Gjest C Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 Hadde et forhold til en kvinne, ca 6 mnd, da fikk høre at hun hadde en til, konfronterte henne og hun nektet, jeg ville gjøre det slutt, men trodde henne da hun nektet og bedyret at det ikke var tilfelle. En måned senere inrømet hun og jeg sa hva jeg mente, og forholdet var over. Etter det har vi ikke hatt kontakt på 6 mnd, før hun kontakter meg, og spørr om vi kan møtes. Etter å sankket litt på tlf, møtes vi og da forteller hun at hun fortsatt har et forhold til han hun bedro meg med... Men det funker ikke, lite å prate om osv. Hun spørr om å prøve igjen, etter det kontakter hun meg flere ganger, jeg sier jeg ønsker å vennte til hun er singel, synes ikke det er riktigt å ha noe videre kontakt så lenge hun er i et forhold. Hun er redd for å gjøre det slutt, såre og at hun trenger tid til det. Hun tar igjen kontakt, vi møtes og prater, hun virker usikker og sener på tlf, sier jeg at jeg synes hun bør forstå at slik hun holder på ikke er bra for noen, sitter nå igjen med et intrykk av å bli dratt inn i andres problemer. Lurer på om hun forsøker å sikkre seg av redsel for å plutseligt bli alene, eller om det er et bevisst øsnke om å ha flere "jern i ilden" Synes det er lite tillitsvekkende.. Vil gjerne høre andres synspunkt på dette
Gjest Nefertiti Skrevet 26. februar 2005 #2 Skrevet 26. februar 2005 Du skriver ikke noe om dine følelser for henne. Men hadde det vært meg hadde jeg skygget banen. Hvis hun er så lite bestemt på hva hun vil nå så tviler jeg på at det blir noe bedre. Det finnes flere fisker i sjøen. Når dere i tillegg har hatt så kort forhold og hun har løyet deg rett i fjeset hadde jeg ikke giddet å bruke tid på henne.
Gjest Lompa Skrevet 26. februar 2005 #3 Skrevet 26. februar 2005 Enig med nefertiti,jeg. Men så spørs det jo litt om du har følelser for henne da, om det er så lett å bare skygge unna. Men vil du noengang kunne stole helt på henne? Livet er for kort til å nøye seg med noe nest-best.
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #4 Skrevet 26. februar 2005 Hva er det med denne kvinnen som får deg til å være sammen med henne selv om hun skulle bli singel igjen?? Nå har hun jo bevist til deg opptil flere ganger at hun rett og slett ikke er til å stole på ved først å være utro mot deg også ville ha deg på si 6 mnd. etter. Og nei, dette er ikke som kvinner flest. Jeg vil si det er flere som ikke lyver, er utro eller har andre mannfolk på gress. De er så absolutt å anbefale
Ciara Skrevet 27. februar 2005 #5 Skrevet 27. februar 2005 C - hun høres helt håpløs ut. Involverer du deg med henne igjen, vil du bare få flere problemer igjen. Da signaliserer du jo til henne at du godtar den slags oppførsel. Nei, du har fortjent bedre enn henne! Lykke til!
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2005 #6 Skrevet 27. februar 2005 Ser ut som hun syns det er greitt å ha deg i bakhånd.. Hun er sikkert redd for å være alene ja.. Jeg syns du skal finne deg en dame som FORTJENER deg
Gjest Møkkamennesker! Skrevet 27. februar 2005 #7 Skrevet 27. februar 2005 Dette er så typisk for de fleste forhold som ikke funker 100%. En av partene er alltid på utkikk etter noe bedre, men er en pysete pingle som ikke vil slå opp med partneren før de har sikret seg en ny. Tipper 3/4 av alle venneparene jeg har er sånn, enten han eller hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå