Nera Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 Jeg spiser nesten usunne ting hver enste dag, men kilon vil ikke opp. Litt irriterende da jeg egentlig prøver å komme litt mere opp i vekt, jeg veier 41kg. Jeg spiser kake til frokost, og godteri til middag, og sjokolade kjeks med krem på kvelden. Spiser selvfølgelig noe annet også før alle søtsakene. Men fortsatt veier jeg akkurat det samme om ikke mindre. Hvor ofte spiser dere søtsaker og hvor mye PR dag?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #2 Skrevet 18. mai 2018 Hvem spør du her? Alle? Eller andre som prøver å gå opp i vekt? Et tips for å legge på seg er å spise noen skjeer peanøttsmør hver dag. Veldig kaloritett med sunt fett, fiber og protein og uten sukker. Eventuelt bør du bli henvist til en ernæringsfysiolog. Å spise kake og søtsaker dagen lang for å gå opp i vekt er veldig usunt og som du sier så fungerer det ikke engang. Anonymkode: c09ad...c11 1
Oddy Skrevet 18. mai 2018 #3 Skrevet 18. mai 2018 spiser vel godteri oftest i helgene men det blir oftest kun litt brus og sjokolade. Noen ganger i uka kan jeg skeie ut og ender eventuelt med å kjøpe med litt smågodt
Zikkzakk Skrevet 18. mai 2018 #4 Skrevet 18. mai 2018 Eeeelsker godteri, og spiser litt godteri hver dag til annenhver dag. Det er sånn kanskje 1-2 kjeks eller 2 sjokoladebiter, så ikke noe stort. Pleier ikke å skeie ut i helgene, så kroppen merker jo ikke forskjell om jeg spiser godteri fordelt på litt hver dag eller om jeg spiser kjempemasse en dag.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #5 Skrevet 18. mai 2018 Omtrent hver dag, minst 5 ganger i uka. Ikke nødvendigvis store mengder om gangen. Anonymkode: 6aee0...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå