Gjest euphorim Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 har ikke fått med meg hele programmet, sitter ser på reprisen nå, er det hu jente som må betale for de klærne som de tvinger henne til å kjøpe selv? virka som hu var innom et par dyre butikker :-? så i den andre tråden om motepolitiet at de fleste av dere er svært misfornøyde med "politiets" framtreden i den norske versjonen. enn om det ble dere som ble arrestert av disse folkene? ville dere ha kjeftet dem huden full? hun offeret på tv nå virker altfor tafatt og overtalelsesvillig og jeg syns synd på henne. og tør jeg anbefale en hårklipp til hu bleika blondina?
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #3 Skrevet 26. februar 2005 enn om det ble dere som ble arrestert av disse folkene? ville dere ha kjeftet dem huden full? Jeg hadde nok ledd litt inni meg selv hvis jeg hadde blitt arrestert av to stk som ikke ser så bra ut selv,...(min mening) For 25 000kr til klær hadde jeg oppført meg som et lam, men jeg hadde ikke kjøpt ting "fordi det er på moten" likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå