AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #1 Skrevet 17. mai 2018 Sliter litt med å finne farge, alle som de på parfymeri og sminkebutikk har foreslått er litt for lyse til hudtonen min når man blander den ut på huden. Da ender jeg opp med å få et veldig "flatt" og livløst ansikt. Jeg har prøvd puddere og foundations i neste fargetone og de blir litt gule igjen, og jeg vet ikke hva som er best jeg, litt for gul eller litt for lys? Det jeg også lurer på er om dere bruker gultone eller mer bruntone? Neste par fargetonene av de tonene ansatte alltid velger på meg er alltid gultonet nemlig. Jeg har grønne blodårer så tror jeg har varm hudtone, selvom jeg selv oppfatter den kald og lys. Har erfaring med å si litt for rosa ut om jeg bruker fargetoner med rosa undertone. Anonymkode: 8f9fc...afc
Nerine_ Skrevet 18. mai 2018 #2 Skrevet 18. mai 2018 Jeg bruker rosatonet siden jeg er kald. Kjøper aldri en foundation uten å få med prøve som jeg kan bruke hjemme gjennom en hel dag, så jeg vet jeg er fornøyd med nyansen og holdbarhet. Skal en foundation se bra ut må det klaffe med den naturlige hudfargen, jeg hadde ikke kjøpt en som er hverken for lys eller gul.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #3 Skrevet 18. mai 2018 Har ikke testet det selv, men vet det finnes hvite dråper du kan blande i foundation så den blir lysere. Jeg er veldig lys og varm. Vanskelig å finne en tone som matcher perfekt. Er den for rosa ser jeg skikkelig blass ut, er den for gul blir jeg oransje i løpet av dagen. Anonymkode: af1ca...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå