Gå til innhold

Vinneren av MGP har alltid et eller annet politisk budskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det har vært sånn historisk sett, men føler vinneren de siste åra har hatt et eller annet med politikk å gjøre. Conchita i 2014, Ukraina i 2016 og nå Israel i 2018. Israel i år var lett å forutse pga metoo. Jeg så den komme.

Men jeg trodde dette var melodi grand prix og ikke tekst grand prix. Hva med å la den beste sangen vinne snart? Som i år var Kypros, og ikke denne kaklende, feite kyllingen av en feminist?

Det virker som om juryen til dels er mer fornuftig enn folket ellers, slik det ble stemt. Israel vant pga folkets stemmer, så det er greit at juryen holder en litt balanse oppi det hele, rent faglig.

Anonymkode: b8477...ace

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det har vært sånn historisk sett, men føler vinneren de siste åra har hatt et eller annet med politikk å gjøre. Conchita i 2014, Ukraina i 2016 og nå Israel i 2018. Israel i år var lett å forutse pga metoo. Jeg så den komme.

Men jeg trodde dette var melodi grand prix og ikke tekst grand prix. Hva med å la den beste sangen vinne snart? Som i år var Kypros, og ikke denne kaklende, feite kyllingen av en feminist?

Det virker som om juryen til dels er mer fornuftig enn folket ellers, slik det ble stemt. Israel vant pga folkets stemmer, så det er greit at juryen holder en litt balanse oppi det hele, rent faglig.

Jeg elsket Israel! Og ikke bare grunnet teksten. Jeg hatet cyrpros og er sjele glad for at hun ikke vant. Jeg synes det et ekstremt trist at land blir oppfordret til å boikotte MGP 19

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow...

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...