Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 Har bestilt meg time hos hudpleier. Sliter med veldig uren hud, og til tross for drastiske endringer i kostvaner og vanninntak så syns jeg ikke huden har blitt det spor bedre. Og nå har jeg bestilt time hos hudpleier for dyprens, og håper at det kan hjelpe. Men så er jeg usikker på hva jeg kan forvente av resultater etter en sånn time - vil jeg kunne merke forandringer allerede etter en gang, eller må man gjøre det regelmessig over en periode for å se bedring? Håper noen har svar å gi! K
Gjest Nefertiti Skrevet 26. februar 2005 #2 Skrevet 26. februar 2005 Du vil nok ikke se/merke noen stor forskjell etter en behandling. Jeg tror kanskje man må forsøke litt av produktene hun evt. anbefaler eller ta noen flere timer hos hudpleier.
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Trekker fram denne igjen jeg, i tilfelle noen har erfaringer å dele! K
BayliZ Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Jeg merket bra forskjell i den forstand at huden blir mer frisk og elastisk og kjøper du produkter med hjem og bruker de som hun sier, så har jeg stor tro på at det vil hjelpe.
aprilbrud Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 Jeg var en gang for en mnd siden, og skal igjen i dag. Kjøpte et "reisesett" med dermalogica produkter som hun anbefalte, slik at jeg kunne teste. Fikk veldig tørr hud den først uken, så da gikk jeg innom og fikk en del prøver i tillegg. Samtidig sa hun at det er vanlig når man skifter fra produkter som har "lurt" huden. Nå har jeg kjøpt dermalogica produkter fra lookfantastic (halv pris...) Jeg synes huden min har blitt finere nå, og det er sikkert en kombinasjon av behandlingen og nye produkter som er anbefalt fra en som har inngående kjennskap til min hud. Gleder meg til å få klemt ut flere "ulumskheter" i dag. Tror jeg kommer til å gå ca hver 3. mnd nettopp for å få klemt ut talg o.l. med jevne mellomrom. Så litt forventninger kan du nok ha
*Shira* Skrevet 18. mars 2005 #6 Skrevet 18. mars 2005 Jeg sliter også med kviser/uren hud. Og prøver å gå til hudpleier hver 6 uke. Du vil nok føle deg ren, fresh og så vil huden få en ny glød. Ulempen ivertfall i mitt tilfelle er at jeg får litt oppbluss de første dagene. Og det er ikke morro. Jeg har slitt med kviser en god stund nå og brukt en formue på hudpleie og dyre produkter. Nå er jeg lei. Bestillte med time hos hudlege og har startet med Roaccutane. Om du er veldig plaget hadde jeg bestillt meg en time hos en hudlege. Lykke til Kverula :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå