AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #1 Skrevet 17. mai 2018 Hei hver gang jeg heller tøymykner i tøymykner beholderen så er den full av vann. Og tøymykner blir heller ikke brukt. Det jeg gjør nå er at jeg heller tøymykner i forvask beholderen isteden for å ha den der den skal være. Siden jeg aldri setter på forvask så beholderen for forvask er alltid ledig.. blir dette feil? Anonymkode: a0baa...e41
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #2 Skrevet 17. mai 2018 Høres ut som det har blitt tett der du fyller på. Dette skjer hos meg også når det har gått en stund siden jeg har vasket den skuffen. Ta den ut og vask hele skuffen så fungerer det mest trolig fint etterpå Anonymkode: 15f7c...440 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #3 Skrevet 17. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som det har blitt tett der du fyller på. Dette skjer hos meg også når det har gått en stund siden jeg har vasket den skuffen. Ta den ut og vask hele skuffen så fungerer det mest trolig fint etterpå Anonymkode: 15f7c...440 Tar den ut og vasker den nesten hver uke eller annen hver uke. Så det er ikke der problemet ligger. De gangene jeg dropper tøymykner da blir beholderen aldri full av vann men bare når jeg har fylt med tøymykner. ts Anonymkode: a0baa...e41
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #4 Skrevet 17. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei hver gang jeg heller tøymykner i tøymykner beholderen så er den full av vann. Og tøymykner blir heller ikke brukt. Det jeg gjør nå er at jeg heller tøymykner i forvask beholderen isteden for å ha den der den skal være. Siden jeg aldri setter på forvask så beholderen for forvask er alltid ledig.. blir dette feil? Anonymkode: a0baa...e41 Du har en meget fornuftig vaskemaskin, den har forstått at verken klærne, brukeren av klærne eller miljøet har godt av skyllemiddel. Når du ikke lystrer maskinen men finner din egen løsning, så vli jeg påstå at løsningen din er meget uklok. Å vaske klærne med skyllemiddel i kombinasjon med tøyvaskemiddel er å ødelegge klærne i tillegg til at tøyet ikke blir rent. Kutt ut skyllemiddel. Spar miljøet, klærne dine og deg selv for den miljøgiften. Tar du såpeskuffen ut og gjør den grundig ren, så unngår du fremtidige oversvømmelser på grunn av tett såpeskuff, og skulle du mot dormodning bruke skyllemiddel videre, så kan du nok få den til å renne ned i en såpeskuff aom ikke er tett av gammel, muggen og bakterierik skyllemiddelrester. Les og å klær og andre tekstiler, der står det bruk ikke akyllemiddel på nesten alt nytt. Anonymkode: ecb96...922 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #5 Skrevet 17. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tar den ut og vasker den nesten hver uke eller annen hver uke. Så det er ikke der problemet ligger. De gangene jeg dropper tøymykner da blir beholderen aldri full av vann men bare når jeg har fylt med tøymykner. ts Anonymkode: a0baa...e41 Da sitter proppen med gallet skyllemiddel lenger inne i rørene. Anonymkode: ecb96...922
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #6 Skrevet 17. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da sitter proppen med gammelt skyllemiddel lenger inne i rørene. Anonymkode: ecb96...922 Anonymkode: ecb96...922
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #7 Skrevet 17. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har en meget fornuftig vaskemaskin, den har forstått at verken klærne, brukeren av klærne eller miljøet har godt av skyllemiddel. Når du ikke lystrer maskinen men finner din egen løsning, så vli jeg påstå at løsningen din er meget uklok. Å vaske klærne med skyllemiddel i kombinasjon med tøyvaskemiddel er å ødelegge klærne i tillegg til at tøyet ikke blir rent. Kutt ut skyllemiddel. Spar miljøet, klærne dine og deg selv for den miljøgiften. Tar du såpeskuffen ut og gjør den grundig ren, så unngår du fremtidige oversvømmelser på grunn av tett såpeskuff, og skulle du mot dormodning bruke skyllemiddel videre, så kan du nok få den til å renne ned i en såpeskuff aom ikke er tett av gammel, muggen og bakterierik skyllemiddelrester. Les og å klær og andre tekstiler, der står det bruk ikke akyllemiddel på nesten alt nytt. Anonymkode: ecb96...922 Lytte til maskinen? 😂😂 Anonymkode: a2589...62f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #8 Skrevet 17. mai 2018 Tipper maskinen din må vatres. Anonymkode: 31796...241 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #9 Skrevet 17. mai 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da sitter proppen med gallet skyllemiddel lenger inne i rørene. Anonymkode: ecb96...922 Hvordan fikser jeg det? Anonymkode: a0baa...e41
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #10 Skrevet 21. mai 2018 Hei igjen. Ingen som vet om jeg gjør riktig eller feil å helle tøymykner i forvask beholderen? Ts Anonymkode: a0baa...e41
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #11 Skrevet 21. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen. Ingen som vet om jeg gjør riktig eller feil å helle tøymykner i forvask beholderen? Ts Anonymkode: a0baa...e41 Du har fått svar på at du ødelegger tøyet. Anonymkode: ecb96...922 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #12 Skrevet 21. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen. Ingen som vet om jeg gjør riktig eller feil å helle tøymykner i forvask beholderen? Ts Anonymkode: a0baa...e41 Skymmeliddel brukes jo for å skylle klærne etter at de er vasket. Så hensikten blir borte. Anonymkode: a2589...62f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #13 Skrevet 21. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har fått svar på at du ødelegger tøyet. Anonymkode: ecb96...922 Må du slutte. Anonymkode: a2589...62f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #14 Skrevet 21. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen. Ingen som vet om jeg gjør riktig eller feil å helle tøymykner i forvask beholderen? Ts Anonymkode: a0baa...e41 Å helle tøymykner i forvaskkammeret er i alle fall helt feil. Da er du garantert at den ikke har noen som helst effekt. For det første brukes ikke dette kammeret i det hele tatt om du ikke setter på forvask, for det andre brukes innholdet i kamrene i rekkefølge, altså først forvask, deretter hovedvask, deretter tøymykner (også kalt skyllemiddel). I beste fall får du blandet tøymykner i såpevasken, så tøymykneren skylles bort sammen med såpevannet. Anonymkode: f8e4d...750
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #15 Skrevet 21. mai 2018 sier seg vel sevl at effekten av skyllemiddel forsvinner når man putter den i FORvask kammeret. først tøymykner, så såpevask for å så skylle med kun vann. Skal ikke store hjerneaktiviteten til for å vite hva forvaskkammeret brukes til Anonymkode: 24096...48f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #16 Skrevet 21. mai 2018 En smart vaskemaskin. Skyllemiddel er skadelig både for deg, klærne og maskin. Det er bare vinn, vinn for alle. Ikke det minste rart at vaskemaskinen din har gått ut i skyllemiddel streik. Anonymkode: 3fc9a...408 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå