helt ærlig og fortelle om de tingene som du aldri har sagt til noen, kanskje ikke en gang har villet innrømme for deg selv? Alle mennesker er sin egen fortelling gjennom et liv. Vi er en stor roman fra fødsel til død. Vi viser oss for verden og forsøker å fylle kravene, gjøre det vi vet at vi bør gjøre, gjør dem fordi vi liker det sånn, eller fordi vi vil at folk skal like oss. Vi gjør det vi kan for å være som alle de andre, men hvordan er egentlig den fortellingen hvis absolutt alt måtte sies? Blir din bok tyngre da? Er det nok til to bøker, en med utadvent solskinn og en som er nattsvart trist og sint? Mange hemmeligheter forblir i mørket. Barndom, oppvekst og frem til i dag. Hvordan har ditt liv vært? Hva ville du ha sagt til hvem for å få det av skuldrene dine og gjøre livet ditt bedre å leve? Anonymkode: cf02b...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #2 Del Skrevet 18. mai 2018 Livet er helt forferdelig nå, en kjempeomveltning som krever alt av tankevirksomhet og energi. Jeg kan ikke knekke sammen, jeg må holde ut, hvis ikke får det katastrofale følger. Slik er livet mitt med ulike mellomrom, bite tenna sammen og stå i det med begge beina. Har heldigvis evne til å legge ting bak meg og leve videre og se på det som gir meg glede i liver, det holder meg oppe når det stormer som verst. Det kommer alltid bedre tider. Anonymkode: 010ef...98a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå