Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 Trenger nye jeans, men er ikke for den pinetrange versjonen som er ute nå.. jeg føler meg bedre i bootcut. Jeg har fornarina attitude... Så trenger ikke flre av den. Hvilke andre jeans er det, og hvilken prisklasse
Gjest the imp Skrevet 26. februar 2005 #2 Skrevet 26. februar 2005 Jeg er veldig glad i buksa mi fra denimbirds (jentemerket til Nudie) i modellen birds (så vidt jeg husker). Den koster 1200 kr. Ellers sverger jo mange her til Lee Leola da, men den har ikke like mye stretch. Jeg likte ikke denne så godt. Den koster vel rundt 6-700 kr.
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #3 Skrevet 26. februar 2005 jeg har prøvd lee buksene og jeg synes de er litt trange og ikke så behagelige. else attituden min.. men vil ha en med litt annen stil
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #4 Skrevet 26. februar 2005 Hva med Diesel i modellen Rame? Har ikke prøvd dem selv (er ikke så glad i bootcut), men de er fine på andre, som har lange bein.
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #5 Skrevet 26. februar 2005 Jeg er 1.76 ..så lange bein har jeg hvertfall.. skal se på de jeg lillith
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #6 Skrevet 26. februar 2005 Det fine med Diesel er at de har flere ulike lengder; for meg er 32" passende, for deg sannsynligvis 34". Den modellen er heller ikke blant de aller dyreste, 900-1000, vil jeg tippe.
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #7 Skrevet 26. februar 2005 Suverent! Jeg har sett på ett par som jeg synes er dødsfine i USA, Men selv der koster de rundt 1500 ,-kr http://letsgofootwear.com/trrewo.html True Religion Joey Medium og True Religion Bobby Stretch
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #8 Skrevet 27. februar 2005 Suverent! Jeg har sett på ett par som jeg synes er dødsfine i USA, Men selv der koster de rundt 1500 ,-kr http://letsgofootwear.com/trrewo.html True Religion Joey Medium og True Religion Bobby Stretch True Religions bukser er fine. Har flere selv. Absolutt verdt pengene.
Gjest Daniella_ Skrevet 27. februar 2005 #9 Skrevet 27. februar 2005 True Religions bukser er fine. Har flere selv. Absolutt verdt pengene. meg...
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #10 Skrevet 27. februar 2005 Får man de hen i norge da? Jeg må neste prøve de det varierer så mye hva jeg passer i olabukser , og hvor mye koster de her om de koster så mye i USA?
Gjest Étoile Skrevet 27. februar 2005 #11 Skrevet 27. februar 2005 Selger de True Religion noe sted i Oslo? Så veldig fine ut... Diesel Rame er forøvrig min favorittbukse for tiden, vurderer å kjøpe meg en til.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #13 Skrevet 27. februar 2005 True Religion er vel et av de 2000-kroners merkene... (dvs fra 1500 og the sky's the limit). :-? Men FIIIIIIIIIIIINE er de.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #14 Skrevet 27. februar 2005 True Religion er vel et av de 2000-kroners merkene... (dvs fra 1500 og the sky's the limit). :-? Men FIIIIIIIIIIIINE er de. kunne jeg tenke meg.. det er jo det som er typisk det
Gjest Daniella_ Skrevet 27. februar 2005 #15 Skrevet 27. februar 2005 Får man de hen i norge da? Jeg må neste prøve de det varierer så mye hva jeg passer i olabukser ' date=' og hvor mye koster de her om de koster så mye i USA? [/quote'] Jeg har hørt at de selges i Norge...i Oslo i allefall. Tror jeansene selges på den jeansbutikken Lillith nevne i en annen tråd her. Hun kan sikkert gi deg navnet siden jeg ikke husker. Jeg kjøpte mine fra Ebay, mens en annen kjøpte jeg fra www.shopbop.com.
CecilieB Skrevet 28. februar 2005 #16 Skrevet 28. februar 2005 H&M Divided har en god del bra jeans. Verd et forsøk hvis man ikke har lomma full av sedler.
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #17 Skrevet 28. februar 2005 Jeg har hørt at de selges i Norge...i Oslo i allefall. Tror jeansene selges på den jeansbutikken Lillith nevne i en annen tråd her. Hun kan sikkert gi deg navnet siden jeg ikke husker. Det var sikkert Denim Gallery på Oslo City; butikken imponerte meg stort, men jeg tror ikke jeg så True Religion der; tipper du må ut i mer eksklusive butikker. @Daniella: Jeg er nysgjerrig på E-Bay; hvordan kjøper du klær osv der? Bruker du Paypal, hvordan er portoen, og hvordan går det med moms/toll? *skeptisk*
Gjest Daniella_ Skrevet 28. februar 2005 #18 Skrevet 28. februar 2005 @Daniella: Jeg er nysgjerrig på E-Bay; hvordan kjøper du klær osv der? Bruker du Paypal' date=' hvordan er portoen, og hvordan går det med moms/toll? *skeptisk*[/quote'] Portoene kommer ann på person til person. På True Religion buksa mi så var portoen på $30. Ganske mye, men det er ikke høyt i forhold til hva andre kan finne på å ta. Og ja, jeg bruker bare Paypal...innimellom kan jeg gå med på å bruke bidpay, men det koster penger. Så ber man selgerne skrive ned en lavere verdi, og jeg har handlet mye der...og ingen har ikke glemt det. Så man tjener jo en del på det sånn sett også. Jeg var også litt skeptisk, men har aldri møtt noen luringer enda Og hvis man vil unngå fake så unngår man folk fra hongkong e.l. som selger jeans til $20
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #19 Skrevet 28. februar 2005 Tusen takk, Jeg får forsøke med noe billigere første gangen, for å se om det funker :-) Forresten, er True Religions helt normale i størrelsen, eller er de store/små?
Gjest Daniella_ Skrevet 28. februar 2005 #20 Skrevet 28. februar 2005 True Religion er helt vanlige Liker passformen veldig godt også. En del ebay selgere som selger true religion har ofte størrelsekart der også. Hvis det kan være til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå