Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at både familie, slekt, venner og bekjente har vært ute å hatt en fantastisk dag. Jeg har sittet hjemme alene hele dagen. Uten at noen har tenkt på meg, eller invitert meg med. Jeg har vel i grunn skjønt at jeg er god å ha når folk trenger hjelp, men når det er kjekke ting som skjer så er jeg glemt :(

Er veldig lei meg nå 😢

Anonymkode: 2db6e...83a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klemmer: 

Har du nær relasjon til venner/familie?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

:hug:

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

:klem:

Takk 🙂

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, Vinky skrev:

:klemmer: 

Har du nær relasjon til venner/familie?

Takk for svar 🙂

Har nær relasjon til deler av familien og  nær relasjon til flere venner... 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

betyr det at du har passert 30 år?

Anonymkode: 93542...38a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser at både familie, slekt, venner og bekjente har vært ute å hatt en fantastisk dag. Jeg har sittet hjemme alene hele dagen. Uten at noen har tenkt på meg, eller invitert meg med. Jeg har vel i grunn skjønt at jeg er god å ha når folk trenger hjelp, men når det er kjekke ting som skjer så er jeg glemt :(

Er veldig lei meg nå 😢

Herregud, så tafatt. Hvis du ikke hadde planer/ noen å være sammen med så kunne du vel bare hørt med noen om hva de skulle og slengt deg med, du nevner jo både familie og venner her.  Noen synes alltid at initiativet skal komme fra andre, gjør noe selv! Noen liker kanskje offer-rollen litt for godt også...   

Anonymkode: 245bb...39d

• Liker 2
Skrevet

Er igrunnen i samme situasjon... -Forskjellen er kanskje at jeg nærmest er sykelig usosial, og nyter hvert eneste sekund jeg har av alenetid! -Selv på familieorienterte høytidsdager!

Man må vel lære seg å trives i eget selskap. -Relasjasjoner til andre mennesker er uansett ikke noe man kan ta forgitt... -Selv ikke familie! Plutselig en dag finner f.eks bror eller søster en mann/dame i en annen kant av landet og flytter langt av gårde... -Det samme gjelder med venner og bekjente.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 🙂

Har nær relasjon til deler av familien og  nær relasjon til flere venner... 

Ts

Hor gammel er du? Har slektningene dine vær sine familier, så de var opptatt med sitt? Hva gjorde vennene dine da? Følte du ikke at du kunne spørre dem om å møtes?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig lei meg nå 😢

😭🌹❤️ jeg har det på samme måte, har vært alene i dag med hunden og har måttet sende melding til andre bare for å snakke med noen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Skorstein skrev:

😭🌹❤️ jeg har det på samme måte, har vært alene i dag med hunden og har måttet sende melding til andre bare for å snakke med noen.

men melding er vel like tomt, veldig unaturlig måte å uttrykke seg vil jeg si. Men hvor i løypa i livet ditt skilte en epoke der du hadde venner, og ikke har venner. Gjorde du noe drastisk?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, så tafatt. Hvis du ikke hadde planer/ noen å være sammen med så kunne du vel bare hørt med noen om hva de skulle og slengt deg med, du nevner jo både familie og venner her.  Noen synes alltid at initiativet skal komme fra andre, gjør noe selv! Noen liker kanskje offer-rollen litt for godt også...   

Hva er poenget med å skrive et slikt svar til en som helt tydelig har det vondt? Er du helt empatiløs? 

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det er så jævla, typisk, alltid må det komme en AB, med sånne motbydelige svar, fysj.

Skrevet

Jeg er også ensom. Jeg har hatt en fin feiring med familie, men i morgen tidlig reiser jeg til byen jeg jobber i (har bodd der i litt over en mnd) og der kjenner jeg kun èn person, og hun er veldig opptatt for øyeblikket. Jeg gruer meg.

J22

AnonymBruker
Skrevet

Alltid noe som er galt ja, har du tenkt på det at når man spør andre om ting så kan man oppfattes som slitsom ? Ingen liker i hvert fall å bli kalt irriterende og at folk trekker seg unna, det er enda verre enn å være alene. I hvert fall når man er så lei seg som Ts, når jeg selv tar initiativ og er litt lei meg så blir folk irriterte eller trekker seg unna, bortsett fra de som er gode og sunne da. Og 17.mai er kanskje en vanskelig dag å spørre noen på pga at de kanskje er opptatt og eller man vil ikke trenge seg på. Man vil ikke jage vekk folk heller fordi det gjør enda vondere eller få høre at man er ustabil. Sånn som utenksomme folk gjør. Har opplevd det selv og min egen familie har sagt ting så det suser når jeg har kommet til de dessverre. Og det er heller ikke riktig at Ts skal ta initiativ hele tiden, et forhold må gå begge veier og jeg blir deppa av folk som ikke bryr seg og bruker meg som tidsfordriv...

Anonymkode: a2bea...042

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men melding er vel like tomt, veldig unaturlig måte å uttrykke seg vil jeg si. Men hvor i løypa i livet ditt skilte en epoke der du hadde venner, og ikke har venner. Gjorde du noe drastisk?

Ikke sånn snakking. Bare chatte litt for å ikke bli helt isolert og miste helt kontakt med omverdenen. Det hjelper det littegrann. Hvorfor er det en unaturlig måte å uttrykke seg på ? Det var etter jeg flyttet og bruddet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem står til ansvar i deres eget liv til å gjøre det meste ut av å få mest mulig ut av dagen? Deg.

Anonymkode: 6c7c0...616

• Liker 2
Skrevet

Enig i dette.

------

De kan jo ha gått utifra at du har hatt andre planer. Man har ansvar for egen lykke og det nytter jo ikke å sitte hjemme i selvmedlidenhet uten å foreta seg noe.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem står til ansvar i deres eget liv til å gjøre det meste ut av å få mest mulig ut av dagen? Deg.

Anonymkode: 6c7c0...616

Har du noen forslag til neste 17.mai ? Kle seg ut som fake russ 😂 jeg tror folk vet at de har et ansvar for eget liv, ansvar her og der. Jeg klarer å pusse tennene mine selv uten å forvente at bikkja skal gjøre det for meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...