Gå til innhold

Hvilket mobolabonement blir billigst for meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringer lite og sender lite sms, men jeg bruker nettet en del når jeg er ute, eks. hører på musikk dab eller youtube på trening etc.

Er det noen som har tips til abonnement som passer for dette? Det er vel gjerne dataen/internett som koster?

Anonymkode: f8200...0a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å google 'billigste abonnement', da kommer du fram til flere samlesider. Du må få målt hvor mye gb du faktisk bruker for å finne det helt optimale for deg

Anonymkode: da6e7...fc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ringer lite og sender lite sms, men jeg bruker nettet en del når jeg er ute, eks. hører på musikk dab eller youtube på trening etc.

Er det noen som har tips til abonnement som passer for dette? Det er vel gjerne dataen/internett som koster?

Før du velger abn. Så bør du prøve ut hvilket nett du har best dekning med der du bruker nettet. 

Vi fikk et knallgodt tilbud fra en levera dør, men hva hjalp det når bare Telenor klarer å levere abn og nett som fungerer der vi bor?

Anonymkode: 026b0...fd0

AnonymBruker
Skrevet

Leste molboabonnement

Anonymkode: c7123...a57

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir billigst med mye data. Alt av ringeminutter og sms er jo gratis i alle abonnemet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ice er blant de billigste. Har det selv og er fornøyd, men jeg bruker ikke så mye data til å streame musikk/video. Har det heller på spotify. Så jeg vet ikke hvor raskt nettet er, men jeg tror ikke det er så store forskjeller

Anonymkode: 3344b...5a3

AnonymBruker
Skrevet
På 17.5.2018 den 18.34, AnonymBruker skrev:

Hva med Telenor YNg ? Der er data inkludert og musikkstreaming som ikke bruker opp dataen. så den ikke gir deg de sure regningene, sier de. Har akkurat bestilt den og håper de ikke ljuger og sitter der allikevel med høy regning som jeg ikke klarer å betale 😭

Anonymkode: 1ed5a...187

AnonymBruker
Skrevet

Det greieste er jo om du får målt hvor mye GB du per i dag bruker per måned. Det er jo stor forskjell på å streame filmer og på å høre på musikk på Spotify / se et par YouTube-videoer.

Anonymkode: 94517...548

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...