AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #1 Del Skrevet 17. mai 2018 Dette handler både om forelskelse og vennskap. Men ei bekjent av meg er så veldig pen og hun har begynt i en jobb i en annen avdeling. Jeg og han jeg liker jobber også med det samme, men i forskjellig avdeling. Han er veldig utadvendt og glad, jeg er introvert og har slitt med depresjoner. Jeg eier ikke karisma og føler jeg egentlig bare er kjedelig. Jeg er ikke uattraktiv, for det har ofte vært noen som har ville datet. Og jeg har fått masse komplimenter for hvordan jeg ser ut, men likevel så føler jeg meg ikke fin. Og en av grunnene til at jeg ikke gikk videre ham (han var interessert) var fordi jeg visste at en dag kommer noe bedre. Hun er litt yngre enn meg (22) jeg er 26 og blir 27 i år. Han blir 29. Jeg føler meg så stygg ved siden av henne. Hun har ikke en rynke når hun smiler, fine flate bryn, lyseblå øyne og hvite tenner. Jeg har mye rynker når jeg smiler, gule hjørnetenner og lite smil. Og så er det denne kjedeligheten ved siden av. Jeg føler bare at han hadde blitt flau over å være sammen med meg til slutt, fordi jeg er så stille og "gammel". Jeg blir så flau når jeg ser hvor mye mer slike som henne får til, mens jeg fremstår som lettere dum (depresjon sliter på konsentrasjonen så jeg glemmer fort). Jeg har jo fremdeles et lite håp, men jeg velger likevel å holde kjeften om det. Han kan umulig synes jeg er noe 1.valg. hvordan klarte du og føle deg god nok, til slutt? Anonymkode: 34f06...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #2 Del Skrevet 17. mai 2018 Du bør ta deg en tur til psykolog og jobbe med selvfølelsen din. Det er normalt å føle seg sånn når du er tenåring, men det er etter min mening ikke så normalt når du er så langt opp i 20-årene Anonymkode: e9159...fce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #3 Del Skrevet 17. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør ta deg en tur til psykolog og jobbe med selvfølelsen din. Det er normalt å føle seg sånn når du er tenåring, men det er etter min mening ikke så normalt når du er så langt opp i 20-årene Anonymkode: e9159...fce Tull og tøys. Det er veldig vanlig å føle seg usikker på om man er bra nok. Det er noe som dukker opp jevnlig hos svært mange i ulike livssituasjoner igjennom hele livet. Ts: Du må fokusere på hva som er bra med deg. Hva er du god på, hvilke evner har du, og ikke minst hva slags vennskap og kjemi er det mellom dere. Skjønnhet falmer hos alle, og da er det innholdet som er viktigere enn alt annet. Anonymkode: 9ccfb...0d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorstein Skrevet 17. mai 2018 #4 Del Skrevet 17. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør ta deg en tur til psykolog og jobbe med selvfølelsen din. Det er normalt å føle seg sånn når du er tenåring, men det er etter min mening ikke så normalt når du er så langt opp i 20-årene Anonymkode: e9159...fce Hva vet du om det ? Det kommer helt an på hva man opplever og hva slags mennesker man har rundt seg som voksen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #5 Del Skrevet 17. mai 2018 Jeg syntes ikke at du skal sammenligne deg med henne... selvom det er veldig lett å gjøre det. Han trenger ikke nødvendigvis like henne bedre enn deg selvom hun er penere og morsommere. Hvis du tenker mye på dette og usikkerheten din så stråler det ut på utsiden. Syntes ikke du skal tenke noe på det, bare la det gå som det går. Du er den du er og du kan ikke endre på det, så la tiden vise. Anonymkode: 8bd91...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå