AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #1 Skrevet 17. mai 2018 Jeg ringer lite og sender lite sms, men jeg bruker nettet en del når jeg er ute, eks. hører på musikk dab eller youtube på trening etc. Er det noen som har tips til abonnement som passer for dette? Det er vel gjerne dataen/internett som koster? Anonymkode: f8200...0a9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #2 Skrevet 17. mai 2018 Prøv å google 'billigste abonnement', da kommer du fram til flere samlesider. Du må få målt hvor mye gb du faktisk bruker for å finne det helt optimale for deg Anonymkode: da6e7...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #3 Skrevet 17. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ringer lite og sender lite sms, men jeg bruker nettet en del når jeg er ute, eks. hører på musikk dab eller youtube på trening etc. Er det noen som har tips til abonnement som passer for dette? Det er vel gjerne dataen/internett som koster? Anonymkode: f8200...0a9 Før du velger abn. Så bør du prøve ut hvilket nett du har best dekning med der du bruker nettet. Vi fikk et knallgodt tilbud fra en levera dør, men hva hjalp det når bare Telenor klarer å levere abn og nett som fungerer der vi bor? Anonymkode: 026b0...fd0
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #4 Skrevet 17. mai 2018 Leste molboabonnement Anonymkode: c7123...a57
tdm900 Skrevet 18. mai 2018 #5 Skrevet 18. mai 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ringer lite og sender lite sms, men jeg bruker nettet en del når jeg er ute, eks. hører på musikk dab eller youtube på trening etc. Er det noen som har tips til abonnement som passer for dette? Det er vel gjerne dataen/internett som koster? Anonymkode: f8200...0a9 Det blir billigst med mye data. Alt av ringeminutter og sms er jo gratis i alle abonnemet.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #6 Skrevet 18. mai 2018 Jeg vet ice er blant de billigste. Har det selv og er fornøyd, men jeg bruker ikke så mye data til å streame musikk/video. Har det heller på spotify. Så jeg vet ikke hvor raskt nettet er, men jeg tror ikke det er så store forskjeller Anonymkode: 3344b...5a3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #7 Skrevet 21. mai 2018 På 17.5.2018 den 18.34, AnonymBruker skrev: Jeg ringer lite og sender lite sms, men jeg bruker nettet en del når jeg er ute, eks. hører på musikk dab eller youtube på trening etc. Er det noen som har tips til abonnement som passer for dette? Det er vel gjerne dataen/internett som koster? Anonymkode: f8200...0a9 Hva med Telenor YNg ? Der er data inkludert og musikkstreaming som ikke bruker opp dataen. så den ikke gir deg de sure regningene, sier de. Har akkurat bestilt den og håper de ikke ljuger og sitter der allikevel med høy regning som jeg ikke klarer å betale 😭 Anonymkode: 1ed5a...187
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #8 Skrevet 21. mai 2018 Det greieste er jo om du får målt hvor mye GB du per i dag bruker per måned. Det er jo stor forskjell på å streame filmer og på å høre på musikk på Spotify / se et par YouTube-videoer. Anonymkode: 94517...548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå