AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #1 Skrevet 17. mai 2018 Hos bestemor, sånn spontant. så lurer jeg på, det eneste min snart 2 åring har på seg er festdrakt fra barnas hus. Og hvis jeg sender han i barnehagen i morgen er han nødt til å ha på seg dette. Det har jo blitt sølt litt jordbær på strømmene, og kanskje litt is på skjorta. er det greit? Glemte forresten å ha på han finklær dagen før når barnehagen feiret, og følte meg lite dum... er redd dette virker enda dummere? Kan vel kanskje forklare at vi har sovet over? Anonymkode: 36eb0...39d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #2 Skrevet 17. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos bestemor, sånn spontant. så lurer jeg på, det eneste min snart 2 åring har på seg er festdrakt fra barnas hus. Og hvis jeg sender han i barnehagen i morgen er han nødt til å ha på seg dette. Det har jo blitt sølt litt jordbær på strømmene, og kanskje litt is på skjorta. er det greit? Glemte forresten å ha på han finklær dagen før når barnehagen feiret, og følte meg lite dum... er redd dette virker enda dummere? Kan vel kanskje forklare at vi har sovet over? Anonymkode: 36eb0...39d Du drar avsted med et så lite barn uten å ha skiftetøy med deg? Og du har heller ikke skiftetøy liggende i barnehagen? Du er i tillegg heldig som har åpen barnehage i morgen på en inneklemt dag. Våre bhg har planleggingsdag 18. Mai og det har også familiens slekt og venners bhg også. Anonymkode: 6bbf5...adc 15
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #3 Skrevet 17. mai 2018 Hahaha, håper dette er en spøk? Du sender såklart ikke barnet i BHG med bunad i morgen, nei. Anonymkode: e7e1a...fd2 13
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #4 Skrevet 17. mai 2018 😂 værste jeg har hørt.👏👏👏 Anonymkode: 3ee70...159 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #6 Skrevet 17. mai 2018 Men skal du på jobb siden du tenker å sende i barnehagen? Siden du skriver HVIS jeg sender i barnehagen.. hvis ikke kan han kanskje ha fri og dra hjem og finne andre klær eller kjøpe noen nye klær om dere ikke skal hjem.. Anonymkode: df2e7...4fb 3
2018_gjest Skrevet 17. mai 2018 #7 Skrevet 17. mai 2018 (endret) Da er vel barnehagen i nærheten av hjemmet deres? Da kan dere kjøre hjem i morgen tidlig, skifte på barnet og sende i barnehagen. Barnet har vel klesskift i barnehagen? Da kan barnet skifte over til vanlige klær så fort barnet kommer til barnehagen, men da har ikke barnet mer klesskift igjen, og det er dumt om uhell skulle skje... Og hvorfor reiser dere uten å alltid ha med et klesskift? Jeg har alltid med klesskift til barnet mitt når vi reiser ut, for vi vet aldri hva som kan skje. Det kan bli overnatting eller søl osv.. Endret 17. mai 2018 av 2018_gjest 9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #8 Skrevet 17. mai 2018 Da sender du ikke ungen i barnehagen i morgen hvis du ikke på noen som helst måte kan skifte på ungen din. Du sier i tillegg at klærne er møkkete? Nei vet du hva! Et lite tips til deg, siden du tydeligvis ikke har hatt barn så lenge i barnehagen, det er lurt å ha skift i barnhagen til ungen din. Barnet ditt kan like så godt trenge å skifte klær i barnehagen pga forskjellige uhell, da er det veldig smart å ha noe liggende. Anonymkode: aa064...865 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #9 Skrevet 18. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du drar avsted med et så lite barn uten å ha skiftetøy med deg? Og du har heller ikke skiftetøy liggende i barnehagen? Du er i tillegg heldig som har åpen barnehage i morgen på en inneklemt dag. Våre bhg har planleggingsdag 18. Mai og det har også familiens slekt og venners bhg også. Anonymkode: 6bbf5...adc Hva med fredag 11. Mai? Var ikke det en inneklemt sag? DA hadde vi planleggingsdag, så heldige DERE er som hadde åpen barnehage da... Anonymkode: 36eb0...39d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #10 Skrevet 18. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med fredag 11. Mai? Var ikke det en inneklemt sag? DA hadde vi planleggingsdag, så heldige DERE er som hadde åpen barnehage da... Anonymkode: 36eb0...39d Det var det eneste du klarte å svare på? Anonymkode: b98da...073 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #11 Skrevet 18. mai 2018 Sender ikke barnet i barnehagen med festdrakt og møkkete strømpebukse! Da får du reise innom hjemme og skifte på barnet før dere reiser videre til barnehagen.. Anonymkode: f2db9...9ec 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #12 Skrevet 18. mai 2018 Hadde du likt å gå på jobb (om du har) i festdrakt/bundad idag som i tilegg er skitten? Anonymkode: cdb7c...060 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #13 Skrevet 18. mai 2018 Jeg synes også det er rart at dere ikke har noe skiftetøy liggende i barnehagen. Når noen barn i vår barnehage har lite skiftetøy, henger det alltid en lapp på skapet til barnet når foreldrene kommer og henter, med påminnelse om å ta med mer skiftetøy. Det er lurt å ha slikt liggende - en liten pose med en joggedress, undertøy, sokker, som kan ligge fast hos bestemor, sammen med barnetannkost og tannkrem. Vi har en skuff hos mine foreldre der vi alltid har slikt i beredskap, i tilfelle spontanovernatting. Anonymkode: 5f25c...9dc 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 18. mai 2018 #14 Skrevet 18. mai 2018 Min unge har minst 2 skift i barnehagen. Mat, sand, vann, lekkasjer. Han kommer sjeldent hjem ren og ofte har de måtte skifte. Note to self: alltid ha skiftetøy i barnehagen. Nesten rart at barnehagen din ikke har etterspurt det.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #15 Skrevet 18. mai 2018 Jeg hadde ikke fått meg til å levere et barn i barnehagen med festdrakt på fra forrige dagen, hadde jeg vært ansatt der hadde jeg jo stusset veldig på dette, overnatting eller ei. Om klær generelt har småflekker ved levering tenker jeg er mindre krise, særlig på de små. Om poden rekker å grise litt på ermet på genseren på vei ut døra til barnehagen feks så hadde jeg tørket av det verste, samme om han sølte litt med en smothie på vei til barnehagen. Men å levere i gårsdagens 17-mai klær, da hadde jeg følt meg rimelig uglesett som mamma Anonymkode: 8e467...b82 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #16 Skrevet 18. mai 2018 Skal du selv gå i bunad på jobb? For du har vel ikke med skiftetøy til deg selv heller? Anonymkode: 3a03a...43b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå