Oddy Skrevet 21. mai 2018 #21 Del Skrevet 21. mai 2018 5 minutter siden, Winza skrev: Fantastisk filmserie :D Trist å tenke på at skuespiller sliter med parkinson Ja, det er utrolig leit. Men har lest at han har gjort utrolig mye for i minske bivirkninger og nå ser du knapt at han har det forhåpentlighvis ender det godt til slutt. Jeg har selv donert penger til parkinsonsprosjektet hans for å finne en kur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. mai 2018 #22 Del Skrevet 21. mai 2018 1 minutt siden, Oddy skrev: Ja, det er utrolig leit. Men har lest at han har gjort utrolig mye for i minske bivirkninger og nå ser du knapt at han har det forhåpentlighvis ender det godt til slutt. Jeg har selv donert penger til parkinsonsprosjektet hans for å finne en kur Han var med i Designated Survivor nå nylig og uansett om man kunne se at han slett litt med diverse bevegelser med hodet osv så synes jeg han gjør en god jobb Håper vi får ha han i mange år til og kanskje sett han i en ny Back to the future film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 21. mai 2018 #23 Del Skrevet 21. mai 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Han var med i Designated Survivor nå nylig og uansett om man kunne se at han slett litt med diverse bevegelser med hodet osv så synes jeg han gjør en god jobb Håper vi får ha han i mange år til og kanskje sett han i en ny Back to the future film tviler på det blir en ny back to the future men håper å se han i flere prosjekter i fremtiden. En fantastisk skuespiller. Jeg visste ikke han var med i designated survivor? det må jeg ta en titt på :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. mai 2018 #24 Del Skrevet 21. mai 2018 Akkurat nå, Oddy skrev: tviler på det blir en ny back to the future men håper å se han i flere prosjekter i fremtiden. En fantastisk skuespiller. Jeg visste ikke han var med i designated survivor? det må jeg ta en titt på :D Han var med i de siste episodene av sesong 2 Helt til serien ble kanselert sist uke og endte med en cliffhanger, de fleste tv serier i et nøtteskall Han var med i en rekke episoder av Good Wife i løpet av sesong 3 til siste sesong, det var der jeg fikk blitt kjent med skuespilleren i nyere tid Rart å tenke på at det er gått så mange år nå at han er 60 om 3 år, tida flyr gitt, jeg ble ikke født før etter siste Back to the future film kom ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 21. mai 2018 #25 Del Skrevet 21. mai 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Han var med i de siste episodene av sesong 2 Helt til serien ble kanselert sist uke og endte med en cliffhanger, de fleste tv serier i et nøtteskall Han var med i en rekke episoder av Good Wife i løpet av sesong 3 til siste sesong, det var der jeg fikk blitt kjent med skuespilleren i nyere tid Rart å tenke på at det er gått så mange år nå at han er 60 om 3 år, tida flyr gitt, jeg ble ikke født før etter siste Back to the future film kom ut jeg ble nå født i 1996 så jeg er også sent ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. mai 2018 #26 Del Skrevet 21. mai 2018 For en patetisk idiot du er, fysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. mai 2018 #27 Del Skrevet 21. mai 2018 1 minutt siden, Oddy skrev: jeg ble nå født i 1996 så jeg er også sent ute Bra filmene er kommet ut på DVD og etterhvert Blu-ray så alle generasjoner kan se dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
accobra Skrevet 21. mai 2018 Forfatter #28 Del Skrevet 21. mai 2018 1 time siden, Catalina Culès skrev: For en patetisk idiot du er, fysj. Regner med at den ikke var tilsiktet meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. mai 2018 #29 Del Skrevet 21. mai 2018 1 minutt siden, marcus- skrev: Regner med at den ikke var tilsiktet meg Som bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. mai 2018 #30 Del Skrevet 21. mai 2018 4 minutter siden, marcus- skrev: Regner med at den ikke var tilsiktet meg Hehe..neida, fikk bare lyst å komme med en frekk kommentar ........håper det var greit og at jeg ikke gikk for langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
accobra Skrevet 21. mai 2018 Forfatter #31 Del Skrevet 21. mai 2018 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: Hehe..neida, fikk bare lyst å komme med en frekk kommentar ........håper det var greit og at jeg ikke gikk for langt Puh, takk. Nå har jeg sluttet å grine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. mai 2018 #32 Del Skrevet 21. mai 2018 2 minutter siden, marcus- skrev: Puh, takk. Nå har jeg sluttet å grine Så bra, her skal du få en kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
accobra Skrevet 22. mai 2018 Forfatter #33 Del Skrevet 22. mai 2018 På 21.05.2018 den 16.12, Winza skrev: Som bestilt Njaa, nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. mai 2018 #34 Del Skrevet 22. mai 2018 Jaha, så du bestiller en frekk kommentar? Hvem tror du at du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
accobra Skrevet 22. mai 2018 Forfatter #35 Del Skrevet 22. mai 2018 20 minutter siden, Zenobia skrev: Hvem tror du at du er? Mr. perfect såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. august 2023 #36 Del Skrevet 10. august 2023 Du har liten underliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august 2023 #37 Del Skrevet 10. august 2023 Oddy skrev (På 21.5.2018 den 14.31): jeg ble nå født i 1996 så jeg er også sent ute Men nå er du visst født i 1997 isteden? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. august 2023 #38 Del Skrevet 10. august 2023 Cid skrev (2 timer siden): Men nå er du visst født i 1997 isteden? 😅 Jævel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august 2023 #39 Del Skrevet 10. august 2023 Lurven skrev (15 minutter siden): Jævel Håper hun fortsatt liker Back to the Future da 😄 elsker de filmene. Din tosk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. august 2023 #40 Del Skrevet 10. august 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Håper hun fortsatt liker Back to the Future da 😄 elsker de filmene. Din tosk! Ja de er fine. Fjompenisse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå