Nera Skrevet 17. mai 2018 #1 Skrevet 17. mai 2018 Hei, jeg har en katt på 1 år. På dette året har hun aldri vært så alvorlig at hun må til veterinæren. Så jeg lurer egt på om det er verdt med forsikring. Jeg selv tror det er verdt det, men vil vite hva dere som har forsikring på katten tenker. Min katt skal forsikres uansett hva, men lurer. Hvilken forsikring selskap anbefaler dere, og hva er det de dekker egt? Jeg har ingen annelse om hvordan jeg skal få katten forsikret. Jeg har hørt noen si man må ringe hos man vil at katten skal bli forsikret. Også at man må ha vaksine og helsesjekk papir klar. Men hvordan tegner de forsikring, skal jeg lzm sende helseattest & vaksine papir til dem jeg vil forsikre hos, og hvordan og hvor sender jeg isåfall? Gjerne si meg 1 og 1 hva jeg må gjøre. Jeg vil livsforsikring henne, må jeg betale med engang eller hver mnd? Og hvor mange koster det å livsforsikre en katt på 1år om jeg velger den verdien som dekker mest som dekker ca 60.000 eller noe.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #2 Skrevet 17. mai 2018 Gå inn på Agria sine sider Når det gjelder livsforsikring så får du dekket det katten er verdt. For en huskatt er det lite, hvis noe i det hele tatt. For en rasekatt er det opptil 15000 kr tror jeg (avhengig av rase). Veterinærforsikring er kjekk og ha. Pris er omtrent 250 kr pr måned for maxvarianten (og lavest egenandel) Anonymkode: e4df8...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå